| | | Víc jak jedna textura - gMax 28. 2. 2007 / 14:00 | |
| | Potřebuji radu o vás co se vyznáte v gMaxu. Když třeba udělám nějakej objekt a chci na něj použít víc textur (textura1.bmb, textura2.bmp atd) jak to udělám abych si při texturování moh vybrat kterou texturu použiju? |
| |
|
| | | Re: Víc jak jedna textura - gMax 28. 2. 2007 / 14:08 | |
| | Na jeden objekt nejde viac textur. Musis to dat na jednu ale pozor velkost sa musi pohybovat 64x64 128x128 256x256 .... 2048x2048. Napriklad mozes urobit jednu texturu 1024x1024 a mozes do nej dat viac veci. Tu je priklad http://brem.icecage.net/Terminal.jpg Aj sa to tak odporuca. Radsej jedna väcsia textura ako niekolko malich. |
| |
|
| | | | Re: Re: Víc jak jedna textura - gMax 28. 2. 2007 / 14:20 | |
| | Na jeden objekt jde víc textur, alespoň mně to jde. Dělám to tak že si vyberu polygony na který dám 1. texturu a použiji na to Unwrap UVW, potom dám znovu convert to editable mesh a znovu vyberu polygony a dám tam druhou texturu. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Víc jak jedna textura - gMax 28. 2. 2007 / 14:25 | |
| | Hmm nikdy som to neskusal. Ale je lepsie ked sa pouzije jedna a ta ista textura. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Víc jak jedna textura - gMax 28. 2. 2007 / 14:28 | |
| | Je to lepší ohledně rychlosti načtení? Já jsem to takhle nikdy nedělal. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Víc jak jedna textura - gMax 28. 2. 2007 / 14:32 | |
| | JJ nemusi nacitavat mnozstvo textur. Takto nacita jednu. Niekedy sa stava, ze ked sa otoci chrbtom, tak ju musi znova nacitat. Ale ked je to na viacerych objektoch po okoli nenacitava rozne texturu znovu a znovu lebo ju ma nacitanu zas na inom objekte. Stale ju musi drzat v pamäti |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Víc jak jedna textura - gMax 28. 2. 2007 / 15:37 | |
| | Oks, tak dyztak udelam jednu velikou |
| |
|
| | | Re: Víc jak jedna textura - gMax 28. 2. 2007 / 17:32 | |
| | Na jeden objekt muzes klidne dat spoustu textur, i kdyz se to nedoporucuje kvuli narokum na tzv. sekce - procesy v graficke karte.
Kazdopadne lze si pri vytvareni noveho materialu zadefinovat tzv. MULTIMATERIAL. Ten ma potom pod sebou nekolik textur s ruznymi ID. Jednotlivym polygonum potom muzes menit jejich ID a tedy prislusnost k urcitemu pod-materialu a jeho texture. |
| |
|
|