K tomu by som mal len tolko:
1. ak odstrani docking system, pripravi sa o celkom zaujimavu cast scenerky;
2. LKPR nemusi byt (a urcite ani nie je) jedina scenerka s crashboxami, tzn. ze odstranenim dockingu si osetri iba LKPR;
3. vo vseobecnosti sa na sieti odporuca povypinat vsetky detekcie crashov, a to preto, aby sa nestalo, ze po kolizii sa ti FS-ka (resp. let) restartuje a to moze vyvolat u ATC mierne povedane stres.
A preto online lietavcom sa odporuca povypinat detekcie v samotnej FS-ke a pri pouzivani FSPassengers este upravit configuracny subor takto:
1. Otvorit si subor "more_option.cfg" (Flight Simulator 9\FsPassengers\config)
2. V tychto riadkoch:
DisableForceCrashDetection =0; // disable the "force crash detection" feature of FsP
DisableForceCollideDetection =0; // disable the "force collide detection" feature of FsP
zmenit nuly na jednotky. Po uprave to vyzera takto:
DisableForceCrashDetection =1; // disable the "force crash detection" feature of FsP
DisableForceCollideDetection =1; // disable the "force collide detection" feature of FsP
Po tejto uprave mozete prechadzat cez lietadla a budovy "bez skrabanca" (v reale samozrejme nemozne ), ale na druhej strane sa po kolizii napr. v Kosiciach neobjavis za desat sekund v Blave. A navyse FSPaxx aj po vypnuti detekcie crashov stale monitoruje stav lietadla, tzn. ze po tvrdom pristati sa sice nerozbijes (navonok), ale peniazteky za opravu musis zacvakat tak, ako keby si sa rozbil (prip. poskodil). Snad som pomohol...
|
|