Aby jste videli, ze jsem to vcera s lowpoly modely pro AI myslel vazne, nabizim male preview 737ky, kterou jsem dopoledne spichnul za necelou hodinku a pul. Zatim je ve FSDS a bez textur.
Jak jsem psal vcera, problem je zatim s prevodem do AI-friendly formatu, tj. exportovani letadla do FS pomoci gMaxu. Pokud se tady nekde nachazi nejaky dobrovolnik zbehly v gMaxu ochotny pomoct, at se mi kdyztak ozve na mejl. V opacnem pripade se budu muset ten gMax naucit ja a cela vec se tak protahne
Jeste k modelu... Je udelany ve FSDS, ma celkem 487 polygonu, coz je celkem rozumne mnozstvi (i kdyz tento pocet by sel jeste o takovych 50-60 snizit). Pro srovnani, vetsina modelu pro FS98 z posledni doby, ktere najdete tady na Periskopu, ma kolem 1200 polygonu. Modely pro FS2000 a 2002 od rozumneho tvurce maji cca 5000-8000 polygonu, od tech co delaji "letajici muzejni exponaty" klidne i 15000-25000 polygonu. Co je takove mnozstvi schopne udelat s FPS je vam asi jasne
Jinak se timto asi neoficialne rozjizdi projekt "AI-liners", tedy tvorba modelu pro standardizaci AI. Prozatim mam v planu letadla ktera nejvice navstevuji LKPR – krom B737 tedy jeste A310, ATR42 a Tu-154. Pokud se zamer podari a dodelam aspon tyhle prvni 4 letadla, zacnu premyslet o dalsich typech. Pokud by se objevil i nejaky jiny autor ochotny pustit se sam do dila, pujde vse rychleji. K tomuto se take vaze vyzva: Pokud si myslite, ze byste mohli jakkoliv pomoct teto podle meho nazoru prospesne veci, ozvete se.
Dekuji za pozornost...
|