Když si přečtete předchozí příspěvky, tak zjistíte, na jak širokém spektru procesorů se dnes FS2002 provozuje - od 500 MHz do 2.4 Giga. Pro vývojáře to musí být noční můra najít úroveň, pro kterou vše udělat.
Přiznávám, že i já jsem byl lehce zklamaný vysokou náročnostní LKKV. Když jsem to stahoval, tak jsem si liboval, že to bude žůžo a parádně si zalítám v důvěrně známém prostředí s plynulými fps (malé letiště = málo polygonů = velké fps, no ne?). No, nedopadlo to tak a zbytek noci jsem proplakal... )))
Mám: Celeron 1.2 Giga, 512 RAM, GF2 a bylo to 14-18 fps (nebyly mraky, nebylo AI a byla defaultní cessna). LKPR u mě dopadá ještě o dost hůř. Nastavení tak na 75%, ale některé na 0, autogen na normal, 16 bit. Lítat se podle mě dá od 18-20 fps.
Mimochodem možná i tady by stálo za to zřídit budku na tipy, jaká nastavení prospívají frejmům. Vím že na netu jsou jich mraky a vím, že je to hodně individuální. Přesto... Já jsem třeba s překvapením zjistil, že docela hodně žere zapnutý stín letadla. Problém je ten, že po tolika rocích se s ním nedokážu rozloučit a tak jsem si ho nechal...
Omlouvám se za mnohomluvnost. Je to ale téma, které u mě uhodilo hřebíček na hlavičku. Díky za pozornost. A autorovi i já děkuji za čas a snahu, kterou nezištně věnoval nám všem.
|
|