FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 31. 10. 2024, svátek má Štěpánka Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
"AI-liners" B737 Preview Jeden příspěvek | Celý strom
"AI-liners" B737 Preview   6. 4. 2002 / 16:44JBr
Aby jste videli, ze jsem to vcera s lowpoly modely pro AI myslel vazne, nabizim male preview 737ky, kterou jsem dopoledne spichnul za necelou hodinku a pul. Zatim je ve FSDS a bez textur.

Jak jsem psal vcera, problem je zatim s prevodem do AI-friendly formatu, tj. exportovani letadla do FS pomoci gMaxu. Pokud se tady nekde nachazi nejaky dobrovolnik zbehly v gMaxu ochotny pomoct, at se mi kdyztak ozve na mejl. V opacnem pripade se budu muset ten gMax naucit ja a cela vec se tak protahne

Jeste k modelu... Je udelany ve FSDS, ma celkem 487 polygonu, coz je celkem rozumne mnozstvi (i kdyz tento pocet by sel jeste o takovych 50-60 snizit). Pro srovnani, vetsina modelu pro FS98 z posledni doby, ktere najdete tady na Periskopu, ma kolem 1200 polygonu. Modely pro FS2000 a 2002 od rozumneho tvurce maji cca 5000-8000 polygonu, od tech co delaji "letajici muzejni exponaty" klidne i 15000-25000 polygonu. Co je takove mnozstvi schopne udelat s FPS je vam asi jasne

Jinak se timto asi neoficialne rozjizdi projekt "AI-liners", tedy tvorba modelu pro standardizaci AI. Prozatim mam v planu letadla ktera nejvice navstevuji LKPR – krom B737 tedy jeste A310, ATR42 a Tu-154. Pokud se zamer podari a dodelam aspon tyhle prvni 4 letadla, zacnu premyslet o dalsich typech. Pokud by se objevil i nejaky jiny autor ochotny pustit se sam do dila, pujde vse rychleji. K tomuto se take vaze vyzva: Pokud si myslite, ze byste mohli jakkoliv pomoct teto podle meho nazoru prospesne veci, ozvete se.

Dekuji za pozornost...

 

Re:   6. 4. 2002 / 18:25Vláďa
Jsi sqvjelej - bohužel s gMaxem Ti nepomůžu, neboť se úspěšně bráním ho vůbec pochopit natož otevřít ...

Když jsi se zmiňoval o rozumných autorech a počtu polygonů, zajímalo by mě kolik jich má Milan L. ))))
 

Re:   6. 4. 2002 / 20:44Marky Parky
Muj prispevek o standartizaci AI a vubec celeho prostredi kolem LKPR a Cech jsi asi cetl, tak jen pripominam, ze jsem ochotny a schopny texturovat. Idealni by bylo, kdybys udelal nejaky mustr - texturu bileho trupu bez insignii. Pak bych podle foteka a obrazku mohl jednoduse udelat velke mnozstvi dobre vypadajicich potexturovani.

PS: Az budes vymislet jak ty textury naplacat na trup, mysli na napisy na motorech )))

PPS:Nad tim Gmaxem se zamyslim, prectu si nejake tutorialy a pak ti reknu jestli jo nebo ne. Ale zatim je to spiz spanelska vesnice.

PPPS:Ten Fischerovskej Bulik co jsem ho tu postoval byl tak osklivej ne protoze neumim texturovat, ale protoze jsem ho delal asi tak 5 minut ))) jako nutnou pomucku pro testovani ATC
 

Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ