| | | | Re: CSA a Travel Service v ATC 31. 3. 2002 / 22:42 | Vláďa |
| | Díky, zkusím, ale když už jseš tak dobrej ( myslím to vážně ) nešel by doplnit ještě Fischer - ať už to máme komplet. Czech Air Force asi zatím netřeba )
Ď |
| |
|
| | | | Re: Re: CSA a Travel Service v ATC 31. 3. 2002 / 23:12 | JBr |
| | U Fischera nevim volacku. Pokud se najde dobra vila, ktera mi ji praskne, tak budu moct vyzkouset jestli s tim neco provedu nebo ne... Vyhledove bych chtel nejak zbastlit atc type Zlin + modely 42, 43, 142, 226... Uvidim jak to pujde. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: CSA a Travel Service v ATC 31. 3. 2002 / 23:33 | |
| | hlasim se, ze delam L-200 Moravu... |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: CSA a Travel Service v ATC 1. 4. 2002 / 07:37 | Vláďa |
| | Volačka Fischer = "Fischer xxxx", kde xxxx je číslo letu. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: CSA a Travel Service v ATC 1. 4. 2002 / 12:36 | JBr |
| | Tak uz mam zkusebne udelanyho Fischera pro jeden hlas, neni to sice dokonaly, ale lepsi nez dratem do oka. Mozna zkusim i to Czech Air Force, aby mel K+ radost |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: CSA a Travel Service v ATC 1. 4. 2002 / 13:18 | Marek Mincbergr |
| | Servus
K tem vojakum bych mel jednu poznamku. Jestli si dobre pamatuju ze sveho pusobeni na VS LKKB v pred tremi lety, tak vojaci pouzivaji pri letu podle civilho FPL cislo letu CEFXX nebo CEFXXX. To znamena pri letech do cudziny a na civilni (ne LKPD a ne treba na Sazenou bez FPL). Pouziva se CEF, protoze CAF uz maji Kanadani. To cislo je nejak kodovany. Zjistim od kamose / spolubojovnika jak presne. Kazdopadne CEF01 je let s prezidentem na palube, 02 s premierem, 03 s predsedou parlamentu, 04 s predsedou senatu a 05 s ministrem. Pokud by na palube byly dve funkce, plati ta vyssi, pokud by letely dve latadla s ministry, jedno je 05A, druhy 05B a pod.
Pri letech podle vojenskyho FPL (coz pro civily znamena bez planu) je volacka FXXXX (tim F si nejsem uplne jist, tusim ze se pise, ale nerika). Tohle se pouziva pri mistnim provozu (vycvik), prelety na vojenska letiste, vrtulnikem treba nekam do kasina a pod. V cislech XXXX jsou postupne zakodovany zakladna (LKKB byly 4), typ letadla (An-26 byla 6), poradi dne v tydnu (streda je 3) a poradi letu toho typu ten den. Takze treba 4. patecni let kbelske An-26 je 4654. Nejsem si s tim na 100 procent jistej, ale takhle nejak to funguje. Jeste to kdyztak prokonzultuju s kamosem a dodam par podrobnosti. Jde mi o to, aby se neco nedelalo zbytecne, nebo skutecnosti neodpovidajici.
Zdravi Marek |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: CSA a Travel Service v ATC 2. 4. 2002 / 08:30 | |
| | Ha, díkes za tyhle informace. Po odepsání jediného letuschopného AWACSu jsem přemaloval An-24 do našich barev a brázdím s ní virtuální oblohu. Mohl bys, klidně i na mail, poskytnout nějaké další informace? Předpokládám, že An-24 má označení 4.... |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CSA a Travel Service v ATC 2. 4. 2002 / 09:51 | Marek Mincbergr |
| | Este s definitivou pockej, je to ve stavu vyjasnovani, asi tam byly chyby. Vydrzat...
Jinak za tu andulu bych byl vdecnej. Vzyt jsem s obema cekejma ctyriadvacama letel.
Marek |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: CSA a Travel Service v ATC 2. 4. 2002 / 08:31 | |
| | Předem mooooooc děkuji.... ))) |
| |
|
| | | | Re: Re: CSA a Travel Service v ATC 1. 4. 2002 / 12:03 | |
| | Prosím, prosím, Czech Air Force také.... |
| |
|
|