| | | Real Environment Professional 8. 2. 2007 / 21:23 | |
| | Ahoj
Hledal jsem tu, ale nic moc jsem nenašel, tak jsem se chtěl zeptat jaký s tím máte zkušenosti?
Děkuji |
| |
|
| | | Re: Real Environment Professional 8. 2. 2007 / 22:45 | |
| | Já to používám už delší dobu a mohu doporučit ... |
| |
|
| | | | Re: Re: Real Environment Professional 9. 2. 2007 / 07:48 | |
| | A jaký je rozdíl mezi Ground Env. a Real Env. Musí být instal to či ono? Díky za info. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Real Environment Professional 9. 2. 2007 / 10:09 | |
| | Ground Environment - PLACENÝ produkt. Jsou to přepracované "pozemní" textury (Pole, louky, města, ...). Samozřejmě je do dobrá kombinace, ale ani jeden addon ten druhý nepotřebuje ..
Real Environment Pro - to je FREE. To upravuje spoustu věci, navíc je každá položka v instalátoru volitelná, takže si můžeš vybrat jestli ji chceš nebo ne.
Jsou tam nové:
Textury vody (2 varianty), textury pro RWY a taxi (sucho, voda, sníh), vylepšená textura přistávacích světel, předělané efekty slunce, nové textury zahušťující autogen (tam kde se normálně zobrazuje v AG jeden strom, tam se zobrazují dva nebo skupinka, což opticky vypadá mnohem hustší, ale se stejným počtem AG objektů), v neposlední řadě to upravuje zbarvení oblohy v různých fázích dne - a to je proti defautlu ohromný rozdíl
|
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Real Environment Professional 9. 2. 2007 / 10:27 | |
| | Real Emvironment Pro je free??? Můžeš sem prosím hodit odkaz? Já jsem nalezl je Ground Environment Pro a ten je placenej....Díky. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Real Environment Professional 9. 2. 2007 / 11:15 | |
| | | |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Real Environment Professional 9. 2. 2007 / 12:14 | |
| | Pletou se nam tu hrusky s jablkama:
Ground Enviroment
Je placeny produkt, ktery kompletne prepisuje default ni textury povrchu FS2004. Nutno rict, ze docela slusne.
http://www.flight1.com/products.asp?product=ge2006
Flight Enviroment
Je placeny produkt, ktery nahrazuje textury mraku, oblohy, vody a obsahuje neskutecne mnozstvi ruznych kombinaci, radost si s tim hrat.
http://www.flight1.com/products.asp?product=fe2004
Ground Enviroment Pro
Je kombinace obojiho, jedna se o velice vsestrany nastroj jak si FS2004 opticky vylepsit opravdu dle prani. Zmena textur vody, mraku, nebe, textury na zemi. Vsechno se da dokonce v konfiguracnim programku rucne dobarvovat a ladit tak, aby byl kazdy spokojeny.
http://www.flight1.com/products.asp?product=gepro
Real Environment Professional
Je freeware addon, ktery obsahuje vyber zajimavych nahrad defaultnich textur a efektu. Ma tedy neco z tech predchozich, ale napriklad neresi vubec textury povrchu. Navic ma ta vylepsena svetla, reflexe nebo napriklad ruzne varianty povrchu ranveje (mokra, zasnezena atd.)
http://www.fs2004.com/downloads/index.php?dlid=1375
Takze se to moc neda srovnavat, kazdy produkt nabizi neco jineho.
Osobne mam vybornou zkusenost s produkty Flight 1 a uvazuji o upgrade na zmineny Ground Enviroment Pro. Real Enviroment Pro. je taky zajimavy pocin, ale bojim se, ze by me v kombinaci s placenymi doplnky delal trosku zmatek v texturach. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Real Environment Professional 11. 2. 2007 / 23:14 | |
| | ehmm... takže, ak mám Ground Enviroment Pro, tak si nemusím inštalovať Flight Enviroment? A pokiaľ by som mal Ultimate Terrain Europe, tak mi tie textúry na zemi prepíše GEP ? Dík za odpoveď, ale začínam v tom mať mierny bordel |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Real Environment Professional 11. 2. 2007 / 23:20 | |
| | Spatne, spatne a spatne.
Ultimate Terrain Europe nema s texturami VUBEC NIC SPOLECNEHO, diky nemu mas v FS komplet Evropu co se tyce vektorovych dat, tzn. voda, reky, silnice, mesta, lesy - vsechno podle aktualnich map. To jenom rika, kde je co, texturu to primo nenahrazuje, jen rika, kde ma ktera byt. UT-E je vlastne takovy MEGA CELL pro celou Evropu.
A co se tyce Ground Enviroment Pro, tam jsem se malicko pomylil, ono to nenahrazuje Flight Enviroment (mraky nebe apod.), ale jen malicko doplnuje. Predevsim to nahrazuje textury na zemi tak, aby mesto v Evrope vypadalo jako v Evrope, aby lesy mely lepsi barvu apod. Nicmene to jen NAHRAZUJE textury - kdezto to, kde ma ktera byt kde pouzita definuji jina data. napriklad CELLy nebo zminou UT-E. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Real Environment Professional 9. 2. 2007 / 12:13 | |
| | | |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Real Environment Professional 12. 2. 2007 / 14:48 | |
| | A ten hustsi autogen je obsazen v jakem addonu? To si myslim ze je totiz velmi chytra vychytavka. Ty ridke lesy jsou fakt hrozne.. ) |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Real Environment Professional 12. 2. 2007 / 15:30 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Real Environment Professional 13. 2. 2007 / 11:07 | |
| | Diky hned vyzkousim.Pry uz v FSX neni omezen pocet autogenovych objektu na cverec.Pokud je to pravda,byla by to parada!!! To by byly pave huste ceske lesy..) |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Real Environment Professional 13. 2. 2007 / 11:27 | |
| | Ale také je to ten největší žrout výkonu u FSX. Dát si autogen na max je s dnešními i lehce nadprůměrnými sestavami super slajdšou |
| |
|
|