| | | OVLÁDÁNÍ POMOC 7. 10. 2003 / 19:10 | Petr |
| | pomozte mi nekdo potreboval bych poradit jak se ovládají vrtulníky předem všem moc díky |
| |
|
| | | Re: OVLÁDÁNÍ POMOC 7. 10. 2003 / 22:22 | :-) |
| | Abych pravdu řekl, tak špatně ! Zvlášť, jestli myslíš ten v FS... Musíš kombinovat potlačení joystiku s přidáním plynů... Ale je to fakt fuška... Kamarád, co lítá v opravdovém vrtulníku s tím měl sám problémy... |
| |
|
| | | | Re: Re: OVLÁDÁNÍ POMOC 8. 10. 2003 / 08:54 | |
| | K ovladani vrtulniku ve FSce nutno říct dvě veci.
a) je nutné mít nastavenu realističnost na maximum - jinak FSka dělá nesmysly..
b) je nutné mít pedály na kompenzaci rotace vrtulníku
pak teprve se to můžeš začít učit a i tak to chce hodně cviku..
|
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: OVLÁDÁNÍ POMOC 8. 10. 2003 / 09:24 | |
| | Místo pedálů postačí i yoystik u kterého je ovládání směrového kormidla.... |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: OVLÁDÁNÍ POMOC 8. 10. 2003 / 20:16 | |
| | A jestli myslíš jak tim hejbat, tak:
ciklikou (kniplem) natáčení rotoru -klonění a klopení
kolektivem (plynem) měnění úhlu náběhu na listech rotoru a výkom motoru. (větší úhel=větší výkon) -Stoupání a klesání
pedálama měníš úhel nastavení na vyrovnávací vrtulce
Samozdřejmě to musíš kombinovat. např: Přitáhnu kolektiv abych zažal stoupat, ihned musím vyrovnávat nohama. Pak se chci rozletět směrem dopředu, tak lehce odtlačím cikliku, ale to způsobí rozložení sil tak že vertikální síla co tě nese se zmenší naúkor síly co tě urychlí. Takže musíš zase trochu přitáhnout kolektiv, aby jsi to vyrovnal. A opět vyrovnávyt nohama. Ale to že jsi přidal do kolektivu může způsobit klopení nahlavu, takže musíš povolit, nebo i přitáhnout cikliku. A ještě musíš vychytávat klonění.
Ve skutečnoti je to složitější, jaký síly působý na vrtulník. Takhe jsem popsal jak se s tim asi lítá. Já si občas i ve FS s vrtulníkem zkusim akro.
Ale nic těžkýho to neni. Prakticky by se to dalo říct takhle: Jakejkoliv nežádoucí pohyb vyrovnávej plynule kontra. Hlavně si dávej bacha na prudký a zbrklý pohyby. |
| |
|
|