| | | Přistání 6. 8. 2007 / 17:03 | |
| | Mám takový menší problém,nejde mi přistát .Není nějaký prográmek aspon na namíření na dráhu? |
| |
|
| | | Re: Přistání 6. 8. 2007 / 17:05 | |
| | | |
|
| | | | Re: Re: Přistání 6. 8. 2007 / 17:09 | |
| | zkouším to na A-319 nebo B-737-400,,lítám asi dva dny |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Přistání 6. 8. 2007 / 17:13 | |
| | a nemohol bi si mi poslat ces icq ten A319 prosiiiim moje icq je431372690 diky moc
|
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Přistání 6. 8. 2007 / 18:03 | |
| | 1) velká chyba je se učit sednout s takovou obludou
2) vem si cessnu nebo něco malinkého, pro co je dráha dostatečně široká.
3) Přistání má následujících několik fází:
a) klesání (letadlo klesá a je vyrovnáno do osy dráhy a přibližjue se konstantní rychlostí a pod přibližně konstantním úhlem)
b) podrovnání (letadlo se v určité výšce začně přitahovat, kdy už jsi nad dráhou a srovnáš to na minimální klesání, resp. vodorovný let, bez toho, aby jsi přidal tah)
c) výdrž (držíš a postupně přitahuješ, aby letdalo přílž neklesalo a jen ztrácelo rychlost - tah je na minimum už od podrovnání a letadlo se pohybuje jen pár centimetrů nad zemí)
d) dosednutí (letadlo natolik ztratí rychlost, že nadále není schopno letět a tak se prosedne a dotkne se dráhy a dál už neletí a jen dojíždí)
Vše v následujícím obrázku
Obr.2 ukazuje, jak by mělo vypadat nalétnutí na dráhu. Musíš zatáčet s určitým předstihem a pokud máš boční vítr, jak je to na spodní části, tak to musíš buď přetočit nebo nedotočit, podle větru (v tomto případě přetočit, aby tě vítr nesnášel mimo dráhu)
Když se to naučíš, tak to není nic složitého a vše půjde v pohodě V reálu to usí zmáknout tisíce lidí, aby si nenabili čumák, tak proč by jsi to nezmáknul ty, když to je jen v jednoduchém simulátoru |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Přistání 6. 8. 2007 / 18:05 | |
| | To jsi tvořil sám..? Je to pěkný..! |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Přistání 6. 8. 2007 / 18:07 | |
| | Jj, díky... ono malování je kouzelně jednoduchý a důmyslný prográmek právě na tyhle kravinky |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přistání 6. 8. 2007 / 18:09 | |
| | Souhlas..Jen já nemám takovej vysvětlovací talent.. Jen když jsem naštvanej.. Ale to se mi pak nece patlat s malováním.. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Přistání 6. 8. 2007 / 18:10 | |
| | | |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Přistání 6. 8. 2007 / 18:11 | |
| | Já nechci zavádět špatné myšlenky, ale mě učili, že přistání je pád z malé výšky. Tudíž letadlo už není schopno letět,... |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Přistání 6. 8. 2007 / 18:13 | |
| | Přesně tak, to tě učili správě, ale ta výška musí být natolik malá, aby to to éro nerozbilo, což je řádově do cca 15cm |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přistání 6. 8. 2007 / 18:19 | |
| | Takže opravíme tu výdrž. Držet letadlo v minimální výšce nad zemí. Dotahovat tak, aby letadlo výšku nenabíralo, ani neztrácelo, ale aby klesala rychlost. a pak to samo (nejlépe, když je plně přitaženo) dosedne,... No a ta výška by měla být možná menší,...
Možná ti to přijde na začátek zbytečně těžký, ale když to budeš šidit, přijdeš na to, že se to šidit dá a pak z toho nevyjdeš.
Jo, já když mám nový letadlo, který neznám, tak si zkusím přistání buď do mraku, nebo nad VPD ( o dost výš, kdybych to uvedl do pádu). Tam poznáš, jak se letadlo chová na malé rychlosti |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přistání 6. 8. 2007 / 18:22 | |
| | hmm ja ked sa mi nedari tak to nekedy trafim aj vedla ranveje a aj nekedy za ranvej a zosadne to asi nekde v kukurici |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přistání 6. 8. 2007 / 18:26 | |
| | to chce trochu píle. Prostě, když vidím, že se nevejdu, tak opakuj. To je právě to odfláknutí, co jsem myslel,... |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přistání 6. 8. 2007 / 18:28 | |
| | ok skusim to niekedy mi to lietadlo nechce ist na ranvej proste sa drzi kusok nad ranvejou a nechce zist dolu
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přistání 6. 8. 2007 / 21:12 | |
| | Tomu se říká přízemní efekt, je to v podstatě slačení a vytvoření vaku vzduchu pod letadlem, na kterém to éro prostě "plave". Funguje to do cca 1-2m nad zemí a dokáže to solidně prodloužit přistávací manévr. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přistání 6. 8. 2007 / 23:04 | |
| | Funduje to aj vyššie. Cca tak do polovice rozpätia. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přistání 7. 8. 2007 / 10:10 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Přistání 7. 8. 2007 / 18:25 | |
| | Kluci, už toho nechte s tím vakem vzduchu Přízemní efekt není způsobený žádným stlačením vzduchu pod letadlem a vytořením vaku, to tak možná downwash u visící helikoptéry. Už jsem tu o tom jednou psal, že aerodynamicky je důvod jiný.
Jinak tak výška nad zemí u které nastává záleží (tuším exponenciálně) na rozpětí. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Přistání 8. 8. 2007 / 15:30 | |
| | Že by byla řeč o Indukovaném odporu a jeho vlivu na úhel náběhu? |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přistání 6. 8. 2007 / 18:28 | |
| | Udržovanie VMC a vzdialeností od mraku ti nič nevraví? |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přistání 6. 8. 2007 / 18:29 | |
| | ee co je to ten mrak ? a tie ine veci?
|
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přistání 6. 8. 2007 / 18:30 | |
| | akoze ja mam simulator asi tak 3 roky ale stale mi to nejde
|
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přistání 6. 8. 2007 / 18:31 | |
| | Já mám mrakouvou doložku,... Nedavno jsem jí dělal v Condoru,... Jinak i Podle Václava Vaška jsou mraky tou lejlepší zemí na nácvik chujovin. Když je proklesáš, tak game over a jedeš znova. Ale furt lepší, když se do mraku dostanu já, než když na mě z něho padá ztřeštěnej padáčkář,... |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přistání 6. 8. 2007 / 21:13 | |
| | No, ale nejhorší je, když chceš sedat do mraku, který končí pevnou základnou = zemí Ten proklesat jaxik nejde |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přistání 6. 8. 2007 / 22:09 | |
| | | |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Přistání 6. 8. 2007 / 18:22 | |
| | Jinak na ty PAPI je pěkná říkanka. While you see only white, you are high. If you see only red, you are dead. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Přistání 6. 8. 2007 / 19:51 | |
| | Nice.. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Přistání 6. 8. 2007 / 21:14 | |
| | Tak to je moooc pěkné Píšu si |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Přistání 7. 8. 2007 / 10:26 | |
| | Červená vždycky znamená, že je něco špatně, ne? Kdo potřebuje takovou říkanku?: |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Přistání 7. 8. 2007 / 10:42 | |
| | Tuhle jsem viděl taky na monituru jen červenou a kupodivou nejsem mrtev. Asi je něco špatně |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Přistání 7. 8. 2007 / 10:45 | |
| | white over white - you fly like kite
red over white - it's all right
red over red - you are dead
) |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přistání 7. 8. 2007 / 13:58 | |
| | Ted si mne to pripomnel, ono tech rikanek je povicero, a to white over white, znam jako you'll fly all night |
| |
|
| | | Re: Přistání 6. 8. 2007 / 17:11 | |
| | ja ked pristavam tak vzdy idem aspon vo viske 2000ft vipnut GPS a autopilota niekedy sa mi ties nepodari pristat neboj sa ale zaucime sa |
| |
|
| | | Re: Přistání 6. 8. 2007 / 17:15 | |
| | Zkusils vzlítnout? |
| |
|
| | | | Re: Re: Přistání 6. 8. 2007 / 17:19 | |
| | To asi nemá cenu řešit.. Já s velkejma érama sednu ale zapotim se jak prase.. a to lítám cca dva roky.. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Přistání 6. 8. 2007 / 17:25 | |
| | hmm no naucis sa neboj |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Přistání 6. 8. 2007 / 17:25 | |
| | To si děláš srandu, ne..? a neci se ani učit, mě dopraváky neberou.. |
| |
|
| | | | Re: Re: Přistání 6. 8. 2007 / 17:23 | |
| | ANO skusil das F4 to je maximalny vykon motorou ale pred tym sa musis teda ked chces dohodnut s vezou aby ti povolili startovat no a potom das len autopilota a ide to len sa budes musiet navigovata menit kerzy ok?
|
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Přistání 6. 8. 2007 / 17:25 | |
| | Hele,a neceš nás to všecky naučit..? Páč mi asi vůbec lítat neumíme.. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Přistání 6. 8. 2007 / 17:40 | |
| | Snad to je ironia |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Přistání 6. 8. 2007 / 17:46 | |
| | Jj, taky.. Mě jen ňák nesedl ten rádoby vtipnej a chytrej způsob vyjadřování toho ce ce lítat akrobacii a neumí přistávat.. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Přistání 6. 8. 2007 / 17:44 | |
| | Jééé, opravuju to "i" na "y".. Sry za duševní újmu.. |
| |
|
| | | | Re: Re: Přistání 6. 8. 2007 / 18:25 | |
| | Jasne ze zkusil, kdyz uz lita dva dny a nemuze pristat! Jen me udivuje ekonomicnost tech letadel, ze mu jeste nedoslo palivo. (Mozna ma nejaky ty cheaty na FSku) |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Přistání 6. 8. 2007 / 19:26 | |
| | Jestli má cheaty, tak to asi brzo dohraje a my tu budeme mít po srandě |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Přistání 6. 8. 2007 / 21:16 | |
| | Však si určitě veze místo pasažérů barely s kerosinem... to se jich do 319 vlééze Ještě týden bude moct lítat |
| |
|
|