|  |  | TU 154 - start nebo přistání? 11. 8. 2007 / 18:23 | |
|  | | |
|
 |  |  | Re: TU 154 - start nebo přistání? 11. 8. 2007 / 18:25 | |
|  | myslis ze reverz pomoze vyvodit potrebny tah pri vzlete?  |
| |
|
 |  |  | Re: TU 154 - start nebo přistání? 11. 8. 2007 / 18:25 | |
|  | 100% přistání,už má otevřené reverzi  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: TU 154 - start nebo přistání? 11. 8. 2007 / 18:32 | |
|  | a opět jsem o kapku chytřejší..... |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: TU 154 - start nebo přistání? 11. 8. 2007 / 18:34 | |
|  | A este nieco ked lietadlo startuje tak sa mu nepália gumy na kolesách takze pristáva |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: TU 154 - start nebo přistání? 11. 8. 2007 / 19:01 | |
|  | No, to je fakt, ale tady se mu gumy nepálí... to je voda Ta rwy je mokrá  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: TU 154 - start nebo přistání? 11. 8. 2007 / 21:05 | |
|  | To nemá ani cenu psát.. Jeden tady dělá chytrýho, že pozná, že s reverzem se přistává a myslí jak aspoň jednoho z nás dostane a druhej si nevšimne toho že je mokrá RWY a myslí že se pálej gumy.. Gumy jedny..  
S některejma je to prostě težký..!   |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: TU 154 - start nebo přistání? 12. 8. 2007 / 08:46 | |
|  | | |
|
 |  |  | Re: TU 154 - start nebo přistání? 11. 8. 2007 / 18:34 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | Re: Re: TU 154 - start nebo přistání? 11. 8. 2007 / 18:36 | |
|  | Aj toto pristáva má aktivovany spetny chod
 |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: TU 154 - start nebo přistání? 11. 8. 2007 / 18:38 | |
|  | s tim musel letět rus.... |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: TU 154 - start nebo přistání? 11. 8. 2007 / 18:38 | |
|  | Ale klucí, nejsou to prostě překrásný éra? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: TU 154 - start nebo přistání? 12. 8. 2007 / 09:33 | |
|  | Překrásný je slabé slovo. To jsou prostě letadla jak mají být a žádné létající počítače. Tady je pilot opravdu pilotem. A ten zvuk motorů slovy klasika: no úchvatný.  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: TU 154 - start nebo přistání? 12. 8. 2007 / 10:08 | |
|  | A to jeste kdyz mas pro kazdy motor jednu plynovou paku, tak jsou ty zvuky mnohem lepsi, protoze nikdy nejedou uplne synchonne... hmm... bozske zvuky. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: TU 154 - start nebo přistání? 11. 8. 2007 / 18:40 | |
|  | Cistá ruská práca 
|
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: TU 154 - start nebo přistání? 11. 8. 2007 / 18:54 | |
|  | nevim ze by air koryo zamestnavalo soudruhy z ruska
ale jinak to ze ma reverzy jeste pred touchdownem je udajne naprosto v poradku a smi se to. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: TU 154 - start nebo přistání? 11. 8. 2007 / 19:04 | |
|  | Ale prdlajs... Tady je právě vidět, že to éro vzlétá a má reverzy, které mu dávají ten potřebný tah a tlačí ten vzduch dolů pod letadlo, což zapřičiňuje větší vztlak a tím se i to éro dostane rycleji do vzduchu, proto ty ruské mašiny dělají při vzletu takový kravál       |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: TU 154 - start nebo přistání? 11. 8. 2007 / 19:08 | |
|  | Vzdyt tohle se u 62jek delalo uplne normalne, borci kapitani u CSA todle delaji i s Boeingama... |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: TU 154 - start nebo přistání? 11. 8. 2007 / 19:15 | |
|  | S boeingama? A jak se jim podari overridovat pojistku kdesi na podvozku proti nechtenemu zapnuti rev ve vzduchu? |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: TU 154 - start nebo přistání? 11. 8. 2007 / 19:21 | |
|  | No to neviem, oni totiž throttle nejdú pod flight idle vo vzduchu.  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: TU 154 - start nebo přistání? 11. 8. 2007 / 19:45 | |
|  | Pod 10 ft RA jdou  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: TU 154 - start nebo přistání? 11. 8. 2007 / 20:57 | |
|  | Jo, mea culpa. Naštudovaná patričná časť AOM. |
| |
|
 |  |  | Re: TU 154 - start nebo přistání? 12. 8. 2007 / 09:27 | |
|  | Má klapky na 100% tak samozdřejmě přistává!!!!!!! |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: TU 154 - start nebo přistání? 12. 8. 2007 / 11:54 | |
|  | Taká Il-62 má klapky 30 aj na vzlet aj na pristávanie  |
| |
|
|