| | | PMDG 737 APU 12. 7. 2007 / 20:23 | |
| | Zdravim vas!
Mam tu dalsi velmi znepokojujici problem. Savenul jsem si PMDG737 v cold & dark po vypnuti vseho u Cessny jsem si letadlo zmenil. Predtim savenutim flightu slo zprovoznit. Po savenuti zapinam Battery a STBY power switch. Na indikatoru AC a DC proudi vlevo dole u voltu sviti nula, coz asi znamena, ze v baterce neni zadna energie, prepnul bych na GND power, ale neni avail. Takze po standartim postupu nejde zapnout ani APUcko. Doufam, ze jsem to napsal srozumitelne. Kdybyste potrebovali upresneni, ptejte se.
Diky, Eidi. |
| |
|
| | | Re: PMDG 737 APU 12. 7. 2007 / 20:28 | |
| | Jestli jsem to dobře pochopil, tak jednoduchá rada: Já vždycky při výměně éra ukončím let a přepnu znovu do plánování letu. Praxe ukázala, že dojde ke 100% načtení letadla. Navíc mě osobně se stává, že při výměně letadla "natvrdo" mi MSFS občas padá..... |
| |
|
| | | Re: PMDG 737 APU 12. 7. 2007 / 21:25 | |
| | ground power by melo byt available jen kdyz mas parkovaci brzdu, s tim ostatnim jsem problem nemel takze neporadim |
| |
|
| | | Re: PMDG 737 APU 12. 7. 2007 / 21:43 | |
| | No, zkus si vzít cessnu, nechat zapnutý alespoň baterky. Tohle je smolný řešení, protože promakaný letadla většinou běhají na naprogramovanejch rádoby programech na principu gauges. Takže si myslím, že ta Cessna ti vypla celou elekriku, jak to u cessen bývá zvykem. |
| |
|
| | | | Re: Re: PMDG 737 APU 12. 7. 2007 / 21:54 | |
| | Pri prehazovani z C172 na PMDG737 je mam takovej pocit doporuceno vypnout baterku + alternator (shit+M nebo ctrl+shift+M, ted nevim, jedno z toho), predtim ale vypnout motor pres sytic (je jedno jestli se necha stazenej nebo vrati). Avionika by mela byt myslim zapnuta. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: PMDG 737 APU 13. 7. 2007 / 09:39 | |
| | Diky vam vsem za rady. Uz to facha... |
| |
|
|