NO... Ja na IVAO lítám, jenom mě zajímalo. Jak tu síť hodnotí veřejnost. Myslím, že je to zajímavá otázka. Nemá to mít žádný důsledek na jekékoliv aerolinie. Na toto téma se tady dohadovalo dost lidí a nějak tenkrát uniklo proč... Takže se jenom tak objektivně ptám...
Já osobně si myslím, že množství pilotů na síti IVAO se zvyšuje, bohužel na úkor toho se snižuje jejich kvalita Co se týče frazeologie, tak ta mi přijde více méně dobrá, až na pár vyjímek, ale každý začíná, že?
Další můj poznatek je, že při velkém zatížení TS přestává voice být voice, ale pouze nějaká hláskovací stanice, v které je slyšet každé třetí slovo
Co se týče pokrytí. Co tak pozoruji poslední dobou na IVAE. Počet řídících se nemění a podle mě jich ještě víc ubívá. Osobně většinou postrádám CTR, popřípadně nějaké stanice na LKPR... Tím samozřejmě neapeluji na řídící s C1. Chápu, že nemají moc času, stejně asi jako já. Prostě ten čas je zlo...
Kdybych se měl vyjádřit k okolnímu řízení (mimo LKxx), tak to hodnotím celkem kladně. Co se týče Německa, Francie a ostatních států v Evropě, zdá se mi, že pokrytí je občas víc než dobré (zvlášť když se sejde 6 oblastí vedle sebe ). Trošku mě mrzí pokrytí USA, ale jelikož tam ani nelítám a možná ani nikdy nebudu. I tak by mě zajímalo, co si myslíte o tom, že je USA tak málo pokrytá!?!?
Byl bych rád, kdyby se tendle příspěvek nemazal a rozvedla se tady plnohodnotná debata s vašima názorama.
Díky a mějte se... |
|