| | | ATR 72 (F1) - Vref 12. 7. 2007 / 20:19 | |
| | Kolegové v jakém rozmezí bývá běžně Vref u ATR72? Mě to vychází při plných klapkách 148, není to moc? |
| |
|
| | | Re: ATR 72 (F1) - Vref 12. 7. 2007 / 20:22 | |
| | Určite... osobne pristávam +- na 105 uzloch. |
| |
|
| | | | Re: Re: ATR 72 (F1) - Vref 12. 7. 2007 / 20:25 | |
| | Myslel jsem si to.....Díky Fabo |
| |
|
| | | Re: ATR 72 (F1) - Vref 12. 7. 2007 / 20:25 | |
| | A to si spočítal kde těch 148? Plná (22,5t) má Vref 113, v Icing podmínkách 122 KTS. |
| |
|
| | | | Re: Re: ATR 72 (F1) - Vref 12. 7. 2007 / 21:39 | |
| | Když přicházím do ATRky, tak "bugy" jsou většinou okolo 110 knots. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: ATR 72 (F1) - Vref 12. 7. 2007 / 22:20 | |
| | ATRo je éro plný bugů.. holt, francouzskej výrobek.. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: ATR 72 (F1) - Vref 12. 7. 2007 / 22:26 | |
| | Ked uz sme u jatra, podarilo sa ti ho po tom pade FS este prevetrat? co hovoris na FSX verziu? |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: ATR 72 (F1) - Vref 12. 7. 2007 / 23:14 | |
| | Jj, večer jsem letěl z LZIB do LKPR.. Bylo to tím, že jsem odpoledne neustále přepínal mezi oknem FS a IVAPem.. až se mi z toho odporoučela FSka k ledu..:/ |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: ATR 72 (F1) - Vref 12. 7. 2007 / 22:39 | |
| | Ale na druhou stranu je to po přesednutí z PMDG (myšleno na chvilku) docela příjemná změna, ne? Krásně se s ním přistává na ruku..... |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: ATR 72 (F1) - Vref 12. 7. 2007 / 22:42 | |
| | Je to nej éro Pro mě ve FS no.1. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: ATR 72 (F1) - Vref 12. 7. 2007 / 22:53 | |
| | Jo, v tom máš pravdu... ešte som s njím snáď nikdy nepristál tvrdšie než 200fpm |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: ATR 72 (F1) - Vref 12. 7. 2007 / 23:13 | |
| | Mno, troufám si tvrdit, že oproti LDS a i PMDG se s tim sedá hůř.. ale třeba časem se to poddá.. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATR 72 (F1) - Vref 12. 7. 2007 / 23:25 | |
| | Já bych taky řekl, že se s ATRkou sedá složitěji. PMDG jsou dost jednoduchý. A všechny 737, co jsem zkoušel taky. Nejlépa se sedá s Do-27. To bych řekl, že je nejrealističtější |
| |
|
|