| | | Tvorba scenerií 6. 7. 2007 / 18:14 | |
| | cawte,pozna niekto jednoduchý ale dobrý program na tvorbu scenerií?(začiatočník)dik |
| |
|
| | | Re: Tvorba scenerií 6. 7. 2007 / 18:19 | |
| | Ahoj, z mojí zkušenosti bych ti mohl doporučit FS Architect od nedávna je totiž free http://www.pouksim.com/downloads.html (stáhni si k tomu i Microsoft .NET Framework)
Potom je taky dobrý Airport for Windows a plno dalších komerčních i free prográmků.
Zezačátku to chce dobře pročítat manuály a hodně trpělivosti než se do toho dostaneš a něco vytvoříš. |
| |
|
| | | Re: Tvorba scenerií 6. 7. 2007 / 18:49 | |
| | | |
|
| | | | Re: Re: Tvorba scenerií 6. 7. 2007 / 20:28 | |
| | dik,obom vam dakujem,niečo z toho skusim |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Tvorba scenerií 6. 7. 2007 / 20:56 | |
| | Nechcem Ti brat iluzie a naburat Tvoj entuziazmus, ale moc jednoduche to zo zaciatku neni a doporucujem, studovat a studovat vela navodov a materialov, kym sa zacnes vypytovat
Tesim sa na Tvoje buduce addony.
|
| |
|
| | | Re: Tvorba scenerií 6. 7. 2007 / 21:53 | |
| | Na scenérii Martina pilne pracuje Jožo Vrabec (čmeliak), už je hotových niekoľko význačných budov a spústa stromov, hlavne okolo riek. |
| |
|
| | | | Re: Re: Tvorba scenerií 6. 7. 2007 / 23:08 | |
| | Můžeš mi říct, co má sakra scenérie Martina společného s pisatelovým dotazem? Smysl tvých příspěvků mi často uniká. Ale abych markovi trochu poradil, tak mé doporučení je následující:
Předpokládám, že budeš chtít začít např. s tvorbou nějakého baráku - prostě jednoduchý objekt, někde na slovensku. Letiště, cesty, jezera jsou zas jiná kapitola tvorby.
Nainstaluj si SDK gmax. Bývá tuším na instalčním CD FS2004 nebo bylo k dostání na stránkách microsoft, link nevím, možná ti někdo poradí nebo to dohledáš.
V tom SDK (balík vývojových nástrojů) je dokumentace, ukázkové soubory a potřebné programy - především gmax a makemdl. Dokumentace si rozhodně pročti, zamezí to zbytečným dotazům. Anglicky umíš, tak to pro tebe nebude problém. Projdi si ukázkové soubory - projekty pro gmax (.gmax). Zkus vytvořit krabici, exportuj ji pomocí makemdl, v souboru .xml nastav souřadnice, zkompiluj do .bgl, nainstaluj jako scenérii a podívej se, zda ji máš v FSku. Pokud se to povede, pokračuješ dále - učíš se jak modeloval složitější tvary, texturovat atd. Hlavní je mít přečtenou dokumentaci a zkoušet si ty jejich návody v praxi, tím se naučíš vše.
Gmax není zrovna nejjednodušší program a tvorba v něm je o malinko delší, než tvorba v jiných programech. Má však své výhody, díky kterým bych já osobně nikdy žádný jiný program pro modelování nepoužil - např. to, že prostředí gmax je shodné s prostředím 3dsmax a jak se jednou naučíš v gmax, umíš i v 3dsmax, což se ti může někdy hodit.
Má rada tedy je:
chtít vytvořit 3d objekt, sehnat SDK gmax, pročíst dokumentaci v něm obsaženou, experimentovat, experimentovat, experimentovat. Později zkoušet jiné programy, část teorie FS tvorby už budeš znát a pokusy budou pro tebe čím dám tím snazší. |
| |
|
|