FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 13. 11. 2024, svátek má Tibor Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
ATC FS2004 Jeden příspěvek | Celý strom
ATC FS2004   11. 9. 2003 / 10:19
Míra KV
Máte také problémy s ATC v FS2004 při výběru dráhy pro odlet a pro přistání ?? Jde mi akorát výběr přiblížení. Nějak stále nechápu tu logiku ATC.
 

Re: ATC FS2004   11. 9. 2003 / 10:30
Marky Parky   
Vybrat dráhu si můžeš, ale pouze z těch které jsou v používání. Pro zajímavost ale už se mi stalo, že byla na LKPR ve stejno dobu v užívaní dráha 24 a 22 !!!! jen mě mrzí, že jsem si nestihl zaznamenat povětrnostní podmínky. Už se nemůžu dočkat nějakého SDK, kde to všechno bude popsané, nebo alespoň nového AFCADu, aby se dalo experimetovat...
 

Re: Re: ATC FS2004   11. 9. 2003 / 11:47
Míra KV
Tak tím je to vyřešeno, na to SDK a AFCAD taky s nedočkavostí čekám. Jen mi ještě nejde do hlavy, proč je teda v možnostech přiblížení i výběr přiblížení těch ostatní drah. Zkoušel jsem na LKPR, když byla v užívání 31, přiblížení na dráhu 6, tu mi ATC povolil, ale když jsem zažádal k povolení na přistání, směroval mě zas na dráhu 31.
 

Re: Re: Re: ATC FS2004   11. 9. 2003 / 12:11
Latom   
Tak to máš dobré, že jsi si aspon mohl zažádat, ale mi to nepustilo ani to na LKPR. Asi to je celé akosi poonděné. )
 

Re: Re: Re: Re: ATC FS2004   11. 9. 2003 / 12:36
Marky Parky   
Pokud je jen jedna draha v užívání a ty požádáš o přiblížení na jinou, jde o jistou formu přístrojového přiblížení, zvanou "Circling approach". Používá se primárně na letištích, kde ti podmínky nedovolí letět standardní proceduru z nějakého směru, ale dovolí ti ji z jiného.
Probíhá tak, že provedeš normální přístrojové přiblížení na dráhu, která je vybavená a ve chvíli visuálního kontaktu s letištěm přiblížení přerušíš a provedeš visuální přiblížení na dráhu v provozu. Právě tuhle věc FSka podporuje, takže když se ti třeba na cestě LKPR - LKKV při větru řekněme 100@20 nechce letět celý oblouk přiblížení na dráhu 11, můžeš si zažádat o LLZ-DME 29 a pak udělat kus za letištěm oblouk a sednout na 11tku visuálně.
 

Re: Re: Re: Re: Re: ATC FS2004   11. 9. 2003 / 13:05
Míra KV
No tak to byl perfektní výklad. Tím už celou proceduru chápu. Už jsem zase o něco chytřejší. Díky
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC FS2004   11. 9. 2003 / 15:02RK
Míro, kdybys nechyběl v neděli na LKKV, taks přesně tohle viděl in natur ) RK
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC FS2004   12. 9. 2003 / 09:30IvanD
Samozrejme ze tieto pristrojove priblizenia maju aj svoje obmedzenia, keby sme sa mali drzat skutocnosti, a to napr. nesmu sa pouzivat v NOCI, je to jasne pretoze po "CIRCLE-TO-LAND" dostava pilot vizualne priblizenie obvykle po DOWNWINDU na konkretnu rnw. v prevadzke, nesmie vsak klesnut pod MDA na APP mape, a musi mat cely cas AIRPORT IN SIDE. Pokial nema alebo sa zmenia ine podmienky deklaruje MISSED APP a postupuje podla dalsich podmienok .
 

Re: Re: Re: Re: Re: ATC FS2004   11. 9. 2003 / 15:38
Latom   
Jo díky za teorii, ale já ji znám. ))

Ale ostatním se to může hodit.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC FS2004   12. 9. 2003 / 00:29
Marky Parky   
Já chtěl odpovídat mírovi, ale klikl jsem vedle )
 

Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ