FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 23. 2. 2025, svátek má Svatopluk Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Včerejší nehoda ULLa Jeden příspěvek | Celý strom
Včerejší nehoda ULLa   4. 6. 2007 / 09:07
Eurostar   
Ahoj víte už někdo něco bližšího o té včerejší nehodě Ulla na plzeňsku? Slyšel jsem že to byl zenair, ale nic bližšího nevim.

Tyhle věci mne dycky tak trochu rozhodej, pak na to člověk myslí že by se mu mohlo stát něco podobnýho a to neni nic moc... Nějakej svědek prý říkal že to zabořil skoro kolmo do země.. viděl jsem tu louku, a nebyla zrovna malá, možná že nouzák by se tam udělat dal.

Budu rád za jakékoi informace
 

Re: Včerejší nehoda ULLa   4. 6. 2007 / 10:05
Lowmick   
Jak ze by se ti to mohlo stat? Tak litej aby se ti to nestalo, po vycviku bys to mel umet.
 

Re: Re: Včerejší nehoda ULLa   4. 6. 2007 / 10:11
Eurostar   
No chytry řeči jdou pak stranou. navíc tohle nebyl zrovna žádnej noop ale měl už něco nalítáno...

ono některý okolnosti neovlivníš... Je jasný že se snažíš lítat tak abys to měl dycky kam poslat.. Právě proto by mne zajímalo co se stalo...

myslim že bejt až přehnanej hrdina a říkat že mně se to stát nemůže a že já lítam tak aby se mi to nestalo je trochu krátkozraký. Můžeš to nebezpečí eliminovat na někaou přijatelnou míru ale nikdy nevyloučíš že ti to třeba v 60metrech po vzletu vysadí.
 

Re: Re: Re: Včerejší nehoda ULLa   4. 6. 2007 / 10:15
Filip   
Ale i tak letadlo samo od sebe nespadne. V 99,9% jde o chybu člověka.
 

Re: Re: Re: Re: Včerejší nehoda ULLa   4. 6. 2007 / 10:20
Eurostar   
JJ to jo, ale neni to pravidlem. můžeš chytit ptáka, nebo cokoli co nepředvídáš . je to pak asi nepříjemný.
 

Re: Re: Re: Re: Včerejší nehoda ULLa   4. 6. 2007 / 13:30
milan
to nie je pravda..o chybu cloveka ide vo vacsine pripadov, ale to percento kulminuje niekde okolo cisla 70
 

Re: Re: Re: Včerejší nehoda ULLa   4. 6. 2007 / 12:56
Lowmick   
Hmm, no tak ja po vycviku muzu s cistou hlavou konstatovat ze litam tak aby se mi to nestalo (do toho zahrnuju predletovy kontroly era, reseni mimoradek do kterych patri i to tvoje vysazeni v 60m a dalsi), na tohle proste musis bejt pripravenej, nejde rict ze se to mozna stane a pak holt zavres oci a pustis rizeni, to proste v litani nelze.

A rozhodne bych nerek ze to jsou chytry reci, spis bych to nazval pravdou.
 

Re: Re: Re: Re: Včerejší nehoda ULLa   4. 6. 2007 / 13:04
orlík
Jasně, o to se snaží každý začátečník. Já, když jsem začínal lítat, tak jsem taky chtěl lítat jen v ideálním počasí, v malém provozu, ale to nejde dlouho. Pokud se člověk chce něco naučit, musí to zvládnout i za horších a obtížnějších podmínek. A to pak přináší samozřejmě vyšší riziko a možnost, "že se něco stane". Vysazení motoru po startu je jen jeden příklad. Taky se ti může výrazně zhoršit počasí při navigačním letu, někdy to jde velmi rychle. Podle prvních informací se toto stalo právě u téhle nehody.
Osobně jsem letos v zimě zažil situaci, že při letu na okruhu, za poměrně slušné dohlednosti, se náhle změnily podmínky tak, že po 4. zatáčce jsem nejen neviděl letiště, ale ani přilehlé objekty, nic, jen bílý mlíko. Naštěstí v éru byla GPS se zadanýma souřadnicema letiště a bylo možno přistát jako dle ILS. Jinak bych asi pokračoval dále a zkusil přistát po větru. Píšu jen proto, aby bylo jasno, že 100% se nepřízeň osudu opravdu vyloučit nedá...Bohužel
 

Re: Re: Re: Re: Re: Včerejší nehoda ULLa   4. 6. 2007 / 13:16
Lowmick   
Ale jo, to nerikam ze se neco nemuze stat, taky mam rizeny letiste, litani v hustym provozu, nocni litani, vlekani, nizky lety, lety za snizeny dohlednosti a ruzny dalsi srandy kde musis koukat kolem sebe a davat si bacha. Ale kdyz nekam letim navigacni, tak se mrknu na pocasi a rozhodnu se jestli se chci zabit nebo ne, kdyz to je na hrane tak se GPS samozrejme hodi, ale jen pro snizenou dohlednost kde mas zhorsenou navigaci. Vyska mraku tam musi bejt tak jako tak aby ses vubec vesel nad zemeguli. Letiste se mi taky jednou uplne ztratilo a musel jsem to nejak resit kdyz na nem nebyl ILS ani zadny dalsi vybaveni pro pristrojovy litani. Rovnez se muze stat ze te to nekde zavre na navigacnim, ale muzes tomu predejit tim zkouknutim pocasi (na to se ted nikdo nemuze vykecavat, protoze ruzny odrazy a snimky z radaru jsou vsude), zjistis si nahradni letiste a kdyby ses i na tohle vyprd a hral si na hrdinu tak bych klidne radsi sednul nekam do pole a cekal (natoz pak s ULL), rozhodne lepsi nez to nekde rozsekat, znicit ero, zabit se nebo nedejboze vzit jeste nekoho dalsiho. Je to vsechno jen o lidech a jejich pristupu k litani.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Včerejší nehoda ULLa   4. 6. 2007 / 13:56
orlík
No jo, to je jasny. Hlavni je opatrnost. Jenze znas to, clovek urve chvilku casu, pririti se na letiste, skoci do era, s tim, ze leti jen okolo komina a je to. Mockrat jsem si rikal, ze budu peclivy a opatrny, a pak se mi taky "podarilo" odstartovat bez studia NOTAMu a pocasi. Koneckoncu, na prostory se optam radiem. Proste, s pribyvajici rutinou opada opatrnost a to je to znamy uslovi o vyprazdnujicim se pytli stesti a plnicim se pytli zkusenosti. Ale rozhodne s tebou souhlasim, clovek by mel byt peclivy a opatrny. Hodnotit vsak priciny ruznych leteckych nehod si netroufam. I kdyz rozhodne nepatrim k silencum litajicim dle GPS "IFR".
 

Re: Re: Re: Re: Včerejší nehoda ULLa   4. 6. 2007 / 13:56
Eurostar   
Taky dělám předletovou prohlídku, taky si řikam co budu dělat v jednotlivých fázích letu když to např. vysadí. ale o no je to něco jiného na zemi a pak když se to stane. Jak říkám můžeš to riziko minimalizovat o což se snaží každej kdo neni sebevrah,

děláš prohlídku
neprasíš s letadlem
nelítáš zakázaný manévry
nelítáš nad velký lesy atd atd

ale když ti to zdechne někde po startu v 60m tak s tím IMHO uděláš uplný ho... a pošleš to někam před sebe max v rozmezí 30st. na každou stranu a budeš se modlit aby tam nebyla třeba železnice nebo vysoký napětí atd..

nedávno jsem startoval ze starý paky a musim říct že kdo to tam zná tak potvrdí že tam když ti to vysadí po startu tak tam máš hned les. to samý je třeba točná. Nebo severně od brandýsa , borek. tam se tak akorát pak vykoupeš s labutěma v rybníce.
 

Re: Re: Re: Včerejší nehoda ULLa   4. 6. 2007 / 13:30
milan
potlacis a pristanes, nie?
 

Re: Re: Re: Re: Včerejší nehoda ULLa   4. 6. 2007 / 13:59
Eurostar   
pokud máš kam tak áno....
 

Re: Re: Re: Re: Re: Včerejší nehoda ULLa   4. 6. 2007 / 14:57
milan
tak snad lietam tak, aby som vzdy mal vyhliadnutu nejaku plochu...a ked nemam, tak si jednoducho poviem, ze TERAZ MI TO NEVYSADI
 

Re: Včerejší nehoda ULLa   4. 6. 2007 / 13:33
milan
inak na HANS AIR NEWS bola zverejnena pravdepodobna fotka, ako to lietadlo vyzeralo, ked este bolo cele. neda mi nenapisat, ze u nas, v aeroklube svojho casu si dvaja nadsenci sami zlozili take iste lietadlo, bohuzial (alebo bohudik?) im odmietol nas slovensky LUSR vydat OLS z viacerych dovodov. Holt, v CR mate trochu volnejsie predpisy - hlavne co sa tyka LAA a ked si clovek cita zaverecne spravy nehod, tak v pripade tazkych - fatalnych nehod dominuju prave ULL kategorie.
 

Re: Re: Včerejší nehoda ULLa   4. 6. 2007 / 13:48
bumper   
Tak v pripade teto nehody asi nebyla technicka zavada a to ze ti urad zakaze litat pomalu s kazdou veci, ktera vypada na fotce " skarede " asi taky neni reseni. Neznam teda predpisy ohledne ULL provozu v CR, ale dost pochybuju, ze tu jsou nejaky o moc volnejsi, jak jinde ve svete, spis bych rekl ze naopak.
 

Re: Re: Re: Včerejší nehoda ULLa   4. 6. 2007 / 13:52
OK-Milda (BHA410)   
Ty ošklivý naopak povoluj snáz, páč mají větší zeměodpudivost
 

Re: Re: Re: Včerejší nehoda ULLa   4. 6. 2007 / 14:01
Milan Mikulecky
Co mám osobní zkušenost tak bohužel, LAA je benevolentní až příliš. Vím o hodně UL které při certifikaci neměli lak, čalounění, odpovídač, GPS, hromadu přístrojů, apod. Po zdárné imatrikulaci se "tam nějak" tohle všechno dodatečně dostalo, dovnitř naskočili dva strejdové, každý po cca 110 kg a veškeré limity byli pryč. LAA určitě patří dík za to, že spousta lidí která nemá tolik peněz může lítat, na druhou stranu vývoj jde dopředu a je divné když na příklad pro Z 142, se kterou se člověk pohybuje na cesťáku 180 km/hod musí mít dvojnásobné penzum znalostí jako člověk který to ve stejném vzdušném prostoru žehlí s Dynamicem 240 km/hod, nemluvím už vůbec o tom jak mnozí z UL pilotů komunikují (spíš nekomunikují) apod. Dopředu se omlouvám všem UL pilotům kteří létají slušně a kterých se tohle samozřejmně netýká.
 

Re: Re: Re: Re: Včerejší nehoda ULLa   4. 6. 2007 / 14:07
bumper   
Aha, no tak pokud je to tak, tak to je blby. S tema strejdama to ale asi neovlivnis, to uz je vec tech pupkatych bachoru, ze do toho ULLa vlezou, cili lidska blbost a ne benevolentni LAA. Taky jsem videl na letisti jednoho ULLa a vylezlo z toho 2x 150 Kg hoveziho ))) a kdyz na ne nekdo hodil dotaz, jestli je to uveze, tak prej jasne, zadnej problem Kdyz se nic nestane, je to sranda.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Včerejší nehoda ULLa   4. 6. 2007 / 14:26
orlík
Vzhledem ke zvysovani hmotnosti obyvatelstva, stejne zvednou vahy. Driv nebo pozdej. Americani jsou jeste tlustsi, takze zacinaji hned na 650 kg )
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Včerejší nehoda ULLa   4. 6. 2007 / 14:31
bumper   
Asi jo
 

Re: Včerejší nehoda ULLa   4. 6. 2007 / 20:45
Rychlokvaška
Obávám se, že weight and balance sheety ke konkrétním letadlům jsou vázané na typ a jeho vybavení a nikoliv na zemi provozu V USA se to liší jenom v tom, že krom toho, že se to povinně počítá a vozí na palubě stejně jako kdekoliv jinde, většinou se uvádí v příručkách a někdy i přímo v éru i max. hmotnost pasažérů, protože ten hmotnostní průměr je přeci jenom vyšší.

Nikdo ale bohužel neodstraní ten problém, že když vychází hodnoty mimo obálku, tak se holt příslušným koeficientem upraví co je potřeba. Já bych do éra byť o desetinku mimo CG limity, o kilo hmotnosti těžší, nebo o 100ft delší v nárocích na rwy nesedl a už jsem ho taky jednou vracel. Jenže jsou lidi co na to kašlou...nejenom proto, že většinou ani nerozumí tomu, proč jsou ta omezení stanovená, ale taky proto, že na to kašlou obecně - chtějí přece lítat.
 

Re: Re: Včerejší nehoda ULLa   4. 6. 2007 / 21:14
orlík
Ty jsi nikdy neletěl v ul ve dvojím??
 

Re: Re: Re: Včerejší nehoda ULLa   4. 6. 2007 / 22:54
milan
tu nejde o to, ci letis solo, alebo dual..tu ide o to, aby tazisko lietadla na ktorom letis bolo po cely let vo vsetkych letovych rezimoch v obalke.
 

Re: Re: Re: Re: Včerejší nehoda ULLa   5. 6. 2007 / 07:37
orlík
Jasně, že centráž letadla musí být dodržena, ale ještě jsem neviděl dvoumístný éro, kde by jeho obsazení dvěma dospělými osobami dostalo těžiště mimo. (Nenaloží-li si bagáž)
Moje poznámka o letu ve dvojím se týkala totiž vzletové hmotnosti. Kromě strojů typu Typhoon, asi není strojů, které by se nedostaly přes 450 kg, natankované a s dvěma osobami. Leda by oba vážili 60-70 kg, upřímně řečeno, většina dnešní populace je výrazně těžší.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Včerejší nehoda ULLa   5. 6. 2007 / 12:56
milan
no napriklad ked si doplna natankujes Z-43 a nalozis ju pilot+3ja ludia, tak to mas daleko za hranicou obalky
 

Re: Re: Včerejší nehoda ULLa   4. 6. 2007 / 14:01
orlík
Neznam predpisy slovenske LAA, ale myslim, ze jsou stejne, jako nase. Otazka bezpecnosti ull je casto diskutovana. Jiste jsou "velka letadla" bezpecnejsi, ale financne je to tak moc zaplacene, ze to znemoznilo sportovni letani vetsine lidi.
Ul nejsou nebezpecne, jen zodpovednost za jejich technickou uroven je plne na bedrech majitele. Navic jsou zde ponekud volnejsi pravidla pro ziskani pilotaku (staci to tak), coz si ovsem nekteri piloti vysvetluji po svem. A navic ull je mnohem vic nez letadel GA. A to je spis ta prava pricina vyssi nehodovosti.
 

Re: Re: Re: Včerejší nehoda ULLa   4. 6. 2007 / 14:12
červeňák
mno tady je jeden omyl ... na slovensku zadna laa neni, ullka jsou spravovany pod slovenskym uclem a v tom bude hlavni rozdil mezi trebas nami a slovenskem ... vyvoj a technika vyroby obecne u ull jde kvalitativne dost nahoru, samozrejme co se tyka rozsirenych serii, tim netvrdim ze podomacku delany era sou spatny lec uz sem byl u nehody takovyho stroje a pohled na toho chlapa bych vam nepral ... v usa je ted uz dyl nova kategorie, snad SLA (sport light aircraft) nebo tak nejak, kde je max vzletovka tusim 650kg a tam se prave uplatnuje dost vyrobcu od nas kteri maji problem dostat se do kategorie ull u nas ... do tehle letadel jde namontovat zachranej padak aniz by se porusovaly zmineny vahovy omezeni, jak se to casto deje u nas, a tak vlastne dochazi ke zvyseni bezpecnosti provozu tehle zarizeni ...
 

Re: Re: Re: Re: Včerejší nehoda ULLa   4. 6. 2007 / 14:24
orlík
No tak to jsem nevedel, to vysvetluje mnohe, kdyz maji ul pod uradem. To jim nezavidim. Diky za info!
 

Re: Re: Re: Re: Re: Včerejší nehoda ULLa   4. 6. 2007 / 14:29
Jirca
Ja jim to naopak závidim,eroplán jako eroplán na všechny stejnej metr.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Včerejší nehoda ULLa   4. 6. 2007 / 14:37
orlík
Není co závidět. Je to státní úřad se vším co k tomu patří. A to není žádná sranda. Nevím třeba jaký musejí mít papíry na ul. Tušíte někdo? A můžou lítat s ul za peníze??
Jinak u nás ul z hlediska zákona není letadlo, ale létající sportovní zařízení.
Jejich kouzlo je v tom, že je jednodušší získat na ně piloťák, a jejich provoz i pořízení je levnější. Nelze s nimi však létat za úplatu. Nesmí létat po západu slunce...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Včerejší nehoda ULLa   4. 6. 2007 / 14:52
Jirca
Ale kvuli jejich nehodám se zvedá poviné ručení a pojištění všem letadlům,protože kravaťáka z pojišťovny to nezajímá že se jedná o jinou kategorii,letělo+spadlo=zvýšit poviné ručení eroplánů
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Včerejší nehoda ULLa   4. 6. 2007 / 15:17
orlík
Nemyslim, povinny ruceni nam zvedla EU. Muzu podobne argumentovat, ze kvuli JAR predpisum musis na PPL litat 45 hodin, misto drivejsich 35.
 

Re: Re: Re: Re: Včerejší nehoda ULLa   4. 6. 2007 / 14:29
Frujko   
Máš pravdu je to LSA (nekamenovat za slovickareni )... a chtel jsem se zeptat fundovanejsich jestli je pravda ze na slovnesku litatji s Dinamicem osnovu PPL ?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Včerejší nehoda ULLa   4. 6. 2007 / 15:20
milan
ano, na slovensku potrebujes na lietanie s ULL licenciu PPL(A). K preukazu sa potom ziskavaju triedne kvalifikacie - SEP(L), TMG, MEP(L) a tak isto aj ULL(A).

S tym kuzlom jednoduchsieho ziskania preukazu.. Hm..Ano, je to pravda, ale akekolvek potencionalne riziko, ktore hrozi pri lietani si nevybera, ci letis na ULL, alebo na SEP(L) stroji. Rozdiel je len v tom, ze pilot SEP(L) je na tuto situaciu lepsie teoreticky aj prakticky pripraveny, nez pilot ULL. Takisto aj ego mnohych ULL pilotov je ovela, ovela vacsie, ako ego ktorehokolvek dopravneho pilota..
Nehovoriac o tom, ze ULL piloti, ktori si kupia svoj chriastel s motorom z trabanta ho povazuju za lietajuci Titanic vo vsetkych letovych rezimoch...
Je to o nicom inom, len o ludoch...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Včerejší nehoda ULLa   4. 6. 2007 / 16:27
orlík
No to mas pravdu, je to hlavne v lidech. Jenze, kdyz chci muzu si kvalifikaci zlepsit sam, a ne aby me do toho nutil urad. Myslenka ull je letani pro radost. Myslim, ze opravdu bezny pilot letajici, treba s Himaxem nepotrebuje vycvik v pristrojovem letani, 300 km prelet, apod. U nas v osnovach LAA vsak na rozdil od PPL se pri vycviku na ull letaji nouzova pristani s vypnutym motorem, coz je situace, ktera se pri letani s trabanty vyskytuje a pilot na ni musi byt pripraveny. Proste vsechno chce sve.
Muzete letat s ull za uplatu?? Treba vyhlidky?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Včerejší nehoda ULLa   4. 6. 2007 / 17:10
OK-FOK
Dva mrtvé muže si vyžádala nehoda ultralehkého letadla, které se před polednem zřítilo u Nepomuku jihovýchodně od Plzně. Po pádu se trosky stroje podle očitých svědků vzňaly.

"Nehodu nám nahlásil svědek ve čtvrt na dvanáct," řekla iDNES.cz policejní mluvčí Jolana Číhová.

Podle ní stroj dopadl na louku mezi Nepomukem a Novou Vsí. "Určit přesné místo dopadu stroje bylo těžké, proto si hasiči zavolali na pomoc pátrací vrtulník," přiblížil mluvčí plzeňských hasičů František Vaško.

Letadlo typu Zenair startovalo dnes kolem 10:00 z Chotěšova na Plzeňsku. Na palubě byli šestačtyřicetiletý pilot a jako spolucestující čtyřicetiletý podnikatel.

"Startovali ještě za letového počasí, které se během půl hodiny zhoršilo. Co vím, tak letěli na Strakonicko vyjednat nějaký podnikatelský záměr," řekl ČTK předseda Aviatik Klubu Chotěšov Václav Polívka.

Ultralehký motorový letoun patří podle něj mezi výkonné a spolehlivé stroje. "Závadu motoru bych skoro vyloučil," uvedl.

Mluvčí hasičů Vaško dodal, že zásah byl velmi složitý, neboť k místu tragédie byl špatný přístup. Proč letoun spadl, zatím není jasné.

"Podrobnosti nevíme, ty zjistí letecká inspekce, která prohledává místo nehody," sdělila Číhová.
43851 B / 600 x 329 / MR12ee70_Chodovsk.JPG
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Včerejší nehoda ULLa   4. 6. 2007 / 17:20
milan
tak to neviem, ale svojim sposobom je komercna cinnost aj vycvik, tak pravdepodobne ano..
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Včerejší nehoda ULLa   4. 6. 2007 / 17:22
orlík
Vycvik se nepocita, bez nej by to neslo . Myslim, treba vyhlidkove lety, nebo vysadky. U nas to nejde, ul podle zakona totiz neni letadlo.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Včerejší nehoda ULLa   4. 6. 2007 / 17:38
OK-FOK
No stalo se to v neděli a já tím místel letěl v sobotu a viditelnost taky nic moc ale nebyla to sebevražda... No oni fakt ryskovaly... (

Tady je pár fotek. To je nic, to co bylo v neděli, bylo hrozný !
14213 B / 600 x 449 / 1.jpg
12708 B / 600 x 449 / 2.jpg
13634 B / 600 x 449 / 3.jpg
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Včerejší nehoda ULLa   4. 6. 2007 / 17:56
Lowmick   
Tomu rikas viditelnost nic moc?

Jinak myslim ze spis "riskovali".

pro rejpaly a pany z ucl to je kdyztak podarena fotomontaz...
11411 B / 600 x 450 / DSC00085.JPG
16432 B / 600 x 450 / DSC00081.JPG
15608 B / 600 x 450 / DSC00079.JPG
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Včerejší nehoda ULLa   4. 6. 2007 / 18:51
OK-FOK
Hmmm pěkný já tam ty s tou velkou fotomontáží )) radši nedával .-)))
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Včerejší nehoda ULLa   4. 6. 2007 / 20:06
milan
sam sebe takymito fotkami sice pruser neurobis, ale mozes urobit zle pilotom, ktori s tym leteli..
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Včerejší nehoda ULLa   4. 6. 2007 / 20:10
Lowmick   
Toho si sem vedom, proto taky rikam ze jsem pro spestreni udelal fotomontaz mraku stahnutyho z netu, a nejaky anduly. Aby si to nekdo neplet.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Včerejší nehoda ULLa   4. 6. 2007 / 23:09
OK-BKY
No kluci nic proti, ale kdybych mel letet v takovymhle pocasi. Tak nerikam, zkazit se to muze behem chvilinky a nikdo s tim nic neudela, ale tak bych asi zvolil cestu bezpecnostniho pristani. I kdyz nevim teda jak by to slo s andulou, protoze bude potrebovat dost mista, ale treba s C152, nebo Z142 si myslim, ze by to slo
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Včerejší nehoda ULLa   4. 6. 2007 / 20:16
Filip   
Lítejte jenom za takovýhleho počasí a nic se vám nestane
17056 B / 600 x 450 / IMG_0012.jpg
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Včerejší nehoda ULLa   4. 6. 2007 / 19:02
Draifus   
jooo, takova krasna viditelnost, co vic by sis mohl prat )))
 

Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ