FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 22. 2. 2025, svátek má Petr Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Přistání s PMDG 738 Jeden příspěvek | Celý strom
Přistání s PMDG 738   19. 3. 2007 / 20:08
Pjotr   
Mám nepatrný problém. Ať dělám co dělám, vždycky při přistání s PMDG 738 dojde ke dvojímu dotyku země, resp. k odskočení éra.Nevím už kde je problém.Vref rychlost dodržuji podle FMC + 5 KT. Vím, že chyb mohu dělat hromadu. Včera jsem se pokusil v Mnichově přistát na autoland, který jsem vypínal až po dotyku země. Opět. Jediné, kdy mám občas úspěch, je přistávání na ruku. Nenapadá vás, co můžu dělat špatně?
 

Re: Přistání s PMDG 738   19. 3. 2007 / 20:10
Buritos
Co spoilery ?
 

Re: Re: Přistání s PMDG 738   19. 3. 2007 / 20:15
Pjotr   
vysouvám až po dotyku země, chyba?
 

Re: Re: Re: Přistání s PMDG 738   19. 3. 2007 / 20:18
nimbo
nie, je to správne
 

Re: Re: Re: Přistání s PMDG 738   19. 3. 2007 / 20:20
Michael   
Páka by měla být v poloze Armed, tím se automaticky vysunou po dotyku se zemí.
 

Re: Re: Re: Re: Přistání s PMDG 738   19. 3. 2007 / 21:32
tvojplaton   
Suhlasim s Osirisom, ale: Neviem, ci to robi vsetkym, alebo iba mne (na inom fore som o tom viedol burlivu debatu...), ale pokial pouzijem reverse trust, tak sa mi automaticky vysunu aj spojlery, aj ked nie su armovane. Este upresnim, ze mam iba PMDG-738,9 (teda bez 736,7). To len tak na okraj...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Přistání s PMDG 738   19. 3. 2007 / 21:56
Michael   
To je správně
 

Re: Re: Re: Re: Re: Přistání s PMDG 738   20. 3. 2007 / 07:28
Fabo™   
PMDG 8,9 bez 6,7? A to si dokazal ako?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přistání s PMDG 738   20. 3. 2007 / 09:01
Venousek
Taky jsem se tomu podivil...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přistání s PMDG 738   20. 3. 2007 / 10:10
Tragédie v JRD
pokud koupis krabicovou verzi -800/900 tak to tak pry je¨...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přistání s PMDG 738   20. 3. 2007 / 20:39
tvojplaton   
Presne tak, mam krabicovu verziu. Ale o tom, ze za inych okolnosti to nefunguje, som niekde necital. To je pre mna novinka... Ale to uz je tema do ineho vlakna
 

Re: Re: Re: Re: Přistání s PMDG 738   19. 3. 2007 / 22:11
Ados (ADD039)   
No mě se někdy stane že když zapomenu vypnout anti-icing tak se mi neotevřou spoilery ikdyž to mám armed. Nebo se nespustí autobrake? Teď nevim

PS: Pardon ale myslim že to sou ty autobraky, takže nic..
 

Re: Přistání s PMDG 738   19. 3. 2007 / 21:09
Lowmick   
Drz to ero ve vzduchu az na minimalku. Vref pro dotyk je dost...
 

Re: Re: Přistání s PMDG 738   19. 3. 2007 / 21:16
Switch   
Jak řikal jeden instruktor: "Nech jí pořádně vydojit"
 

Re: Re: Re: Přistání s PMDG 738   19. 3. 2007 / 21:27
Pjotr   
fajn za hodinu přistávám na LKPR, tak uberu rychlost a bude se dojit
 

Re: Re: Re: Re: Přistání s PMDG 738   19. 3. 2007 / 21:55
Michael   
Na druhou stranu u -800 bych dal taky pozor na tail strike, zkus a uvidíš.
 

Re: Přistání s PMDG 738   20. 3. 2007 / 17:50
Gustav ( BHA576 )   
Petře mohu dodat fotky,že těch skoků v reálu bývá i víc než dva
Tak a teď vážně. PMDG je pro autoland nejlépe zpracovaný addon,co jsem poznal hlavně i tím,že rollout funguje zcela korektně.U jiných tato fáze bývá dost podivná.B737 je celkem menší letadlo,takže nějaké ostré brzdy používat ani moc nemusíš.Přistává s krásně zvednutým čumákem ( to umí i Concorde ) takže se trochu propadneš než si to kecne na předek a to je právě ta fáze,kdy vůbec není nutné pospíchat s brzdama. Máš-li spoilery arming a autobreak na nějakou hodnotu a né na OFF,což se dost často zapomíná,tak pokynem F2 zpětný tah to samo i brzdí kolama - pozor včas vypnout F1,abychom nezůstali stát uprostřed dráhy jako tydýtové
 

Re: Re: Přistání s PMDG 738   20. 3. 2007 / 18:05
Waterfight (TVS379)   
Jen bych dodal, že to včasné vypnutí reversu není jen kvůli tydýtování na runwayi, ale mám pocit že se musí pod 60kt vypnout z důvodu poškození...
 

Re: Re: Re: Přistání s PMDG 738   20. 3. 2007 / 18:46
Serž   
je to myslim 80 uzlu a kvuli nasati zvireneho bordelu
 

Re: Re: Re: Re: Přistání s PMDG 738   20. 3. 2007 / 18:56
Serž   
a pri nouzovem pristani se brzdi az do konce
 

Re: Re: Re: Re: Přistání s PMDG 738   21. 3. 2007 / 16:48
Teflon_490   
Ono to nejakou dobu trva, nez se vrati "full reverse thrust" na "idle thrust", a spravne je to tak, ze pri 80kts je "disengage reverse thrust" a do 60kts ma byt "idle thrust". Takze mate tak nejak pravdu oba
 

Re: Re: Re: Re: Re: Přistání s PMDG 738   21. 3. 2007 / 19:36
Serž   
ale nemaji to povinne vsechny masinky. akorat ted ani za zlate tele nevzpomenu ktere
 

Re: Re: Přistání s PMDG 738   20. 3. 2007 / 18:16
Lowmick   
Pro autoland s PMDG je lepsi 744 nez 737, nevim jak to vic promakli, ale s 737 ti "autoland" da rate klidne pres 500ft/min (ted si presne nepamatuju na jakym CAT III letisti jsem to zkousel). 744 si dokaze sednout bez problemu s ratem do 150ft. Proto s 737 chodim jenom na ruku, 744 podle počáska.
 

Re: Re: Re: Přistání s PMDG 738   20. 3. 2007 / 18:32
Fabo™   
Vono to záleží od viacerých faktorov, vo všeobecnosti platí (RL), že ideálne sadá éro na MLW, čím si ľahší tým viac to tresne o zem.

Čo sa týka PMDG 744 a 737NG, mám presne opačné skúsenosti, 737 mi sadá pekne, okolo 200-300ft/min, zataiľčo 744 sa dokonca raz podarilo autoladnom crashnúť.
 

Re: Re: Re: Re: Přistání s PMDG 738   20. 3. 2007 / 18:37
Lowmick   
Co to znamena "čím si ľahší tým viac to tresne o zem"? Jako ze cim mas lehci ero, tim min s tim trisknes o zem?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Přistání s PMDG 738   20. 3. 2007 / 18:37
Fabo™   
Jo.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přistání s PMDG 738   20. 3. 2007 / 18:40
Lowmick   
Hmm, proc lehci ero vic triskne o zem? Neni problem mezi sedackou a kniplem?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přistání s PMDG 738   20. 3. 2007 / 19:07
Fabo™   
U atolandu asi ne

Ja to vlastne nejak zdovodnit neviem, spominal to jeden pilot z ESK, ked opisoval priebeh testovacich letov pred preberanim.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přistání s PMDG 738   20. 3. 2007 / 19:33
Lowmick   
Zni to sice "trochu" divne, ale kdyz to rikal pilot z ESK tak to urcite bude pravda...
 

Re: Přistání s PMDG 738   21. 3. 2007 / 19:22
Rychlokvaška
Říká se tomu "positive touchdown". U autolandu se obecně přepokládá, že je dráha wet nebo contaminated, takže se s tím švihne, aby to nezačalo plavat, kvůli maximálnímu brzdnému účinku hned od kontaktu.
"Positive autoland touchdown" se tomu někdy říká i když je krásně slunečno... to když se piloti potřebují na něco vymluvit, když to měli v ruce ;o)
A když je náhodou slyšet, že vypli autopilota (v EasyJetáckým Busu je to slyšet moc dobře, když sedíte vepředu, bo tam nemají galley), tak za to může FO ;o)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přistání s PMDG 738   20. 3. 2007 / 19:44
Michael   
Já bych řekl, že ne
 

Re: Re: Re: Přistání s PMDG 738   21. 3. 2007 / 19:33
Totti10
Ja si teda rad pristavam sam a na autoland prdim, ale co sem s PMDG zkousel sedat na autoland, tak vim ze sem mel krasnejch cca -150.
 

Re: Re: Přistání s PMDG 738   20. 3. 2007 / 19:44
Michael   
Autobrake nemá s reversem souvislost, bude brzdit i bez něj.
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ