Vláďo možná jsem na to přišel. Omlouvám se,že až teď,ale já "srabácky" přepínám frekvence přímo v IVAPu,tak jsem se tím nezaobíral.Takže jsem to zkoušel teprve teď Možná,že to co ti teď napíšu už dávno víš a tak nic,když né a pomůže to,tak budu velmi potěšen. Na závěr připojím obrázek.
U Airbusu jsou na pedestalu vlastně dva identické panely s rádiem pro kápa a ten vpravo pro copilota.V reálu prý používá svůj panel ten kdo obsluhuje rádio a ten druhý panel nepoužívají,proto je jako záložní a bohužel je to pro pohled zavádějící,že si někdo může myslet,že ten levý je pro VHF1 a ten pravý zase pro VHF2.Pozor můžeš to tak i v simulaci udělat,ale pak na tom pravém musíš mít stisknuté tlačítko VHF2 Tudíš levým budeš ladit COM1 a pravým COM2.
|
|