| | | Problém s bateriemi vladního Tu-154M 15. 2. 2007 / 07:17 | |
| | http://www.ceskenoviny.cz/index_view.php?id=236701
Stručně: vládní letadlo Tu-154M s prezidentem Klausem má v Japonsku technické problémy.
Podle ČTK se nedobíjí baterie protože navlhla, čeká se 24h zda se dobije.
Pro prezidenta poletí z Prahy záložní letadlo.
Leoš |
| |
|
| | | Re: Problém s bateriemi vladního Tu-154M 15. 2. 2007 / 07:22 | |
| | lepsi v japonsku, nez v turkmenistanu
jaktoze prezident lita Tuckama, kdyz uz mame airbusa? |
| |
|
| | | | Re: Re: Problém s bateriemi vladního Tu-154M 15. 2. 2007 / 07:36 | |
| | aby si ho rusove nespletli se spionazni 707 jako v roce 83
ted vazne: taky mi to pripada divne kdyz 319 ma dvojnasobny dolet oproti 154 ale proc to nevim |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Problém s bateriemi vladního Tu-154M 15. 2. 2007 / 07:39 | |
| | asi jeste nesundali igelity z podlah a kvuli nejakym prezidentovi se prece neuzenou |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Problém s bateriemi vladního Tu-154M 15. 2. 2007 / 07:43 | |
| | Dvojnasobny dolet? A319 se mi nezda ze doletne Praha-Tokio mozna tak mezipristani stejne jako u TU-154.... |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Problém s bateriemi vladního Tu-154M 15. 2. 2007 / 07:43 | |
| | ...aneb jak zpiva Zagorka - Mimořádná linka Praha-Tokio ) |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Problém s bateriemi vladního Tu-154M 15. 2. 2007 / 07:45 | |
| | podle airliners.net ma 154m dolet nejak 3200nm, 319cj - 6500nm. tak jako tak bude mit 2x min mezipristani, ale kdo vi co do tech tucek tankuje russkaja aviacija. aby to nakonec nebylo na alkohol jako u te ponorky (vsichni vime jake) |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Problém s bateriemi vladního Tu-154M 15. 2. 2007 / 08:31 | |
| | Já nevím jaké |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problém s bateriemi vladního Tu-154M 15. 2. 2007 / 12:19 | |
| | | |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Problém s bateriemi vladního Tu-154M 15. 2. 2007 / 10:37 | |
| | Určitě máš na mysli Žlutou ponorku, že? |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Problém s bateriemi vladního Tu-154M 15. 2. 2007 / 11:27 | |
| | | |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Problém s bateriemi vladního Tu-154M 15. 2. 2007 / 12:31 | |
| | To zase čekám, jak budou naše média na Tůčko dštít síru a porovnávat jej s Airbusem, který je konstrukcí o dvacet let novější a je k dálkovým letům ve verzi CJ přímo určen.
Chtěl bych vidět, jestli by obdobné zapřažení jako 154 zvládl např B727, nebo Trident. Myslím, že ty by se rozsypaly už dávno, kdyby dostávali takhle do těla.
Ostatně 727 i Trident už jsou ve většině světa pomalu minulostí, zatímco 154ky vesele létají, a myslím, že jim to ještě nejméně 10 let vydrží. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problém s bateriemi vladního Tu-154M 15. 2. 2007 / 12:50 | |
| | Ono to bude asi něčím jiným |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Problém s bateriemi vladního Tu-154M 15. 2. 2007 / 18:37 | |
| | Protoze na nem probiha vycvik,normalni lety s nim maj zacit v breznu. |
| |
|
| | | | Re: Re: Problém s bateriemi vladního Tu-154M 15. 2. 2007 / 08:38 | |
| | treba proto ze ten A319 priletel pred par dny.. letadlo neni auto, ktery privezes a jedes .. kdyz dostanes novy ero, tak nasleduje fura papirovani nez ho muzes nasadit... |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Problém s bateriemi vladního Tu-154M 15. 2. 2007 / 17:34 | |
| | Nemyslíš, že když jde o vládní armádní letadlo, tak kdyby se chtělo, že by se to papírování nestihlo ? Co je vůbec všeobecně potřeba k zařazení třeba takového airbusa do provozu - jako listiny a razítka ? |
| |
|
| | | | Re: Re: Problém s bateriemi vladního Tu-154M 15. 2. 2007 / 16:22 | |
| | Prej ten Airbus ještě neni úplně papírově převzatej,tak s nim za hranice nesměj. |
| |
|
| | | Re: Problém s bateriemi vladního Tu-154M 15. 2. 2007 / 08:39 | |
| | tak prezident nakonec leti normalni linkou .... taky pohodicka.. doufam ze se rozhodli v okamziku, kdy to Tu154 je uz nekde nad sibiri (aneb, danovy poplatniku, plac) |
| |
|
| | | | Re: Re: Problém s bateriemi vladního Tu-154M 15. 2. 2007 / 11:43 | |
| | Tucko: 4000km - 108pax, 5000km - 30pax
Airbus: 6480km - 98pax, 8660km - 42pax
Ja si myslim, ze na Airbus se jeste doskoluje. Nebo, kdyz jsou jenom 2 posadky, by pak leteli pres limity, ale v tech limitech se nevyznam. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Problém s bateriemi vladního Tu-154M 15. 2. 2007 / 11:56 | |
| | to bylo asi na jiny prispevek, ze? |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Problém s bateriemi vladního Tu-154M 15. 2. 2007 / 11:58 | |
| | To je jedno, ne? Hlavne, ze je to k tematu... Spis jsem cekal neco typu: "A co to ma spolecnyho s FSkou?". |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Problém s bateriemi vladního Tu-154M (OT) 15. 2. 2007 / 11:59 | |
| | neni .. od toho jsou vlakna, aby kdyz odpovidas na neci prispevek, aby jsi opravdu odpovidal na nej ... a ne na uplne jiny... .) |
| |
|
| | | Re: Problém s bateriemi vladního Tu-154M 15. 2. 2007 / 18:40 | |
| | Na ja...to su také Novoperdelkinskotěrkenskaněvskoje-Nevyslovitelnoje stroje..co se dalo čekat... |
| |
|
| | | | Re: Re: Problém s bateriemi vladního Tu-154M 15. 2. 2007 / 18:42 | |
| | jim tu baterku urcite rozbili v tom turkmenistanu |
| |
|
| | | Re: Problém s bateriemi vladního Tu-154M 15. 2. 2007 / 19:16 | |
| | no ted na CT1 jak Cyril referoval o Mauritanii kdy jim slehal brzdny system , ten ma ale zazitky |
| |
|
|