FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 26. 11. 2024, svátek má Artur Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Tvorba scenerií Jeden příspěvek | Celý strom
Tvorba scenerií   6. 7. 2007 / 18:14
marko
cawte,pozna niekto jednoduchý ale dobrý program na tvorbu scenerií?(začiatočník)dik
 1x  

Re: Tvorba scenerií   6. 7. 2007 / 18:19
Bery Junior
Ahoj, z mojí zkušenosti bych ti mohl doporučit FS Architect od nedávna je totiž free http://www.pouksim.com/downloads.html (stáhni si k tomu i Microsoft .NET Framework)

Potom je taky dobrý Airport for Windows a plno dalších komerčních i free prográmků.

Zezačátku to chce dobře pročítat manuály a hodně trpělivosti než se do toho dostaneš a něco vytvoříš.
 

Re: Tvorba scenerií   6. 7. 2007 / 18:49
brendon (SVK832)   
A ked chces nejaky vlastny objekt urobit skus Gmax. http://www.flightsim.cz/search.php?act=result&lan=0&findstr=gmax&findauthor=&findgroup=4&od=6 su tu rozne navody. A myslim najlespie zacat tym navodom odo mna.
 

Re: Re: Tvorba scenerií   6. 7. 2007 / 20:28
marko
dik,obom vam dakujem,niečo z toho skusim
 

Re: Re: Re: Tvorba scenerií   6. 7. 2007 / 20:56
xWing   
Nechcem Ti brat iluzie a naburat Tvoj entuziazmus, ale moc jednoduche to zo zaciatku neni a doporucujem, studovat a studovat vela navodov a materialov, kym sa zacnes vypytovat
Tesim sa na Tvoje buduce addony.
 

Re: Tvorba scenerií   6. 7. 2007 / 21:53
jožo
Na scenérii Martina pilne pracuje Jožo Vrabec (čmeliak), už je hotových niekoľko význačných budov a spústa stromov, hlavne okolo riek.
27022 B / 600 x 437 / stromy.jpg
25273 B / 600 x 394 / LZMA.jpg
16360 B / 600 x 427 / Ranný štart.jpg
22840 B / 600 x 460 / pohľad zhora.jpg
 

Re: Re: Tvorba scenerií   6. 7. 2007 / 23:08
anatolij   
Můžeš mi říct, co má sakra scenérie Martina společného s pisatelovým dotazem? Smysl tvých příspěvků mi často uniká. Ale abych markovi trochu poradil, tak mé doporučení je následující:

Předpokládám, že budeš chtít začít např. s tvorbou nějakého baráku - prostě jednoduchý objekt, někde na slovensku. Letiště, cesty, jezera jsou zas jiná kapitola tvorby.
Nainstaluj si SDK gmax. Bývá tuším na instalčním CD FS2004 nebo bylo k dostání na stránkách microsoft, link nevím, možná ti někdo poradí nebo to dohledáš.
V tom SDK (balík vývojových nástrojů) je dokumentace, ukázkové soubory a potřebné programy - především gmax a makemdl. Dokumentace si rozhodně pročti, zamezí to zbytečným dotazům. Anglicky umíš, tak to pro tebe nebude problém. Projdi si ukázkové soubory - projekty pro gmax (.gmax). Zkus vytvořit krabici, exportuj ji pomocí makemdl, v souboru .xml nastav souřadnice, zkompiluj do .bgl, nainstaluj jako scenérii a podívej se, zda ji máš v FSku. Pokud se to povede, pokračuješ dále - učíš se jak modeloval složitější tvary, texturovat atd. Hlavní je mít přečtenou dokumentaci a zkoušet si ty jejich návody v praxi, tím se naučíš vše.

Gmax není zrovna nejjednodušší program a tvorba v něm je o malinko delší, než tvorba v jiných programech. Má však své výhody, díky kterým bych já osobně nikdy žádný jiný program pro modelování nepoužil - např. to, že prostředí gmax je shodné s prostředím 3dsmax a jak se jednou naučíš v gmax, umíš i v 3dsmax, což se ti může někdy hodit.

Má rada tedy je:
chtít vytvořit 3d objekt, sehnat SDK gmax, pročíst dokumentaci v něm obsaženou, experimentovat, experimentovat, experimentovat. Později zkoušet jiné programy, část teorie FS tvorby už budeš znát a pokusy budou pro tebe čím dám tím snazší.
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ