| | | BGLCOMP 30. 5. 2007 / 21:51 | |
| | muzete mi nekdo napsat jak prevedu XML soubor do BGL? něják sem nepochopil ten prodram BGLCOMP. Když ho otevřu jen problikne příkazovej řádek, a když na něj přesunu ten XML soubor tak se BGL nevytvoří |
| |
|
| | | Re: BGLCOMP 30. 5. 2007 / 22:00 | |
| | | |
|
| | | | Re: Re: BGLCOMP 30. 5. 2007 / 23:07 | |
| | snad na to nepořebuju GMAX ? ) teda jeslti je to ten program co myslim... podle toho navodu se to dá dělat jen z toho GMAX pač ten vygeneruje to XML jinak než třeba SceneGenX co mam já. Já fakt jen potřebuju na scenerce LKPR přepsat aspon jednu stojánku na Meduim abych furt neparkoval mimo terminal, pac je tam vsude Small, dík |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: BGLCOMP 31. 5. 2007 / 08:53 | |
| | Ehm, tak jestli potřebuješ tohle, tak to ti asi nepomůže jen přepsat stojánku , to jestli je medium nebo small neznamená jak daleko letadlo stojí, ani jaký typ letadla na něj pojede. MEDIUM SMALL a LARGE jsou jen předdefinované názvy pro jednodušší orientaci, nicméně AI rozhoduje při umísťování podle rádiusu.
|
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: BGLCOMP 31. 5. 2007 / 12:06 | |
| | Tebe podstate staci pozriet ten export. Sice neviem ako vyzera xml. Ale ja som to robil vzdy tym sposobom a bgl-cko sa vytvorilo. Aj ked som nerobil objekt. Ale potrbuje toto fs2004_sdk_bglcomp2_setup.exe a najdes to tuna http://www.scenery.org/tutorials_fs2k4_SDK.htm ak nemas. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: BGLCOMP 31. 5. 2007 / 16:21 | |
| | Je tam potreba pro LKPR2004 doplnit jeste nekolik atributu k ruznym typum do souboru bglcomp.xsd. Napr. drawdetail pro taxiway etc. Viz odborne diskuze via google. |
| |
|
| | | BGLCOMP 15. 3. 2010 / 20:22 | |
| | Zdravím, mám stejný problém jako Kutak. Našli jste nějaké řešení? |
| |
|
|