| | | Modely pro AI 5. 4. 2002 / 19:47 | Vláďa |
| | Měl bych prosbu pro Guru typu Milan L.: nedaly by se starším FS98/FS2000 modelům používaným pro AI ve FS2002 zprovoznit podvozky. Kromě ATR ČSAV jsem si stáhnul i DHL B727, ale nějak ty vznášedla vypadají divně.
Jinak vím co se sluší a omlouvám se jmenovanému za nejapné žerty před několika dny ( |
| |
|
| | | Re: Modely pro AI 5. 4. 2002 / 20:14 | Marek mincbergr |
| | Ahoj,
smula ale nedaji. Letada vyrobena v FS Design Studiu (nebo jak se to jmenuje) takhle blbnou. Jedinou zachranou budou modely udelane v Gmaxu nebo s pevnym podvozkem.
Marek |
| |
|
| | | | | Re: Modely pro AI - zamysleni 5. 4. 2002 / 21:59 | Vláďa |
| | Máš pravdu, proto i CSL kolekce do SquawkBoxu je na pohled ošklivá, ale zabere málo místa a určitě má nejmenší vliv na fps. Ale kde brát alespoň krabice s vhodnými texturami ??
Bohužel podobným problémem může být i "skutečný" trafik na letišti, kde se sice furt bude něco hýbat - pardón animovat. Při pohledu pozorovatele zvenku to bude goody, ale jak budete chtít v tom lítat, resp. provádět final approach, tak budete lehce nevrlí. Omlouvám se, že ze mě mluví P3 733, ale ony ty modernější stroje nebudou v tomto větším přínosem. Už teď, když se mě zaplní "dvorek" na LKPR, tak se textury nemohou domluvit, která že to půjde jako první - a to mám 512MB RAM ... |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Modely pro AI - zamysleni 5. 4. 2002 / 22:16 | JBr |
| | Klidne bych se do toho pustil sam, ale v soucasne dobe nevladnu dostatkem casu, abych se ucil delat s gmaxem. Takze by se musel najit jeste jeden dobrovolnik, ktery by ty era nacetl z dxf do gmaxu, placnul na ne dodane textury a zanimoval je. Nejednalo by se o zadnou extra slozitou praci - jednoduchy model, male textury, animovany jen podvozek a maximalne tak vysunute/zasunute vztlakovky, nic vic. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Modely pro AI - zamysleni 5. 4. 2002 / 22:25 | Vláďa |
| | Blbnu, ale taky se na to necítím. Holt každý má dělat své ) (taky bych měl dodělat choboty atd.). ALe tady je místo pro jiné, mladší, málo líné simjedince získat si nehynoucí slávu - pokud dřív nezblbnou.
Jarmilo, Hynku, Viléme - najde se někdo ??? |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Modely pro AI - zamysleni 5. 4. 2002 / 22:47 | Marky Parky |
| | Tenhle napad budu podporovat vsema deseti, ale ucit se delat s Gmaxem je na me moc. Kazdopadne, pokud bude dal pokracovat to rozvijeni scenare kolem LKPR, milerad se budu naplno venovat upravam trafficu a jeho pripadne standartizace, aby se casem mohlo rict "pokud chcete skutecny traffic nad Ruzyni, stahnete si tohle traffic.bgl, tenhle archiv letadel, vlozte do MSFS2002, spustte a uz to bezi". Zatim nechavam doplnovani AI letadel na uzivatelich. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Modely pro AI - zamysleni 6. 4. 2002 / 09:40 | Marky Parky |
| | Prave dodelavam dalsi spolecnosti do ATC ( Air Malta, Fischer, Travel, sehnaj jsem toho franckyho ebrayera, ) a zacinam se blizit k FPS=5 na Duronu 800+GeForce 3+190MBRAM. Asi si budu muset vypnout nejake detaily nebo toho winampa co mi k tomu hraje)).
Ne ale ted vazne. nekolik ( snad )resitelnych problemu, se kterymi potrebuju poradit.
1) Nejaky model letadla, a nejpravdepodobneji je to ATR odsud, mi FS2002 neustale schazuje. Setkal se s tim nekdo? Vyresil to nekdo?
2) Aby se 3/4 letadel vytvorenych pro FS98/2000 nezahrabavaly do zeme pri pristani, je ( bohuzel ) nutne nahradit v aircraft.cfg jeden sim druhym, resp. vytvorit dve verze letadla - jednu pro vlastni litani s original AIRem a jedu pro AI s vypujcenym AIRem z letadla podobne tridy. Existuje nejaky zpusob jak prinutit FS aby to letadlo jen pro AI nenabizel????
Musi to jit, je tak udelane MDcko.
Diky za jakykoliv napad. |
| |
|
|