byznys bych do toho v tomto netahal .... v soucasne dobe je to "souboj" ddvuo ruznych pohledu na leteckou dopravu .. zatimco amici vidi budoucnost v doprave typu point - to - point a delaji letadlo , ktere bude schopne pristat na kazdym "normalnim" letisti ..
ale jinak mas s tim byznysem docela pravdu .. ale co my vime... treba za tricet let bude funkcni .)
airbus vidi budoucnost v doprave zalozenem na trosku odlisnem modelu - lokalni letiste - hub - hub - lokalni letiste a stavi letadlo prave pro tu cast hub - hub (pro feeder linky ma letadel habakuk)..
v soucasne evrope je to ale IMHO velmi spatny byznys - letat s prestupy se ted casto hrube nevyplaci, kvuli silenym poplatkum za letistata a hlavne palivovym priplatkum placenym separatne za kazdy "leg" a ne za celou letenou trat... v tomto ma airbus velky minus.
pokud mezi usa a evropou opravdu zacne platit open sky, tak to byznysu A380 tak ymoc nepomuze... |
|