FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 23. 2. 2025, svátek má Svatopluk Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Přistání ve FS9 Jeden příspěvek | Celý strom
Přistání ve FS9   28. 6. 2007 / 14:18
molek
Chtěl bych se zeptat,možná hloupá otázka,je nějaký orientační bod podle kterého se přistává při pohledu z kabiny? Někdy se mi totiž stane,že se netrefím na dráhu.Lítám s Boeingem 737 a když si myslím že jsem nasměrovaný dobře tak těsně před přistáním zjistím,že se netrefím na dráhu.
 

Re: Přistání ve FS9   28. 6. 2007 / 14:24
FSPilot   
no, to chce hlavně cvik. Jinak směr si musíš neustále korigovat a výšku a klesání se dá kontrolovat podle těch 4 světel, které by měly být 2 červené a 2 bílé. Směr si můžeš kontrolovat pokud si nastavíš frekvenci ILS do NAV1, tak se ti objeví pod umělým horizontem směrová odchylka od osy dráhy
 

Re: Přistání ve FS9   28. 6. 2007 / 14:24
donCarlos
primo ve FS je "flying school" a tam ti docela hezky vysvetlej jak se pristava podle pristroju. dalsim dobrym spojencem v boji o nasmerovani na drahu se jevi google, nebo funkce hledat na tomto foru.
 

Re: Přistání ve FS9   28. 6. 2007 / 14:31
Latom   
Tak si vem něco malého, aby jsi se nejdříve naučil se trefovat na dráhu.
A pokud začínáš úplně a nepoužíváš ta světla nebo tam na malých letištích nejsou, tak při počátku klesání se soustřeď na osový střed dráhy za prahem, v cca první třetině a měl by jsi se na to místo trefit na kolečka. Musíš tam neustále mířit čumákem letadla a pak nad drahou uděláš podrovnání.
Až se naučíš chování malého éra, tak si vem potom větší. U většího éra jsou jeho reakce pomalejší a hůř se to v začátcích opravuje.
 

Re: Přistání ve FS9   28. 6. 2007 / 14:32
Blackrat
A co delas v 737 kdyz se s ni netrefis na drahu? At uz ses v Cessne a pilovat okruhy!!! (Jako delam si prdel, ale fakt je lepsi nejdriv plne zvladnout pilotaz malyho era)
 

Re: Re: Přistání ve FS9   28. 6. 2007 / 14:40
molek
Nejhorsi je ze s malym letadlem pristanu uplne v klidu.sednu do dopravaku a jsem v pr....
 

Re: Re: Re: Přistání ve FS9   28. 6. 2007 / 14:47
Blackrat
Hmm, tak zkus mensi tryskac treba - LearJet.

Ale rozhodne se vyplati naucit se nejdriv s Cessnou nebo Beechcraft Baronem litat podle pristroju - otrkas se a budes to pak mit jednodussi. Jako ze 737 i 747 se da litat a pristavat na ruku a podle oka (Pribram v my FSce by mohla vypravet ), ale neni to prave nejjednodussi a ani moc realne..
 

Re: Re: Re: Přistání ve FS9   28. 6. 2007 / 14:55
FSPilot   
Podívej, pokud není bůhví jaký silný boční vítr, tak si vycentruj pohled z kabiny (reset pan wiev) a snaž se dráhu udržet uprostřed obrazovky. Je to sice kravina, ale funguje to, když se nemůžeš naučit jak z toho koukat, aspon na začátek Samozřejmě v reálu absolutně nerealizovatelná blbost Ale co, je to sim a reál je někde úplně jinde
 

Re: Přistání ve FS9   28. 6. 2007 / 14:40
Pips   
jak říkali ostatní, natrénul to nejprve na malých strojích a pak zkoušej s většími, až dosáhneš jistoty.Na přístrojové přistání se zezařátku asi vykašli a lítej hlavně vizuálně.Tvůj problém může taky spočívat v tom, že letíš s letadlem, jehož panel, nebo virtuální kokpit ti zakrývá výhled na dráhu a to není dobře.Z letadla musíš na tu dráhu vždy vidět.Zkus si upravit výhled tak, abys pořád viděl.Až budeš vizuální přiblížení zvládat dobře, začni se učit přístrojové.Je to, řekl bych, praxí ověřená a vyšlapaná cesta.
 

Re: Re: Přistání ve FS9   28. 6. 2007 / 14:55
Vita Zenisek
A taky zkus vyhazet nejake palivo. Vem si tak 50% do nadrzi ve kridlech a do center tanku nic.

Vita
 

Re: Přistání ve FS9   28. 6. 2007 / 18:45
Serž   
viz tohle
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:RunwayDiagram.png

pokud je rwy uzpusobena pro precizni priblizeni ifrovych letadel tak bude vypadat podobne jako tento obrazek, ovsem jsou tam takove 2 sirsi pruhy.. (hledam obrazek) a rika se jim aiming point nebo aimpoint, ted presne nevim

http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Runway_diagram.svg
takze uprostred tohoto obrazku (coz ale neni stred runwaye) jsou 2 takove "tucne" cary, tak na ne bys mel delat rozpocet pri pristani, to by ti melo pomoct jestli pristanes pred prahem drahy do pole, stejne tak ti pomuzou PAPI nebo VASI svetla (vide zde: http://www.navfltsm.addr.com/gs.htm ), no a kdyz se trefujes uplne mimo osu drahy tak skutecne jen to co uz ti radili kluci, zmenit letadlo na neco mensiho, odlehcit ho (tj ubrat palivo a naklad) a zkouset. taky nesmis byt prilis pomaly, pak letadlo neni schopno udrzet tebou pozadovanou drahu klesani, protoze nema dostatecny vztlak

to je ode me snad vsechno...
 

Re: Přistání ve FS9   29. 6. 2007 / 12:59
lancaster   
tak pokud se chceš trefit na směr dráhy, můžeš využít cosi jako zaměřovací znaménko (ve wiew options indicator) pokud přistáváš "na ruku". Místo dosednutí na asfalt nebo na beton a ne před dráhou na trávu se musíš naučit .Sportovní a malá letadla mají jinou výšku (světlost) trupu nad zemí než velké dopraváky. Takže orientovat se spíše podle zvdálenosti těch 4 světel, u nich je už určitě asfalt na dráze. Přistání na letadlovou loď chce taky zkušenost a tam teprve moc času není.
27538 B / 600 x 450 / FSSCR102.jpg
 

Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ