Zalezi co je to za ero a jak si ho vytrimujes. Mam zkusenosti s ULL, vezmu li ustaleny let bez terminky, cestovni rychlost, pak treba takove Echo, Typhon, Sluka, po vytrimovani leti rovne, knipl je diky ofukovani ridicich ploch ve stredove poloze. (samozrejme cim leti clovek rychleji, tim je tvrdsi (myslim knipl) Jakykoli zasah do rizeni musim vyvinout patricnou silu a po uvolneni se vrati do stredove polohy a letoun se zpet srovna do horizontu (nemluvim zde o zadnem brutalnim zasahu) Naopak treba Golf, Samba, Lambada se musi porad ridit, jsou to aerodinamicky mnohem cistci stroje a jsou mnohem nachylnejsi na preciznost, nekdy az gynekologickou praci. Kazdopadne u vsech stroju se kterymi jsem letal palti: Na zemi neexistuje stredova poloha kniplu, se zvetsujici-se rychlosti se zacina projevovat umerne rychlosti. Z tohoto pohledu (ULL) funguje MS feedback PRO celkem verohodne. Samozrejme k dokonalosti chybi pedaly s feedback, protoze tam plati to same s rozdilem ze kdyz ero stoji je to drina, protoze clovek hybe s koleckem ktere se netoci, pri pojizdeni jdou celkem zlehka a opet s zvetsiujici se rychlosti tuhnou. Neprojevuje se to ale tolik, protoze zasahy do SOP behem letu jsou velmi decentni a kousky jako uvedeni do vyvrtky nebo brzdeni skluzem se dela pri malych rychlostech. Bohuzel s relanym mixerem nemam prakticke zkusenosti, pouze vyctene z knizek. |
|