| | | Tvorba virtual. kokpitu... 17. 9. 2003 / 19:54 | |
| | Nazdar
mam par dotazu.
Mohl by mi prosim nekdo vysvetlit, jak udelat v Gmaxu virt kokpit, pripadne jak mohu videt svuj vytvoreny model v FS 2002 (kdyz jsem ve virtualnim kokpitu)?
A jeste ohledne Gmaxu.
Pri exportu modelu mi to pise chybu v makemdl (exportoval jsem orotovanou krivku).
Diky moc chlapy za vase odpovedi |
| |
|
| | | Re: Tvorba virtual. kokpitu... 17. 9. 2003 / 20:58 | Milan Lisner |
| | To co ma byt jako externi model dej do grupy s nazvem "exterior" a co ma byt videt v internim pohledu do grupy "interior". Nesmi byt zadny part mimo ty grupy. Jednodussi je mozna delat ty modely v samostatnych souborech a na export si je pak nacist do jednoho souboru.
Je jeste jedna moznost - pouzij utilitu Middleman + mdlcommander a s tim pak muzes udelat automaticky kopii externiho modelu i do interniho pohledu.
Najdes to tady: http://thegreatptmd.tripod.com/
Ta chyba u makemdl pri exportu by mohla byt zpusobena desetinnou carkou v nastaveni cisel ve windows. Dej si tam tecku. |
| |
|
| | | | Re: Re: Tvorba virtual. kokpitu... 18. 9. 2003 / 10:40 | |
| | Jo. A jeste je treba pamatovat pro virtualni kokpit na stredove souradnice grupy "interior". Ma to vliv na "umisteni oci" ve virtualnim kokpitu... se taky muze klidne stat, ze pokud na to nebudes pamatovat, budes pak sedet virtualne "mimo misu"
Da se to poeditovat taky v aircraft.cfg u letadla, sekce Views - eyepoint... Priklad:
[Views]
eyepoint=4.12,0.00,1.8
Vic se o tom rozepisovat nema smysl, to by bylo na roman Chce to prostudovat SDK, dobry rady jsou taky tady: http://www.freeflightdesign.com
|
| |
|
| | | Re: Tvorba virtual. kokpitu... 19. 9. 2003 / 09:43 | Jirka S. |
| | Když už jste to tu nakousli, pánové... Na tvorbo kokpitu si netroufám, nicméně setkal jsem se s modely, které VC sice nemají, pouze hlavní 2D panel, nicméně při pohledech do stran nejsou vidět ani křídla apod. Nebo je kokpit alespoň trochu vymodelovaný, aby tam při pohledu z venčí nebylo prázdné místo, ale při interním pohledu vidět samozřejmě není. Šlo by to nějak zpřístupnit a využít třeba na boční pohledy? Bylo by to jistě lepší než prázdné místo.
Nebo je tohle podmíněno exportem modelu z modelovacího programu, jak už bylo zmíněno v souvislosti s odlišným problémem? |
| |
|
| | | | Re: Re: Tvorba virtual. kokpitu... 19. 9. 2003 / 10:36 | |
| | obecne: fs2002 model je delen do dvou skupin - na to co bude videt jen z venku pri externim pohledu, a na to, co bude videt pri pohledu z kabiny. za predpokladu, ze autor tu kabinu vymodeluje a prida casti, ktere z kabiny jsou videt i v realu, napriklad kridla...
kdyz se na to autor vybodne, nebude videt ve 3D kokpitu nic.
vetsina free 2D panelu se vetsinou dela jen jako celni pohled, pri pohledech do stran se pak automaticky zobrazuje 3D kokpit. pokud neni videt nic, da se to napravit vyvorenim bitmap jednotlivych pohledu a doplnit je pres nejaky editor do nastaveni zakladniho panelu.
pokud nemas zdrojove soubory k modelu, s nejakymi upravami v modelu se moc nechytnes...
|
| |
|
|