FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 20. 2. 2025, svátek má Oldřich Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Otazečka Jeden příspěvek | Celý strom
Otazečka   30. 9. 2003 / 12:28Mirek
Cauky piloti, mám jeden malí trabl.Stáhl jsem si texturu na Falcon 50 a při přepsání respektivě při použití se my nenačte ale cele letadlo zběla takže někdě dělám chybu nemáte někdo stím zkušenost co kde změnit nebo jak nainstalovat novou texturu. Textura je na tento typ letadla i stejny autor tak by to mělo fakčit ale.... )
 

Re: Otazečka   30. 9. 2003 / 12:44Woyta
podivej se do aircraft.cfg, jestli se tam textura jmenuje stejně jako ta tvoje stažená
 

Re: Re: Otazečka   30. 9. 2003 / 12:49Mirek
Dobra dobra kóóknu se tam a co když ne? tam je totiž vžydcky .. uvedu příklad ted to z hlavy nevim
(fsthsim.0)
texture= anic jineho ma to myt nazev toho zipu ktery jsem stáhnul nebo jen texture=1 třeba jako další textura
 

Re: Re: Re: Otazečka   30. 9. 2003 / 14:01
Latom   
pokud se ta textura Falconu jmenuje : texture.xxx tak ty do aircraft.cfg napíšeš: texture=xxx
a hotovo, pokud ne a už tam máš nějakou složku s původním texture, tak tu novou klidně přejmenuj na texture.xxx a proved změnu a opět hotovo
 

Re: Re: Re: Otazečka   30. 9. 2003 / 14:06WOM
PŘÍKLAD:
[fltsim.13] ......pořadové číslo jednotlivých repain
title=PAI DH8C Cirrus Airlines .....název důležitý pro AI
sim=pai_dash8
model=
panel=
sound=
texture=rus ...............................přesný název adresáře textury
atc_id=
atc_airline=Cirrus Air
atc_flight_number=
ui_manufacturer=Project AI
ui_type=Dash8-Q300
ui_variation=Cirrus Air
description=

Textury musí být stejného typu jako paint kit.
 

Re: Otazečka   30. 9. 2003 / 15:03
Vita Zenisek
Pokud je to jak rikas a neobjevi se ti nic, muze to byt textura na jiny model. Vim, typ letadla je stejny, ale pro texturu je dulezite na jaky model je delana. Jinak to dela presne to co pises.
Vetsinou je u textury uvedeno na jaky model je udelana.
Pokud by to tak bylo, potrebujes jeste pridat krome textury model a v aircraft.cfg to zmenit taky.
priklad:
pridas adresar
model.novy
textura.nova
a pak v aircraft.cfg udelas novou sekci fltsim.x a tam bude:
model=novy
textura=nova
a je to. Jeste se ti muze stat, ze pak bude latadlo zaborene do zeme, nebo naopak levitovat (v dusledku pouziti noveho modelu a stareho aircraft.cfg).
Tohle se pak musi resit uz zalozenim noveho letadla, protoze aircraft.cfg muze byt jen jeden
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ