FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 28. 11. 2024, svátek má René Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
BGLCOMP Jeden příspěvek | Celý strom
BGLCOMP   30. 5. 2007 / 21:51
kutak
muzete mi nekdo napsat jak prevedu XML soubor do BGL? něják sem nepochopil ten prodram BGLCOMP. Když ho otevřu jen problikne příkazovej řádek, a když na něj přesunu ten XML soubor tak se BGL nevytvoří
 

Re: BGLCOMP   30. 5. 2007 / 22:00
Tomino
http://www.virtualskies.net/flightsim/2006/util/navod_gmax.zip tady máš návod od brendona,někde to tam je v tom návodou,je třeba mít správně to xml,jinak se ti bgl nevytvoři,když vyexportuješ z gmaxu mdl poprvé,tak potřebuješ ještě upravit obsah xml,to stačí udělat pro dané bgl jen jednou.
 

Re: Re: BGLCOMP   30. 5. 2007 / 23:07
kutak
snad na to nepořebuju GMAX ? ) teda jeslti je to ten program co myslim... podle toho navodu se to dá dělat jen z toho GMAX pač ten vygeneruje to XML jinak než třeba SceneGenX co mam já. Já fakt jen potřebuju na scenerce LKPR přepsat aspon jednu stojánku na Meduim abych furt neparkoval mimo terminal, pac je tam vsude Small, dík
 

Re: Re: Re: BGLCOMP   31. 5. 2007 / 08:53
Marky Parky   
Ehm, tak jestli potřebuješ tohle, tak to ti asi nepomůže jen přepsat stojánku , to jestli je medium nebo small neznamená jak daleko letadlo stojí, ani jaký typ letadla na něj pojede. MEDIUM SMALL a LARGE jsou jen předdefinované názvy pro jednodušší orientaci, nicméně AI rozhoduje při umísťování podle rádiusu.

 

Re: Re: Re: BGLCOMP   31. 5. 2007 / 12:06
brendon (SVK832)   
Tebe podstate staci pozriet ten export. Sice neviem ako vyzera xml. Ale ja som to robil vzdy tym sposobom a bgl-cko sa vytvorilo. Aj ked som nerobil objekt. Ale potrbuje toto fs2004_sdk_bglcomp2_setup.exe a najdes to tuna http://www.scenery.org/tutorials_fs2k4_SDK.htm ak nemas.
 

Re: Re: Re: Re: BGLCOMP   31. 5. 2007 / 16:21
crazy
Je tam potreba pro LKPR2004 doplnit jeste nekolik atributu k ruznym typum do souboru bglcomp.xsd. Napr. drawdetail pro taxiway etc. Viz odborne diskuze via google.
 

BGLCOMP   15. 3. 2010 / 20:22
arod
Zdravím, mám stejný problém jako Kutak. Našli jste nějaké řešení?
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ