| | | komunikace GMAX-Airport a GMAX-3DSMAX 18. 8. 2003 / 21:09 | gembler |
| | Je možné nějak převést objekty z GMAXu do Airportu (včetně UVW coords. a materiálu) ? To bych si moh v GMAXu něco vymodelovat a pak to přesně umístit v Airportu (a vše by bylo v jednom BGL .
Druhá otázka: dají se sehnat import/export pluginy takové, abych mohl objekty přehazovat mezi GMAXem a MAXem ? dík |
| |
|
| | | Re: komunikace GMAX-Airport a GMAX-3DSMAX 18. 8. 2003 / 22:48 | |
| | Do Gmaxu dostanes rovnou 3DS nebo DXF, z Gmaxu dostanes rovnou jen model do urcity hry, ne do obecnyho formatu ( proto je taky zadarmo ).
Neni mi moc jasny, proc bys chtel model prehazovat mezi MAXem a Gmaxem sem tam - modelovaci funkce maj oba stejny.
Logiku by melo modelovat v MAXu ( abys moh treba renderovat ) a po udelani modelu ( textur, animaci ) to hodit pres 3DS format do Gmaxu a exportovat do FS. A tahle cesta jde primo.
Pokud bys chtel mermomoci dostat model z Gmaxu do MAXe, pak existuje jedna cesta - exportovat z Gmaxu do Quake III modelu a ten prevest v nakym translatoru do 3DS nebo DXF a ten pak uz nactes dal. Ale mam pocit, ze se pri tom neprenesou textury ( resp. mapovani ) a animace, ale nejsem si jistej. |
| |
|
| | | | Re: Re: komunikace GMAX-Airport a GMAX-3DSMAX 21. 8. 2003 / 19:36 | gembler |
| | Objekty, které jsem už udělal v GMAXu právě potřeboval (nebo lépe řečeno chtěl) hodit do MAXu, tak abych je někdy třeba mohl použít v nějaké animaci.
Měl jsem hned modelovat v MAXu a házet to přes GMAX do FS - moje chyba. Ale přes ten md3 by to snad mělo jít. Už stahuji potřebné programy, aby to šlo. Jinak dík za radu. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: komunikace GMAX-Airport a GMAX-3DSMAX 22. 8. 2003 / 15:51 | |
| | Pres ten MD3 format to jde, na konverzi do 3DS jsem zkousel treba MilkShape3D.
Jde exportovat i rovnou z MAXe do FS - pres *.x soubory. Ty umi nacist ten makemdl programek. A z MAXu se daj ulozit pres exportni plugin, napr. Panda export |
| |
|
|