FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 28. 11. 2024, svátek má René Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Problém s Mi24 Hind Jeden příspěvek | Celý strom
Problém s Mi24 Hind   12. 7. 2007 / 08:30
honzajs
Ahoj inženýři, prosím Vás o radu. Včera jsem si nainstaloval freewarovej Mi24Hind do FS2004. V nabídce se mi normálně zobrazí, vyberu si ho pro let, ale když chci odletět, tak mi celá FSka spadne...

Možná jsem špatně pochopil návod na instalaci, ale co jsem hlavně nepochopil bylo toto:

6) VERY IMPORTANT! Copy the mi24v_glass, mi24v_rotor,and mi24v_t_rotor, and mi24v_aircrew textures from the base texture folder over to the texture.un, and texture.ddr, folders.

Hlavně z toho důvodu, pač tam některý ty soubory, jak je popisuje, nejsou...hm?

Tak když mi prosím poradíte, budu Vám vděčný...zároveň ale vím, že si za vděčnost nekoupíte ani gumu do trenýrek
 

Re: Problém s Mi24 Hind   12. 7. 2007 / 09:39
Jennik   
Mno, ono taky zalezi na tom, pro ktery konkretni model je repaint udelany... nemuzes repainty stridat mezi modely jak knizku z pujcovny.

Ale me se zda, zes to spatne pochopil:

Uvedene soubory textur opravdu u repaintu NEJSOU.
Proto je potreba je zkopirovat z hlavniho adresare Texture do adresare Texture.blabla, kam jsi prave instaloval repaint.

Dal se to z duvodu velikosti souboru, ze autori repaintu do archivu nedavaji textury, ktere mebylo potreba zmenit.
 

Re: Re: Problém s Mi24 Hind   12. 7. 2007 / 09:42
honzajs
Tojo, týká se to tý originální textury, žádnou jsem nepřidával... No tak uvidíme. Díky za radu.
 

Re: Re: Re: Problém s Mi24 Hind   12. 7. 2007 / 09:55
Jennik   
Stacilo by napsat, ktery repaint pro ktery model se snazis rozchodit.
 

Re: Re: Re: Re: Problém s Mi24 Hind   12. 7. 2007 / 09:58
honzajs
Tim Conrad, Mi-24HindTigermeetn04... tak jak je
 

Re: Re: Re: Re: Re: Problém s Mi24 Hind   12. 7. 2007 / 12:45
Mike2811
Pokud se nepletu, tak to mám taky a jde o to, že balík má tři textury a aby nebyl zbytečně velký, tak se ty shodné textury nacházejí jenom v jednom texture. Podle názvu sami vidíte, že jde o vrtuli, sklo a kolečka... Takže projdi složky, v jedné to bude...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problém s Mi24 Hind   12. 7. 2007 / 12:55
lancaster   
..čili, všechny tři doporučené složky se mají z obálky texture zkopírovat také do každé další obálky texture s příslušnou upřesňující příponou ..tedy i do texture.un atd.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problém s Mi24 Hind   12. 7. 2007 / 13:15
Jennik   
Slozky, soubory, adresare, textury, vy to tady motate jedno pres druhy....

ADRESAR texture
----------------------
Tady jsou ulozene vsecky potrebne textury pro addon od autora modelu


ADRESAR texture.****
-----------------------
Adresar s ruznym privlastkem (znaky za teckou), kde maji byt textury pro nejaky repaint. To ze ma model pouzivat prave TENTO adresar textur se resi v configu. Tento adresar MUSI OBSAHOVAT VSECHNY potrebne textury. Jak ty nove, ktere se lisi od tech puvodnich, tak vsecky, ktere se nelisi.

Kdyz autor modifikuje jen nekolik textur, umisti do zipu jen ty textur, ktere se lisi. Spravny postup pro instalaci repaintu je nasledujici:

1. Vytvorim si pod adresarem konkretniho modelu dalsi slozku/adresar s nazvem texture.new (new lze nahradit za cokoli jineho, nebo za to, co doporucuje autor repaintu).

2. Do tohoto adresare prekopiruju / duplikuju VSECHNY soubory textur, ktere se nachazeji v adresari Texture (bez .new atd.)

3. Provedu upravu configuracniho souboru aircraft.cfg, kde bych mel napsat novou sekci [flghtsim.XX] (XX je dalsi cislo v poradi), ktera ma unikatni nejen cislo, ale i typ a UI variation.

4. Modifikovane textury od autora repaintu kopiruju do toho noveho adresare Texture.new a prepisu ty, ktere uz tam jsou.

5. Mam jistotu, ze novy repaint ukaze na modelu vsechny potrebne textury.


Autori obvykle prikladaji do zipu nejen text prislusne [flghtsim.XX] sekce, ale i primo korektne pojmenovanou slozku/adresar Texture.New (.cokoli). Akorat v teto slozce zbytecne nedistribuje identicke soubory, ktere tak ako tak uz na disku mame a to v originalni slozce/adresari Texture. Jen je z toho mista musime prekopirovat.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problém s Mi24 Hind   12. 7. 2007 / 15:31
honzajs
Tak děkuju za návody, za chvíli jdu z práce domů, tak to zkusím. Díky moc
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problém s Mi24 Hind   12. 7. 2007 / 17:54
Lukas.wz   
Čau..! Já teda nevím jestli jste špatně pochopili honzajse nebo já špatně pochopil vás..
U tej 24ky nejde o žádnej repaint a nemusí se nic psát do aircraft.cfg..Jde tam proste jen o to že v adresáři "texture" by jsi měl mít 6 souboru ale v "texture.ddr" a "texture.un" jsou jen dva..Jde tam o to že z "texture" musíš "vzít mi24v_glass, mi24v_rotor,and mi24v_t_rotor, and mi24v_aircrew textures" a ty vložit do "texture.ddr" a "texture.un"..O ničem jiném to není,pak už by to mělo vše běhat tak jak má..
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problém s Mi24 Hind   13. 7. 2007 / 16:51
lancaster   
no právě
 

Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ