Couvat z vrtulnikem neni sranda. Aerodynamika trupu i ocasni plochy tomu moc nepomaha. Kazdy stroj ma nejakou maximalni povolenou rychlost couvani. S hindem jsem schopen couvat i 60kmh, ale je to prace. Zvlast matouci je jakoby obraceni reakce vyrovnavaciho rotoru a tak ma clovek co delat. Pokud zacnet couvat prilis rychle, FS to evidentne nejak nezvladne a zacnou se dit podivne veci. Nejznamejsi bude takova ta podivna "inverzni vyvrtka" - coz je stav, do ktereho se umi FS dostat a nema nic spolecneho s realitou - stroj zacne couvat, rotovat a zcela paradoxne v podivnych "skocich" postupne nabira vysku.
Plati tedy totez co u normalnich letadel ve FS - letovy model zhruba odpovida realu, pokud se pohybujes v predpisove obalce letu, jakmile zacnes vymyslet blbiny, blbin se tez dockas |
|