FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 28. 11. 2024, svátek má René Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
komunikace GMAX-Airport a GMAX-3DSMAX Jeden příspěvek | Celý strom
komunikace GMAX-Airport a GMAX-3DSMAX   18. 8. 2003 / 21:09gembler
Je možné nějak převést objekty z GMAXu do Airportu (včetně UVW coords. a materiálu) ? To bych si moh v GMAXu něco vymodelovat a pak to přesně umístit v Airportu (a vše by bylo v jednom BGL .
Druhá otázka: dají se sehnat import/export pluginy takové, abych mohl objekty přehazovat mezi GMAXem a MAXem ? dík
 

Re: komunikace GMAX-Airport a GMAX-3DSMAX   18. 8. 2003 / 22:48
Milan Lisner   
Do Gmaxu dostanes rovnou 3DS nebo DXF, z Gmaxu dostanes rovnou jen model do urcity hry, ne do obecnyho formatu ( proto je taky zadarmo ).
Neni mi moc jasny, proc bys chtel model prehazovat mezi MAXem a Gmaxem sem tam - modelovaci funkce maj oba stejny.

Logiku by melo modelovat v MAXu ( abys moh treba renderovat ) a po udelani modelu ( textur, animaci ) to hodit pres 3DS format do Gmaxu a exportovat do FS. A tahle cesta jde primo.

Pokud bys chtel mermomoci dostat model z Gmaxu do MAXe, pak existuje jedna cesta - exportovat z Gmaxu do Quake III modelu a ten prevest v nakym translatoru do 3DS nebo DXF a ten pak uz nactes dal. Ale mam pocit, ze se pri tom neprenesou textury ( resp. mapovani ) a animace, ale nejsem si jistej.
 

Re: Re: komunikace GMAX-Airport a GMAX-3DSMAX   21. 8. 2003 / 19:36gembler
Objekty, které jsem už udělal v GMAXu právě potřeboval (nebo lépe řečeno chtěl) hodit do MAXu, tak abych je někdy třeba mohl použít v nějaké animaci.
Měl jsem hned modelovat v MAXu a házet to přes GMAX do FS - moje chyba. Ale přes ten md3 by to snad mělo jít. Už stahuji potřebné programy, aby to šlo. Jinak dík za radu.
 

Re: Re: Re: komunikace GMAX-Airport a GMAX-3DSMAX   22. 8. 2003 / 15:51
Milan Lisner   
Pres ten MD3 format to jde, na konverzi do 3DS jsem zkousel treba MilkShape3D.

Jde exportovat i rovnou z MAXe do FS - pres *.x soubory. Ty umi nacist ten makemdl programek. A z MAXu se daj ulozit pres exportni plugin, napr. Panda export
 

Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ