| | | ATC FS2004 11. 9. 2003 / 10:19 | |
| | Máte také problémy s ATC v FS2004 při výběru dráhy pro odlet a pro přistání ?? Jde mi akorát výběr přiblížení. Nějak stále nechápu tu logiku ATC.
|
| |
|
| | | Re: ATC FS2004 11. 9. 2003 / 10:30 | |
| | Vybrat dráhu si můžeš, ale pouze z těch které jsou v používání. Pro zajímavost ale už se mi stalo, že byla na LKPR ve stejno dobu v užívaní dráha 24 a 22 !!!! jen mě mrzí, že jsem si nestihl zaznamenat povětrnostní podmínky. Už se nemůžu dočkat nějakého SDK, kde to všechno bude popsané, nebo alespoň nového AFCADu, aby se dalo experimetovat... |
| |
|
| | | | Re: Re: ATC FS2004 11. 9. 2003 / 11:47 | |
| | Tak tím je to vyřešeno, na to SDK a AFCAD taky s nedočkavostí čekám. Jen mi ještě nejde do hlavy, proč je teda v možnostech přiblížení i výběr přiblížení těch ostatní drah. Zkoušel jsem na LKPR, když byla v užívání 31, přiblížení na dráhu 6, tu mi ATC povolil, ale když jsem zažádal k povolení na přistání, směroval mě zas na dráhu 31. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: ATC FS2004 11. 9. 2003 / 12:11 | |
| | Tak to máš dobré, že jsi si aspon mohl zažádat, ale mi to nepustilo ani to na LKPR. Asi to je celé akosi poonděné. ) |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: ATC FS2004 11. 9. 2003 / 12:36 | |
| | Pokud je jen jedna draha v užívání a ty požádáš o přiblížení na jinou, jde o jistou formu přístrojového přiblížení, zvanou "Circling approach". Používá se primárně na letištích, kde ti podmínky nedovolí letět standardní proceduru z nějakého směru, ale dovolí ti ji z jiného.
Probíhá tak, že provedeš normální přístrojové přiblížení na dráhu, která je vybavená a ve chvíli visuálního kontaktu s letištěm přiblížení přerušíš a provedeš visuální přiblížení na dráhu v provozu. Právě tuhle věc FSka podporuje, takže když se ti třeba na cestě LKPR - LKKV při větru řekněme 100@20 nechce letět celý oblouk přiblížení na dráhu 11, můžeš si zažádat o LLZ-DME 29 a pak udělat kus za letištěm oblouk a sednout na 11tku visuálně.
|
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: ATC FS2004 11. 9. 2003 / 13:05 | |
| | No tak to byl perfektní výklad. Tím už celou proceduru chápu. Už jsem zase o něco chytřejší. Díky |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC FS2004 11. 9. 2003 / 15:02 | RK |
| | Míro, kdybys nechyběl v neděli na LKKV, taks přesně tohle viděl in natur ) RK |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC FS2004 12. 9. 2003 / 09:30 | IvanD |
| | Samozrejme ze tieto pristrojove priblizenia maju aj svoje obmedzenia, keby sme sa mali drzat skutocnosti, a to napr. nesmu sa pouzivat v NOCI, je to jasne pretoze po "CIRCLE-TO-LAND" dostava pilot vizualne priblizenie obvykle po DOWNWINDU na konkretnu rnw. v prevadzke, nesmie vsak klesnut pod MDA na APP mape, a musi mat cely cas AIRPORT IN SIDE. Pokial nema alebo sa zmenia ine podmienky deklaruje MISSED APP a postupuje podla dalsich podmienok . |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: ATC FS2004 11. 9. 2003 / 15:38 | |
| | Jo díky za teorii, ale já ji znám. ))
Ale ostatním se to může hodit. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC FS2004 12. 9. 2003 / 00:29 | |
| | Já chtěl odpovídat mírovi, ale klikl jsem vedle ) |
| |
|
|