| | | Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 6. 2. 2007 / 15:52 | |
| | Zdravím,
Předem se omlouvám za jistý Offtopic mého dotazu,ale chtěl bych vás poprosit,
jestli kdyby někdo měl zkušenost aby poradil.
Tak, a teď k věci.Příští pátek letím do Hong Kongu s přestupem v CDG(LFPG) na který mám
45minut.Rozhoduji se jestli je vhodnější jet transit autobusem,nebo projít venkem(2x pasová kontrola) a jít pěšky.Zajímalo by mě jestli někdo nemá zkušenost s tím ,jaké tam jsou fronty,protože je to večer tak si myslím,že by to mohlo jít projít venkem.
Lety:
AF2483 PRG-CDG 20:45-22:30
AF0188 CDG-HKG 23:15-18:10
Díky,
Michal |
| |
|
| | | Re: Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 6. 2. 2007 / 15:58 | |
| | ses odvaznej, na CDG dat 45 minut... pokud vubec stihnes letadlo, tak nepocitej s tim, ze bagl prileti s Tebou ..
jinak, na tohle je vyborne forum na airways ... tam te rovnou s naplanovanym 45minutovym prestupem na CDG poslou za chocholouskem .) |
| |
|
| | | | Re: Re: Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 6. 2. 2007 / 16:12 | |
| | Že sem magor,to vím.dostal jsem tu letenku od cestovky,nějak jsem se tím moc nezabýval a když jsem si toho všimnul tak už bylo pozdě. |
| |
|
| | | | Re: Re: Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 7. 2. 2007 / 11:44 | |
| | No co, ja mem ted v nedeli v Bruselu 50 minut na prestup do Lisabonu .. i kdyz uznavam, chytat dalsi pripadny spoj bude pro me asi podstatne jednodussi nez dalsi do HK .. |
| |
|
| | | Re: Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 6. 2. 2007 / 16:00 | |
| | Ahoj.45 minut na prestup na letisti velikosti CDG je docela malo, u CDG konkretne si myslim ze to plati nejmene trojnasob..S povesti CDG snad nejhorsiho tranzitniho letiste v Evrope bych na tvem miste zvolil spise autobus, protoze si myslim ze ty terminaly kam priletaji letadla z PRG a odletaji do HKG budou asi proti sobe a me osobne prijde ze je tam vsechno pesky docela na dyl.. |
| |
|
| | | | Re: Re: Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 6. 2. 2007 / 16:10 | |
| | Sorry,zapoměl jsem napsat terminály.Přestupuju z 2B na 2C,což není problém.To je kousek projdu pasovkou půjdu o poschodí výš,projdu chodbu,jdu doleva a jsem tam je to asi 200m.
Autobusem nechci jet proto,protože 1.musím na něj čekat a pak jezdí úplně opačně.Tj. 2B-2D-2F-2C.To je pěkný zdržení. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 6. 2. 2007 / 16:13 | |
| | "pasovkou projdu" je kur*vsky optimisticke prohlaseni. pocitej ze ero ma 120 paxu, ty budes tak v polovine, tzn po 60 lidech, ve fronte na pasovku budes mit pred sebou minimalne 10, kazdy po 4 minutach a jsi v hajzlu |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 6. 2. 2007 / 16:15 | |
| | Mno.. tak to zase ne.. takhle pomalu to tam nechodí.. to není jak na Ruzyni, kde si pasováci válejí šunky a ve špičce jsou z 12-ti filtrů otevřený tak 4-6.. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 6. 2. 2007 / 16:29 | |
| | No koukal jsem se na přílety na 2B.
V tomhle čase tam jsou jenom tři letadla:
22:20 735ka z Bukurešti
22:30 A320ka z Kijevu
22:30 A320ka z Prahy
Mi neříkej,že tohle bude trvat celníkům půl hodiny.
Navíc klidně budu tak drzej že je předběhnu.Nakonec je dost možný ,že mě tam protáhne někdo ze staffu,protože tohle většinou dělaj. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 6. 2. 2007 / 16:55 | |
| | kdyz mi pripominas vic letadel. v moskve pri poslednim navratu sme prijeli na letiste normalne 2 hodky pred odletem. 20 minut pred odletem a po usilovnem predbihani italu sme prosli pasovou kontrolou. bylo tam tak 300 lidi, vsech asi 16 stanovist otevreno. nakonec otevreli i diplomatickou budku pro pozemske bytosti a i tak se to tezce nestihalo. slo to v ramci moznosti rychle. 1,5-2 minuty na osobu |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 6. 2. 2007 / 16:36 | |
| | Navíc jsem teď zjistil že z 2C letí poslední letadlo v 0:30,takže tam už s pasovkou nebude problém. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 6. 2. 2007 / 23:16 | |
| | No já bych to tak včeobecně shrnul,pokud máš možnost letět dříve tak leť,budeš v klidu a v pohodě se přemístíš a není problém...Jak to znám ze života a zákon schválnosti,tak je docela malá pravděpodobnost že by vče klaplo a ty se spocenej až k patě dobelhal včas na místo odletu do Hong Kongu.V připadě francouzu bych si dal fora rači 2-3 hodiny,a to neberu v potaz že by jsi přesně vědel kudy máš jít a vše trefil na první pokus,já měl problém třeba i na Hlavním Nádražu v PRG kde jsem marně hledal nástupiště,pak se mi na triko připojil nějáký angličan tak jsem se jako zkušený domáci občan snažil predsítrat že mám vše pod kontrolou vím přesně kam jít,ale to už jsem hodně odbočil...No ale každopádně ti přeji hodne štěstí a pevné nervy,ale věřím že se tam dolu za žlutejma včas dopravíš |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 7. 2. 2007 / 12:43 | |
| | Na hlavním nádraží v PRG zabloudí snad každý Když vezmu v potaz že tam třeba hlásí koleje od 1 až po 14 nebo víc a pak ještě "kusá" a severní a jižní část nástupiště, tak se to zkombinuj a je v haj**u asi i průvodčí, který tam má dorazit |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 7. 2. 2007 / 12:57 | |
| | koleji je pres dvacet, pritom fyzicky jich je tam asi 12, maj to cislovany tim jejich zpusobem sudy,lichy apod |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 7. 2. 2007 / 13:02 | |
| | nojo... zlatý Třinec (moje městečko) máme 3 nástupiště a obvykle jsou v používání 2-3 koleje Bohužel, letiště (aeroklubácké) jsme kdysi dávno měli 2 a už je všechno zrušeno... dokonalé plachtařské podmínky jsou nevyužívané(nad železárnama je stále něco k docela velkému stoupání, jenom to éro pak podle toho vypadá ), no je to škoda |
| |
|
| | | | | | | | | OT Praha hlavné - ex:Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 7. 2. 2007 / 13:32 | |
| | S číslovaním koľají to je relatívne jednoduché. Začína sa od koľaje, ktorá je priama - čo sa týka vyhybiek (tj. cez všetky výhybky sa ide priamo nie po odbočujúcej vetve, z dôležitejšieho smeru, ak sa v stanici stretáva viac tratí) - a potom sa na jednu stranu počítajú párne koľaje a na druhú stranu nepárne. Ak sú priame dve koľaje (bežne na dvojkoľajných tratiach) jedna je označená ako 1 a druhá ako 2. To je tiež presne predpísané, a záleží od toho ktorá (koľaj trate, nie koľaj v stanici) je severne/južne alebo východne/západne (už si ale nepamätám ktorá je 1). Takže sa môže stať, že napríklad existuje v staici iba jedna nepárna koľaj (1) a množstvo párnych (2,4,...). V Blave hl.st. sú napríklad priebežné koľaje 1. a 2. koľaj v poradí od budovy a teda máme v poradí od budovy 1,2,4,..26. http://rail.sk/arp/slovakia/zst/img/132068y.gif
A koľaje 3,5..11 sú v múzeu dopravy.
Čo sa týka výrazu "kusá", je to označenie pre koľaj, z ktorej sa dá vlakom odísť iba jedným smerom napr v Blave 12,24,26,3,5..11. Ľudovo nazývaná aj "slepá". V Prahe na hlavnom sú to tuším všetky.
No a označenie severná/južná časť nástupišťa je už čiste "lokálna" záležitosť a asi iba vyjadruje polohu, ak sú na koľaji za sebou dva vlaky s rôznymi cieľovými stanicami. Ale to je iba predpoklad.
Nič nie je také zložité, pokiaľ človek vidí do systému. |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: OT Praha hlavné - ex:Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 7. 2. 2007 / 13:33 | |
| | jojo presne totot sem mel an mysli jen se mi to tu nechtelo vysvetlovat.... |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: OT Praha hlavné - ex:Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 7. 2. 2007 / 13:41 | |
| | Jojo... ono je akorát problém ty dotyčné místa někdy najít
Co se týče té severní a jižní (např.) části nástupiště, tak je to správný předpoklad. Je to krásně vidět na nádraží Ostrava-Svinov... má přibližně směr LKMT... Tam se často používá jedno nástupiště na odjezdy v opačných směrech (Opava a na druhou stranu-na jih směr Přerov) a tam se to používá |
| |
|
| | | Re: Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 6. 2. 2007 / 16:00 | |
| | Mno, nevím, jestli si to pamatuju správně, ale mám dojem, že na CDG není MCT 45mins ale víc (minimum connection time). Pakliže se nepletu, tak tě na to měli upozornit při koupi letenky.
Co se týče zkušenosti...
V CDG jsem byl jen jednou a přestupoval z MEX-CDG na CDG-PRG. Busem jsem nejel, šli jsme vnitřkem, bo jako zaměstnanci se stby letenkama, jsme si museli vyzvedávat kufry. Trvalo to dobře přes hodinu (výstup z mašiny, pasovka, vyzvednutí kufrů, pasovka, check-in, RTG).
Takže si zkus ještě ověřit, jak je to s MCT na CDG a jaký se na to vážou podmínky v případě, že budeě mít plánovaný čas přestupu pod MCT. |
| |
|
| | | | Re: Re: Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 6. 2. 2007 / 16:08 | |
| | No je to asi takhle,Air France garantuje 45minut.Ale jenom když to je na terminálu 2.Konkrétně tohle je 2B-2C.Jinak ta letenka je prodaná jako normální platný spojení.Takže jestli to nestihnu tak se akorát vyspím v Paříži,nic jinýho,ale to se mi zrovna nechce. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 6. 2. 2007 / 16:13 | |
| | Inu, jak už psali kluci.. "garance Air France" (jak by řekl Cimrman) - to je pro znalce letectví něco tak strašně komického..
To je asi jako by ti Renault/Peugeot/Citröen garantovali aspoň desetiletou záruku mobility.. Jseš fakt optimista.. mno.. každopádně tipuju, stejně jako TvJZD, že ti kufry nepřijdou..
Pokud tam nejedeš na dlouho, zkus se sbalit do zavazadla, co ti vezmou jako příruční.. pokud to nepůjde, tak do přiručního si vezmi všechno nutné, protože na přílet kufru zároveň s tebou, bych moc nesázel.. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 6. 2. 2007 / 22:57 | |
| | Na Renaulty mi nesahej... Máme doma třetího a i když jsou problémy s elektronickými ptákovinami typu klima či měřič tlaku v pneu, tak mechanicky všechno oka a tudíž vždycky mobilní... Zatím... |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 7. 2. 2007 / 12:59 | |
| | mš na Renaulty taky nešahejte..... |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 7. 2. 2007 / 13:09 | |
| | OT: ... jako ti nemame sahat na tvuj kosoctverec ..? |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 7. 2. 2007 / 13:29 | |
| | viděl si vcera letecke katastrofy? Tak aby nahodou az poletis na ivao se nestalo neco podobneho tobe ale uz dotazene do konce.... |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 7. 2. 2007 / 13:33 | |
| | Co? Ty mu snad chceš přepadnout a zastřelit počítač? Ty sadisto.... |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 7. 2. 2007 / 13:34 | |
| | kdyz on muze na muj kosoctverec...... |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 7. 2. 2007 / 13:34 | |
| | tež mě něco takového napadlo... co takhle udělat na IVAO nějakou nouzovku s únosem letadla??? Samozřejmě by to musel asi dělat nějaký hodně zkušený pilot |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 7. 2. 2007 / 13:39 | |
| | precti si IVAO Rules and Regulations |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 7. 2. 2007 / 13:43 | |
| | mi se nechce... ale hádám, že to asi nepůjde Bylo by to docela hezké překvapení na nějaké exam |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 7. 2. 2007 / 13:48 | |
| | no, jako prekvapko by to bylo zajimavy, ale takovy myslim trochu o nicem ... jak by si to chtel delat? jakoze by sis prelepis spodni polovinu obrazovky A4kou a tak simuloval rozstrileny pristroje? jinak pisou tam presne tohle:
"6.4.1 - Under special operations we catagorise all aviation other then civil aviation. Examples are coastgard, resque- and military aviation. This kind af aviation is part of the real world and therefore part of the simulation. Not allowed on IVAO are simulations of terrorism and acts of war. Although terrorism and war excist in the real world we do not allow the simulation of any kind of aggression or armed violance on our network. For further information on this issue see the rules and regulations for Special Operations."
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 7. 2. 2007 / 13:57 | |
| | Nojo, přesně jak jsem si myslel... Co se týče toho přepadení třeba něco jako nouzák... Vynucená změna směru letu, nebo něco podobného, pak by mohly zasahovat třeba CEF, nebo při pádu CVA apod. To by mohl být i třeba zajímavý event (třeba jako nácvik protiteroristické akce ) |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 7. 2. 2007 / 13:50 | |
| | ze by ses mi vlamal do kokpitu? |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 7. 2. 2007 / 13:52 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 7. 2. 2007 / 13:58 | |
| | Našel by si tvojí adresu a přepadl by tě v "cocpitu" |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 7. 2. 2007 / 14:19 | |
| | tu uz davno mam
bud: Cílkova 14 / 644
nebo Ouholická 1 / 436
Praha
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 7. 2. 2007 / 14:37 | |
| | No, tak být hermannem, tak si pořídím pořádné dveře do svého cocpitu |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 7. 2. 2007 / 14:46 | |
| | Jestli to jako je adresa na me, tak ses dobrej, Prahu si trefil .. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 7. 2. 2007 / 15:15 | |
| | no at chces nebo ne tak na tehlech adresach bydlej tvy jmenovci.... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 7. 2. 2007 / 15:17 | |
| | je mi jasny, ze i kdybych nechtel, tak se neprestehuji .. ale tem se do kokpitu klidne prolamej ... jinak nejen ze nemam pevnou, ale ani nebydlim na P4 nebo v Cimicich .. P9 FYI |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 7. 2. 2007 / 15:21 | |
| | njn neni to jako driv kdyz kazdy mel pevnou linku...... tolik moznosti ted mame odeprenych |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 6. 2. 2007 / 16:19 | |
| | pozor - to neni porad zaruka. znam cloveka, kterymu cestovka prodala blbou letenku s casem na prestup mensim nez MCT , a dopadlo to tak, ze spolecnost mu pote, co zmeskal pripojny let, rekla ze mu dekuje ze s ni letel, ale ze je to chyba cestovky a dalsi let si musi znovu zaplatit jako uplne novy let. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 6. 2. 2007 / 16:21 | |
| | Jasný,to potom chápu,ale schválně jsem to zkoušel přes rezervační systém Air France a napsalo mi to ten samej spoj,takže tohle se snad nestane.Navíc umím francouzsky tak oni jsou potom přívětivější. |
| |
|
| | | Re: Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 6. 2. 2007 / 17:22 | |
| | Napíšu svou zkušenost z roku 2004 - kdy jsem přes CDG letěl do Bostonu. Při letu tam jsem přijel na Ruzyň o 4 hodiny dříve - pracovnice Air France když viděla, že mám na přestup v Paříži jen 45 minut mě posadila na letadlo co letělo o dvě hodiny dříve, takže jsem měl času hafo. Letěl jsem ráno okolo 9:00 z Prahy - na CDG byl nátřesk jako prase - fronta na busy neskutečná - nechtěl jsem ji stát, takže jsem se rozhodl jít pěšky. Dojdu k celnici - ale ouha Francouzsky neumím, anglicky se se mnou celník nechce bavit. Po dlouhém a vytrvalém spíkování mi tedy nakonec přece jen anglicky odpověděl, že lituje, ale ven mě nepustí a že mám použít autobusy. Takže jsem se vrátil, a vystál si cca 30minut frontu, než jsem se dostal do busu. Při tom všem jsem se pěkně potil při představě, že bych letěl o dvě hodiny později, jak jsem měl a měl na přestup jen 45 minut. Při příchodu na nový terminál si mě ještě ke všemu vyhmátli na chemickou zkoušku - sluníčko nemám rád - barva mé pleti připomíná povrch hermelínu, ale v tu chvíli jsem jim asi připadl jako potenciální sebevrah, nebo člověk s arabskými rysy. Kontrola trvala dalších 10 minut - z příručního zavazadla si nechali vytahovat různé předměty které protahovali přes nějakou mobilní laborku - a přitom jsem musel ještě předvést funkčnost svého notebooku.
Cesta zpět to bylo jiné kafe - přiletěli jsme s dvouhodinovým zpožděním, přípojné éro bylo už v tahu - nový spoj odlétal za 45 minut - vystoupení z konce A340 nějakou dobu zabralo, ale autobusy byly tentokráte volné - převoz proběhl rychle a u svého terminálu jsem byl cca za 35 minut. Což bylo tak akorát, čekalo se už jen na mě - problém byl přívěšek na klíčích - odlitek ze zinku ve tvaru náboje - 3x jsem s ním prošel kontrolou v pohodě - tady na mě horlivá francouzská celnice povolala zásahovku - její šéf si přívěšek prohlídl - pak se zadíval na celnici poklepal si na čelo - ukázal jí, že to je nefunkční odlitek. K letadlu, které bylo někde v totální prdeli na stojánce mě vezlo auto - A319 už tam stála s jedním motorem nahozeným. Jak jsem zapadl dovnitř, hned odstavovali schody a zavírali dveře. Než mě letuška usadila už jsme pojížděli. 45 minut během kterých jsem se nenudil, stihnout se to dá. Záleží jaké budeš mít štěstí.
Být teď tebou s mými zkušenostmi, zkusím být v Praze o hodně dříve - zjistit si kdy společnosti se kterou letím letí dřívější spoj a poprosil bych holky u přepážky - pokud by v tom dřívějším letu bylo volné místo, jestli by mě do něj zdarma neposadily ať mám více času na přestup. Pozor není to jejich povinností, je to jen na dobré vůli operátorek, zda to udělají, nebo ne. Když mě tehdy posadili na dřívější let, upozornili mě, že to není samozřejmost a změna letenky bývá zpoplatněna. Záleží na tvých komunikačních schopnostech a asi i osobním kouzlu - ale věřím, že operátorky které poměry v Paříži znají, to pochopí a máš velkou šanci na úspěch. Minimálně za zkoušku to stojí, držím ti palce. |
| |
|
| | | | Re: Re: Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 6. 2. 2007 / 17:57 | |
| | Díky moc za vyčerpávající odpověď,koukal jsem se na lety PRG-CDG a zjistil jsem,že
z Prahy do Paříže před mým letem AF4905 ten odlétá v 18:05.To bych na tom letišti musel být hodně předem.No nicméně pokusím se tam být co nejdřív.Chtěl jsem jít pěšky,ale když říkáš,že by se jim to nemuselo líbit,tak radši pojedu tím busem.Myslím si,že v těch 10-11hodin v noci už by tam nemusel být takový provoz,takže bych to mohl zvládnout.No a když ne tak budu spát v Paříži a poletím druhý den v 13:20 odpoledne.Se taky nic nestane.ještě jednou díky všem. |
| |
|
| | | | Re: Re: Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 6. 2. 2007 / 18:03 | |
| | Tak trochu bych tě opravil.."Pozor není to jejich povinností, je to jen na dobré vůli operátorek, zda to udělají, nebo ne. Když mě tehdy posadili na dřívější let, upozornili mě, že to není samozřejmost a změna letenky bývá zpoplatněna. Záleží na tvých komunikačních schopnostech a asi i osobním kouzlu - ale věřím, že operátorky které poměry v Paříži znají, to pochopí a máš velkou šanci na úspěch."
Pokud bude mít nějakou extra levnou (a tedy nezměnitelnou, nepřeroutovatelnou, nevratitelnou letenku), tak ti podle mě bude i šarm a osobní kouzlo na nic.. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 6. 2. 2007 / 18:21 | |
| | Áno Mates máš samozřejmě pravdu. Ale koukal jsem, že má oba lety s Air France - tedy předpokládám, že to jsou podobné podmínky jaké jsem měl já. U těchto letů nepředpokládám extra levnou letenku. Navíc vím, že letadla AF z PRG do CDG nebývají natřískané (spojují to obvykle ještě s ČSA a Deltou) - obzvláště teď mimo sezónu. Ta šance na změnu tam podle mě prostě je a já mu fandím aby se mu to povedlo a přestup měl bez nervů. ) |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 6. 2. 2007 / 19:34 | |
| | To, že letí do HKG, ještě neznamená, že se na to nedá koupit "levná", tedy jak jsem psal - nezměnitelná, nepřeroutovatelná, nevratitelná.. bejvají to zejména letenky pro mládež.. Trochu si ještě pamatuju... |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 13. 2. 2007 / 14:41 | |
| | No,tak jsem se rozhodl zkusit jet na letiště co nejdřív bude v mých silách.
Ale bohužel se domnívám,že mám tuhle superlevnou letenku.Je to knihovací třída L.
Nedá se to třeba doplatit na letišti,nebo něco takového? |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 13. 2. 2007 / 16:14 | |
| | V případě, že je ve vyšších knihovacích třídách volno, tak by to jít mohlo.. Ale tohle fakt nevim.. Přece jen už jsem přes tři roky out.. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 13. 2. 2007 / 17:21 | |
| | | |
|
| | | Re: Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 6. 2. 2007 / 17:55 | |
| | Stejně jako kluci přede mnou ti doporučuji dřívější odlet. To, že přiletíš večer, neznamená, že vše bude rychlejší. Je totiž jedno kde jsi, protože počet celníků je úměrný počtu příletů. Že někoho předběhneš? No, tím si zajistíš problémy. Jejich prohlídky jsou opravdu nesmyslné, že tě svlíknou do "naha" klidně a je nezajímá, že ti něco letí. O důvod víc.
Na tak malou časovou rezervu bych nešel ani jako posádka. To by muselo opravdu vše klapat, bez zádrhelu. Odlet z PRG načas,žádné dlouhé klesání na přistání, kufry odbavené až do cíle, hned vyložené a transportované na další spoj, někdo by tě musel protáhnout jako tranzita, museli by tě předodbavit a při výstupu z prvniho letu ti dát palubní vstupenku na další let. A stačí, aby něco zkolabovalo a ....
A frantíci moc v noci nemakají. |
| |
|
| | | | Re: Re: Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 6. 2. 2007 / 18:00 | |
| | No tak palubní vystuenky už bych měl mít z Prahy.To je snad dneska samozřejmost,ne?A se zavazadlama se budu muset nejspíš na nějakou dobu rozloučit. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Přestup na CDG(LFPG) za 45minut 6. 2. 2007 / 18:04 | |
| | Ano, to je samozřejmost.. Pokud cestuješ s jednou společností, měl bys mít palubky už i na pokračující lety.. Kufry se posílají na mezinárodních letech vždy až do konečné destinace, případně do místa, kde je podle platných celních zákonů nutné projít se zavazadly celnicí.. |
| |
|
|