|  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Video z letu TVS na Lanzarote 18. 7. 2007 / 09:45 | |
|  | Myslim, ze posledni cast Tragedova prispevku to hodne vystihuje - muj postreh z posledni navstevy ve EGSS - na rozdil od Ruzyne se tam vetsina zamestnancu chova a vypada jako socialisticti nadrazaci u nas - premyslel jsem, za jak dlouho bude takovy trend u nas. Ta paralela s drahou neni vubec nahodna, za prvni republiky bylo povolani na draze neco vyjimecneho a taky dle toho bylo patricne odmenovano - je smutny videt, kam se draha od valky do devadesatych let dostala (na druhou stranu, nastesti se zase dostava aspon castecne zpet - zde prosim, at zamezim zbytecnymu rozsirovani debaty na tohle tema - samozrejme jen na hlavnich tazich a nemluvim o tom, ze CD je cerna dira na penize - odpustte mi to, jsem krome letadel fanda taky do masinek, takze se snazim hledat to lepsi) A myslim, co se odpovednosti tyka - strojvedouci jako pilot - kdyz udelaji vse podle predpisu a na nic se nevykaslou dopadne vse dobre. Co se tyka technickyho stavu letadla ci vlaku, samozrejme zalezi na lidech a to neovlivni ani pilot ani fira. A myslim, ze prvni pulrok letosniho roku spis ukazuje ze vetsi stress by mel mit strojvedouci - minimalne dve kriticky nehody s obrovskym stestim, ze se nic vaznejsiho nestalo - nechci tim zlehcovat zivot strojvedouciho v Cercanech, ale predstava, ze ten pantograf mohl byt plnej lidi je celkem neprijemna...
Uz koncim, jsem se nejak rozkecal... |
| |
|