Zkusim odpovedet na otazku soucastneho pripojeni ATC-PILOT, co kdyby sis takhle ridil, mel bys provoz, zaroven by se pripojil ridici na pozici kde bys zrovna prolitaval (treba bys o tom ani nevedel jako se to tuhle stalo mezi pilotem a ridicim v LKPD kdy to uz ridici a staffak "trochu" prehnali). Provoz ktery ridis ty by zhoustnul, jako pilot by ses blizil na sestup/priblizeni... Jak bys resil tohle? Musel by ses vykecavat na dvou kanalech, ridit dve veci (letadlo, IvAc). Sam vis, jaka je sranda sam ridit treba TUgo (popr. treba letadlo ktery nema VNAV, autothrottle,...), natoz aby ses staral o radar.
Navic "je to proste zakazane".
Druha vec ohledne rizeni letadel v tvym prostoru - mel jsem odlet z LKPD do LKPR, v LKPD mi (myslim Filip) na LKAA dal potrebny povoleni, pojizdel jsem k draze, najednou ses pripojil ty a davals mi FORCE ACT. Neslo to resit koordinaci pres LKAA? Stejne se ho musim ptat jestli jste ve spojeni, jestli o sobe vite, na jaky frekvenci mam byt atd. On ti predava letadlo, ne ze ja si jen tak preskakuju jak chci. |
|