FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 31. 10. 2024, svátek má Štěpánka Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Textury pro FS2002 Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Textury pro FS2002   5. 4. 2002 / 14:01
Milan Lisner   
Kdyz nactes texturu s alpha kanalem v Imagetoolu, pak ji prekonvertuj do 32bit formatu a uloz to jako *.tga.
Takovej obrazek pak muzes editovat treba v Paint Shop Pro a alpha kanal tam zustane zachovanej ( PSP ma i nastroje, jak s nim pracovat, treba pres "mask" nebo "selection" ). Upravenej obrazek pak muzes nacist do Imagetoolu ( podporuje TGA ) a prekonvertovat ho tam pak zase zpatky do DXT3.

Existuje i utilita, ktera muze usnadnit nektery veci, treba prave import a export toho alpha kanalu - jmenuje se DXTBmp a najdes ji na http://fly.to/mwgfx

Ted se zrovna objevil na www.freeflightdesign.com malej tutorial, kterej se tim taky zabyva:

http://www.oregon-coast.net/FS2002/simple.htm

 
Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ