FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 28. 11. 2024, svátek má René Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
OT: Gmax - zaoblení hran Jeden příspěvek | Celý strom
Re: OT: Gmax - zaoblení hran   5. 4. 2007 / 11:21
brendon (SVK832)   
Zalezi ake chces zlozite zaoblenia rohov. Ale treb si uvedomit, ze pri takychto detajloch sa zvisuje pocet polygonov. To je dan za krasu.
Inak mohol by si pouzit orezavanie pomocou Boolean. Na skusku urob si dva kvadre jeden s ktoreho budes vyrezavat (Box1) a ten druhy co uroby vyrez (Box2). Box dv by sa mal z casti nachdzat v Box1.
Jak ma v Create mas moznost vybrat "Standard Primitives" to je prve potom "Compound Objects" a nakoniec "Patch Grids".
Vyber druhe Compound Objects.
Vyber si Box1.
A teraz klikny na Boolean.
Ako mas nizsie "Operation" vyber si "Subtraction (A-B)" Tato moznos vyraze do vybraneho Box1 dieru s Box2.
Stlac "Pick Operand B"
A teraz teraz klikny na Box2. Po kliknuty Box2 zmizne a vyreze dieru v tvare Box2.

Toto iste mozes robis roznymy objektamy, roznych tvarov. Mozes orezavat rohy, robit diery do hradieby po ohnach... Trosku musis potesovat a uvidis co sa s tym da robit. Dufam, ze tuto moznost nepoznas a ze sa ty zide.
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ