| | | Kominovy kour + Pribram 23. 2. 2007 / 13:12 | |
| | Cau, nevite jestli existuje naky souborek, ktery mi zobrazi jak se coudi s kominu, treba jako v Motoli, tak aby se mne zaclo kourit v Plzni ? Jo a jeste dela nekdo na scenrce Pribramskeho letiste ? |
| |
|
| | | Re: Kominovy kour + Pribram 23. 2. 2007 / 13:14 | |
| | Souborek asi existovat nebude, jelikož kouř je součástí samotné scenérie. Takže pokud autor nedopustí, kouř se ti sám nevypustí |
| |
|
| | | Re: Kominovy kour + Pribram 23. 2. 2007 / 13:16 | |
| | | |
|
| | | | Re: Re: Kominovy kour + Pribram 23. 2. 2007 / 13:25 | |
| | Tuším, že není, ale mohu se mýlit. Vím, že nějaké je někde rozpracované, ale nemohu si zaboha vzpomenout, kde jsem nějaké screeny viděl. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Kominovy kour + Pribram 23. 2. 2007 / 13:31 | |
| | JJ, diky, zkusim pohledat ja uz sem to videl i v Plzni ten kour, ale pry je to naky zase prisne tajny neverejny a kdo vi cosi...tak jestli nahodou nak nejde pridat... |
| |
|
| | | Re: Kominovy kour + Pribram 23. 2. 2007 / 15:24 | |
| | Vymodeluj komím - vyexportuj do XML soubotu. Edituj XML podle přiloženého obrázku(přepiš souřadnice, altitude kouře a názvy souborů).Soubor XML vyexportuj do BGL. Ve složce EFFECT v FS9 vem soubor třeba fx_LkprSmoke.fx. Udělej si kopii a název na fx_SpmokePlzen.fx, pak zase překopíruj do složky EFFECT.
A kouří se z komínka Takhle můžeš udělat jakýkoli effect z FS9, třeba oheň atd... |
| |
|
| | | | Re: Re: Kominovy kour + Pribram 23. 2. 2007 / 17:15 | |
| | Diky i kdyz zadny moc velky znalec nejsem vecer to zkusim. Dik |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Kominovy kour + Pribram 26. 2. 2007 / 12:58 | |
| | Nekdo uz davno zde uvadel screeny(alespon na pohled) temere dodelaneho letsitev pribramy. Uz to bude tak 3 roky.Nevim kdo to byl a proc to nevypusti.Je to skoda.. ( |
| |
|
|