FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 5. 1. 2025, svátek má Dalimil Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
dotaz na průhlednost vs. odlesky. Jeden příspěvek | Celý strom
Re: dotaz na průhlednost vs. odlesky.   17. 4. 2007 / 21:54
JM   
Ten disk vrtule otexturuj texturou, kterou v imagetoolu uložíš nejlíp s formátem 32-bit a s alphou, která bude skoro celá černá, jenom lehce bíle mázlý tam bude ten list. U těch odlesků je důležité, aby jméno textury končilo na _T, takže třeba trup_T.bmp, formát v imagetoolu DXT3, nebo prostě něco, co uloží alphu. U té alphy je pak to, co se neleskne bílé, co se leskne jak zrcadlo černé. Myslim že nic speciálního ve vlastnostech materiálu se nastavovat nemusí, jenom snad pro ty s průhlednou alphou je dobré dát nějakou lehkou průhlednost.
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ