FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 22. 2. 2025, svátek má Petr Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Ještě jedna otázka na klesání Jeden příspěvek | Celý strom
Ještě jedna otázka na klesání   8. 7. 2007 / 17:45
molek
Neví někdo proč klesám když mám vyrovnaný horizont?Dělá mi to i když letím na autopilota a myslím ,že v joysticku to není.
 

Re: Ještě jedna otázka na klesání   8. 7. 2007 / 17:54
Ciki   
Jaké letadlo? Jaký panel (pokud jsi ho stáhnul jiný)? Jaké spínače jsou zapnuty na autopilotovi?
 

Re: Re: Ještě jedna otázka na klesání   8. 7. 2007 / 17:55
LS
A jeste jakou rychlost v letu mas?
 

Re: Re: Re: Ještě jedna otázka na klesání   8. 7. 2007 / 18:03
molek
Boeing 737-400 vyska 35 000,rychlost 250 a autopilota mam na udrozovani vysky.
 

Re: Re: Re: Re: Ještě jedna otázka na klesání   8. 7. 2007 / 19:31
Zaremba   
V této výšce s touhle rychlostí i prázdný Boeing poletí s mírným náklonem vzhůru. Tudíž horizont vyrovnaný být nemá!
 

Re: Re: Re: Re: Re: Ještě jedna otázka na klesání   8. 7. 2007 / 20:00
Mike2811
He... To jsi neletěl A321 od samotného Flight simulatoru, ta má takový vztlak, že plné letadlo v FL300 při cestovní rychlosti míří tak 2 3 stupně pod horizont...
 

Re: Ještě jedna otázka na klesání   8. 7. 2007 / 18:47
Totti10
Umelej horizont neukazuje jestli klesas nebo stoupas, ale polohu letadla (cumaku).
 

Re: Ještě jedna otázka na klesání   8. 7. 2007 / 18:53
Luděk Ch.
Až někdy poletíš dopravním letadlem ntřeba na dovolenou, tak uvidíš, že při letu v takové výšce letadlo letí stále s čumákem mírně zvedlým nahoru, aby drželo výšku. proto když čumák srovnáš do horizontu, letadlo bude klesat. Vevelkých výškách je vzduch řídký a musí být větší úhel náběhu křídel, tj. celé letadlo skloněné mírně dozadu. Takže to není žádná vada, ale zcela normální
 

Re: Re: Ještě jedna otázka na klesání   8. 7. 2007 / 19:05
MT206
Při 250 KIAS, nebo kolik si to psal a při zvednutej klapkách je 737ička poměrně dost nakloněná. Až zvětšíš rychlost, třeba na 315 IAS tak se ti určitě naklonění zmenší. Jinak se zkus podívat na mašinu zvenčí jak strká čumák nahoru, pak budeš mít jistotu, že to panelem není. Mě to naklonění taky přišlo trochu nenormální, ale když Luděk Ch. říká že tak lítaj real jety, tak to je asi v poho.....
 

Re: Re: Re: Ještě jedna otázka na klesání   8. 7. 2007 / 19:07
LS
Jenze tu psal, ze ma AP nastaveny na drzeni vysky...Tudiz bud to bude rychlosti, coz 250 by mela stacit...nebo chybou panelu...
 

Re: Re: Re: Re: Ještě jedna otázka na klesání   8. 7. 2007 / 19:48
molek
Proste letim treba 250 a udrzuju vysku s AP,po urcite dobe mi letadlo zacne klesat,bude to asi rychlosti.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Ještě jedna otázka na klesání   8. 7. 2007 / 19:50
Tragédie v JRD
mozna trapna otazka, ale mas opravdu zaplyho autopilota? nestaci mit jenom zaklikly "speed" (resp. alternativu, pocitam ze zatim mluvime o default letadlech) a krome toho je treba mit autopilota zapleho (klavesa Z)..
 

Re: Re: Re: Ještě jedna otázka na klesání   8. 7. 2007 / 19:27
Luděk Ch.
Nic proti, ale ve FL350 určitě IAS 315kt nedosáhneš
 

Re: Re: Re: Re: Ještě jedna otázka na klesání   8. 7. 2007 / 19:31
MT206
Jo, Gripen dá i víc..(-: nevim, ve 300 mi to dalo v pho se 737...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Ještě jedna otázka na klesání   8. 7. 2007 / 19:44
Luděk Ch.
A nerozpadla se ti ta 737 náhodou? To už jsi totiž hodně za overspeed
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ještě jedna otázka na klesání   10. 7. 2007 / 11:43
Teflon_490   
Hodne za overspeed bych netvrdil. M080 dosahnes prave okolo FL300, do te doby jedes na 315KIAS, takze je to mozne.
 

Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ