Ze je na regionalnich letistich mensi provoz nez v praze je logicke, co mne nastvalo bylo, ze to LKAA dotahl az na zem, i kdyz vedel, je APP i TWR plne obsazene. Todle mi prijde uhozeny. Chci verit tomu, ze to byla chyba ridiciho, nikoli trend nebo umysl. Jestlize je tomu jinak pak bych se to rad dozvedel, dovedu si predstavit efektivneji straveny cas, nez jen koukat jak pekne to v mem CTR lita, bez meho pricineni.
Nicmene, jsem presvedcen, ze ma smysl obsazovat regionalni letiste. Kdyz piloti zjisti, ze je kazdy vecer APP, nebo TWR v provozu, zacnou tam litat casteji i treba na ukor LKPR, ktere ma pravo obsazovat jen hrstka vyvolenych. (pardon, chtel jsem napsat STAFFEM prezkousenych)
Uvidime, treba je to zcestna myslenka a Cirus/pinda ma pravdu, ze je to hazeni perel svinim.
p.s. otazka na staff: Na IVAO je zakazao se pripojovat soucasne jako ATC i jako pilot. Jsou situace, kdy by to nebylo az tak od veci. Nedavno jsem si obletaval svet a kdyz uz hodiny sedim u PC, neni problem mit otevrenou nejakou ATC (treba to regionalni letiste) a tam poskytovat servis. Proc to neni mozne? (neberu odpovedi typu "protze je to zakazane") Neni az tak velky probelm udelat si druhou registraci na IVAU, ale prijde mi to zbytecne. Samozrejme je nesmysl aby clovek letal okruhy a sam sebe ridil, ale je li nastavne AP, leti se v nerizenem prostoru, je i nekolik hodin hlucheho prostoru. |
|