Jo, nejni problem si tam vycvikovej let udelat. Jen musis pocitat s prikazy typu: "vidite 737 na finale a za nim ATR? Tak maximalni moznou rychlosti za 737 muzete." To pak nejaky klapky vubec neresis, vrazis plyn uplne dopredu a letis co to da. No a pokud dostanes povoleni pristat, je potreba sednout tak, abys dojel akorat rychle co nejbliz pojizdecky, kterou obvykle clovek dostane uz na tom finale.
Je to svinsky drahy, ale celkem pochopitelny, ze se to snazi malym letadlum zneprijemnit. Svyho casu se pry uvazovalo o uplnem zakazu pro ul. Ale jaky je rozdil mezi treba ul a C 152. I kdyz castecna selekce mezi ul je dana uz povinosti mit odpovidac. Certifikovany maji obvykle jen stroje, ktery jsou nakonec rychlejsi nez ta Cessna.
No na 2. stranu, co pohledavat na Ruzyni, kdyz je u nas tolik krasnych letist, kde se da pristat v pohode, bez stresu, ze zpusobis obri skodu a prijdes o papiry. A navic za dekuju. Jina vec je, kdyz chce clovek delat CPL. To pak nejni vyhnuti. Holt se nam to litani porad prodrazuje. |
|