| | | je to chyba ATC nebo jen neumim 4. 10. 2003 / 13:28 | jirpe |
| | ATC me navede 10 mil od letiste ve vysce 10 tisic. Letiste je zhruba ve 2000. Kdyz ohlasim missed approach, tak me opet zvedne do 10 tisic a jsem tam, kde jsem byl predtim. To se opravdu da takhle rychle klesnout? |
| |
|
| | | Re: je to chyba ATC nebo jen neumim 4. 10. 2003 / 15:54 | |
| | To je asi chyba.... o jake letiste jde???? |
| |
|
| | | | Re: Re: je to chyba ATC nebo jen neumim 5. 10. 2003 / 20:51 | jirpe |
| | | |
|
| | | | | Re: Re: Re: je to chyba ATC nebo jen neumim 5. 10. 2003 / 21:14 | |
| | co Ti presne ATC dava za povely? LOWI je trosku specificke letiste (ve FSce, ridici tam (a i na dalsich mistech) obcas placaji nesmysly), specialne na LOWI te pri ILS app vektorujou do skaly ...
mluvis o FS2002 ? |
| |
|
| | | | | | Re: je to chyba ATC nebo jen neumim 6. 10. 2003 / 02:53 | jirpe |
| | FS 2004. Na visual approach me nechal letet v 10 tisicich az tesne k letisti. Pak mi rekl, ze draha je na 11 hodinach 10 mil prede mnou a jestli pry ji vidim. Pak uz jen at se spojim s vezi. Nic vic, nic min. Pochopitelne, ze jsem se snazil klesat uz predtim. Nenechal me. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: je to chyba ATC nebo jen neumim 6. 10. 2003 / 08:46 | |
| | Zkus misto vizualniho zvolit ILS priblizeni a spravnej transition point.
V tomto pripade jsem problem nemel... |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: je to chyba ATC nebo jen neumim 6. 10. 2003 / 09:00 | jirpe |
| | Jo, s ILS jsem tam taky nemel problem. Jenze v mnou popisovanem pripade jsem jaksi nebyl na ILS vybaven. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: je to chyba ATC nebo jen neumim 6. 10. 2003 / 08:58 | |
| | Ehm ja bych mel jeden asi uplne blbej dotaz kluci jak to delate ze vas vubec nekdo nejak nekam navadi ? me se to jeste nestalo nikdo mi nijak neurcuje zadnou vysku a kdyz uz komunikuju s nejakym letistem nebo tak, rekne mi akorat na kterou drahu pristat okruhy a tak. jinak ticho po pesine, jeste jsem zkusil ten flight following kde si me strediska nejak predavaji mezi sebou.nemuze to byt treba tim ze na maly era kaslou? s velkejma eroplanama nelitam.Diky a nesmejte se mi pokud je to nejaka volovina ))))
|
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: je to chyba ATC nebo jen neumim 6. 10. 2003 / 09:02 | jirpe |
| | Ve strucnosti: pred letem si vytvoris IFR flight plan.
|
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: je to chyba ATC nebo jen neumim 6. 10. 2003 / 09:05 | |
| | achaaaa, tak odtud vitr vane !!! diky |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: je to chyba ATC nebo jen neumim 6. 10. 2003 / 11:13 | Tomas Knaifl |
| | Ja jsem si to myslel.. to ze Te naviguje do 10000 je nejspis dano tim , ze jsou kolem skaly a jak uz tu nekdo psal, tak ATC je ve FS2004 ponekud vice aktivni a kdyz mas pred sebou kopce, tak Te posle do vysin ... mno .. ale asi mu nedojde, ze 10 mil pred drahou mit 10000fitu neni to prave orechove.... |
| |
|
| | | | Re: Re: je to chyba ATC nebo jen neumim 6. 10. 2003 / 14:46 | |
| | no, nezapomínejte, že na LOWI je převodní výška 11000ft, což je výška, kterou byste měli mít těsně před Rattenbergem (NDB RTT), pak vás reálný/virtuální "člověčí" (ne FSkový) ATC nechá klesat na 9000ft na RTT, poté doprava 210 stupňu naletět LLZ 26 a klesat podle ILS na AB (NDB). Pak se pokračuje na visual. Takže klesání je celkem intenzívní. Není to sice až 10NM před LOWI, ale přesto...
Karel |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: je to chyba ATC nebo jen neumim 6. 10. 2003 / 14:56 | Tomas Knaifl |
| | mno .. na 18 nm se z 9500fitu sklesava o neco lip jak z 10nm ) |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: je to chyba ATC nebo jen neumim 7. 10. 2003 / 01:22 | jirpe |
| | Nehlede na to, ze te nenecha klesat a kontaktovat vez, dokud mu nenalzes, ze vidis drahu (byly mraky, byla videt az tak v 5 tisicich). Navic je v radiu prehusteno a nemas sanci mu to ohlasit. Takze zustanes v tech deseti tisicich az do nejakych 7 mil pred drahou. Mam-li to shrnout, tak visual approach pri IFR je v FS2k4 sebevrazda, na LOWI dvojnasobna.
Celou dobu mluvim o visual, letadlo nebylo na ILS vybavene. Pri ILS to bylo v poradku.
Proste ATC vylepsili, sice ted kopiruje teren, ale naprosto kasle na moznosti letadla. Ta zalezitost s tim, ze mu musis nahlasit, ze vidis drahu, aby te nechal klesat, je fakt puvabna. V polovine pripadu videt byt nemuze (nebo jsem zatim nemel stesti na pocasi).
|
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: je to chyba ATC nebo jen neumim 7. 10. 2003 / 09:37 | Tomas Knaifl |
| | Co Ti dal jako posledni instrukci pred tim, nez ho "balamutis" tim, ze mu das rwy in sight? |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: je to chyba ATC nebo jen neumim 7. 10. 2003 / 10:56 | |
| | Zkráceně, jestli tam nevidíš dráhu, tak tam nemáš co lítat. Jestli letíš VFR a jsi v mraku, tak se nediv. Zkus si dát CAVOK a pak se tam žeň. Nebudeš ho blafovat, že něco vidíš a líp se tomu přizpůsobíš. Pokud tam letíš s malým érem, tak zkus vyklesávat v zatáčce, volnoběh, skluz, atd. Neříkej že to nevyklesáš. Jako VFR by tě měl nechat. A pokud chceš jako IFR, tak si na to vem mašinu, která je na to vybavená. )
Hezké polítání. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: je to chyba ATC nebo jen neumim 7. 10. 2003 / 17:12 | |
| | hihihihihi, co dodat!
Karel |
| |
|
|