| | | Stavitelná vrtule v FS - piloti referujte :-) 5. 9. 2003 / 16:31 | Tomáš L. |
| | Jak hodně reálnou odezvu má nastavení úhlu náběhu vrtule v FS2002(2004) např. u Cessny 182 ? Vím, že pro vzlet má být úhel nastavení malý, motor má pak až dvakrát větší tah. Do vzduchu bych se tedy měl dostat dříve ?
|
| |
|
| | | Re: Stavitelná vrtule v FS - piloti referujte :-) 5. 9. 2003 / 17:08 | PavelS |
| | Cessnu neznám, u Z-142 je v FSce efekt stavění vrtule s výhradami odpovídající skutečnost. ( Nesedí mi ale letový režim ( t.j. otáčky, plnicí tlak a odpovídající rychlost neodpovídají přesně příručce )).
Při startu a přistání je vrtule nadoraz zatlačená ( min. úhel ) a při letu v horizontu se nastaví takový úhel, až mi při daném plnicím tlaku klesnou otáčky vrtule na předepsanou hodnotu.
V FSce to tak opravdu u Zlína funguje, jen přidavný gyroskopický efekt ( "uhnutí" na stranu ) je dle mého názoru výraznější než v reálu.
|
| |
|
| | | | Re: Re: Stavitelná vrtule v FS - piloti referujte :-) 8. 9. 2003 / 11:56 | Petr OK-OPL |
| | Jo,jo, souhlasím, to samí je u Z226 (velký gyroskopický moment) . Docela to kazí požitek z hezkého letadla. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Stavitelná vrtule v FS - piloti referujte :-) 8. 9. 2003 / 12:22 | napis |
| | Moj nazor na gyroskopicke efekty vo FS su jednoznace. Zasadne ich vypinam z jednoducheho dovodu. Kedze mam len joystick bez pedalov, tak tazko mozem korigovat gyroskopicke efekty. Takze vypnut a uzivat si kludny let.
Peter |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Stavitelná vrtule v FS - piloti referujte :-) 8. 9. 2003 / 12:54 | |
| | V tom případě doporučuji pro lepší požitek z letu nechat gyroskopický efekt zapnutý a k tomu si zapnout "autorudder". Výsledek je určitě realističtější. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Stavitelná vrtule v FS - piloti referujte :-) 8. 9. 2003 / 14:46 | napis |
| | No pri autorudder, sice je mozne korigovat GE joystickom, ale konecny efekt pri vzlete je okamzite naklonenie lietadla do korigovaneho smeru s vysokym rizikom rozbitia kridla o runway. Hlavne pri starsich lietadlach, kde je GE silny.
Alebo lietajte na dvojmotorovych "erach", tam hadam GE nehrozi.
(joke)
Peter
|
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stavitelná vrtule v FS - piloti referujte :-) 8. 9. 2003 / 15:09 | |
| | Já nevím, ale pokud mám zapnutý autorudder a je bezvětří, tak se s přidáním plynu směr letadla na dráze vůbec nemění a vůbec není potřeba nic korigovat. Prostě to jen zvednu a letím pořád rovně. Taky musí být dobře zkalibrovany joystick. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Stavitelná vrtule v FS - piloti referujte :-) 8. 9. 2003 / 14:51 | |
| | Z226 má v reálu za letu (alespoň pokud se na ni dívám z kluzáku) trvale vyšlápnutou směrovku o nějakých 10 stupňů doleva. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Stavitelná vrtule v FS - piloti referujte :-) 8. 9. 2003 / 17:17 | |
| | Nesmíš mu tolik tahat za ocas .-) |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Stavitelná vrtule v FS - piloti referujte :-) 8. 9. 2003 / 20:51 | |
| | Však se ho po pár minutách vždy raději pustím. Ale dělá to i když se jen vezu a s různými vlekaři. A nevšiml jsem si, že by kulhali na stejnou nohu. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Stavitelná vrtule v FS - piloti referujte :-) 8. 9. 2003 / 19:28 | |
| | No... pokud vim tak Z226 ma automaticke staveni vrtule:-/ |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Stavitelná vrtule v FS - piloti referujte :-) 8. 9. 2003 / 21:47 | |
| | V podstate mas pravdu, ale zalezi jak ktera Z-226... B a T maji drevo, takze tam neni co stavet, M (jeste jich myslim par lita) ma taky drevenou vrtuli (a ze jsou ta vlekarska vrtule dve poradna padla)... Jedina 205ka u ktere se da hovorit o stavitelne vrtuli je MSko a to ma skutecne automaticky stavitelnou vrtuli (narozdil od treba Z-142 ma vrtule oddeleny kapalinovy obvod a stavi se s pomoci toho tociciho bazmegu s lopatkami na kuzelu ) |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Stavitelná vrtule v FS - piloti referujte :-) 8. 9. 2003 / 21:48 | |
| | Tohle nereklamujte u autoru modelu, ale u autoru FSky, to oni to kapanek prehnali |
| |
|
|