| | | Scasm.exe proc ne... 4. 9. 2003 / 20:00 | |
| | Jen mi nejde s EOD 2.0.59 s compilovat jakekoli rotacni objekty v Airportu 2.60 Build 150 Nevite nekdo co ses tim da delat?
Scasm.exe mam z 21.3 2002 bez toho nemuzu pokracovat v VFR 2.0 |
| |
|
| | | Re: Scasm.exe proc ne... 5. 9. 2003 / 06:55 | Vláďa |
| | Nevím a z Tvého popisu moc nechápu, nicméně zkus si stáhnout nový update EOD (verze 2.2.79).
Dále pak, co z Tvého popisu nechápu - z EOD uděláš API a to pak přidáváš do Apt ??? |
| |
|
| | | | Re: Re: Scasm.exe proc ne... 5. 9. 2003 / 08:18 | |
| | Jo, tak se to dela )) |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Scasm.exe proc ne... 5. 9. 2003 / 13:41 | Martin Sedlařík |
| | JO, taky mě to dostalo ! ))))) |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Scasm.exe proc ne... 5. 9. 2003 / 23:30 | |
| | Uz jsem na to prisel. Nazev bitmapi musi byt kratsi .Nejek se mu nechtelo brat delsi Bmp nez 8 znaku.. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Scasm.exe proc ne... 6. 9. 2003 / 12:37 | |
| | Mno nemuzes se Vladovi divit, on nejaky alespon trochu WYSIWYG editor nevidel uz ani nepamatuje, proslycha se, ze si doma stavi ruzyn na stole z papiru, pravitkem odmeruje souradnice a ty pak ruco dava primo do SCASMu. Jen jsem zvedav jak se smiri s budoucim prechodem na BGLC, kde je kazdy polygon urcen tremi body a ne libovolnym poctem jako ve SCASMu )) |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Scasm.exe proc ne... 6. 9. 2003 / 21:10 | Vláďa |
| | Hade jeden, ale Boží mlýny pomalu ale ......................... Jen mě je to nějaké divné, protože příkaz LoadBitmap s dlouhými názvy pracuje a očekával jsem, že i APT to bude zvládat ..........
A z papíru nestavím, přešel jsem na AutoCAD |
| |
|
|