FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 24. 11. 2024, svátek má Emílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Nejak sa tu vytratilo... Jeden příspěvek | Celý strom
Nejak sa tu vytratilo...   31. 1. 2007 / 14:34
jožo
Nejak sa tu vytratily poznatky, skúsenosti a vôbec postrehy z FSX. Najprv všetci hurá a teraz akosi nič. Žeby to nikto nelietal?(ja áno-hľadám eroplány, z FS9, ktoré fungujú aj v FSX a už som ich pekných pár našiel).
 

Re: Nejak sa tu vytratilo...   31. 1. 2007 / 14:42
Pips   
Já s tím občas létám, ale nic vážného.Prolétávám si ty mise, když se mi nechce letět něco seriózního ve FS9.Vzhledem k tomu, že na serióznější létání ve FSX nemám HW, tak mě to ani nemotivuje do toho simu cokoliv instalovat.Asi až odlétám ty mise, půjde FSX ještě na chvíli spát pryč z mého disku.Jsem asi moc náročný.Nastavení, jaké provozuju a na jaké jsem zvyklý z FS9 mi prostě v desítce nefunguje.Funguje s takovým nastavením, které mě prostě vizuálně absolutně neuspokojuje.
 

Re: Nejak sa tu vytratilo...   31. 1. 2007 / 15:04
Rychlokvaška
Já jsem FSX koupil, nainstaloval a ze spousty zklamání od té doby nepoužívám. Jeden problém je HW náročnost (to se dá doladit různými MODy na úroveň cca FS9), druhý problém je, že mně to přijde takový kostrbatý. Všechno je takový neučesaný, rozhlížení horší než dřív...
A co je nejhorší, vlastně neexistují žádné rozumné addony.
Takže na zkoumání co to umí je to super, do budoucna je to po učesání taky super, pro vývojáře je to asi sedmé nebe, ale pro seriózní lítání jako dřív prozatím nevhodné.
 

Re: Nejak sa tu vytratilo...   31. 1. 2007 / 17:47
Gustav ( BHA576 )   
Vlastním
Na IVAO se s tím létat nedá.
HW náročnost je velká.
Čekám na nový comp + Vista.
 

Re: Nejak sa tu vytratilo...   31. 1. 2007 / 17:56
Žaba   
Koupil
Nainstaloval
Velké zklamání
Odinstaloval

Čekam na grafarnu s DX10
 

Re: Re: Nejak sa tu vytratilo...   31. 1. 2007 / 18:00
Tragédie v JRD
pokud cekas na grafarnu s DX10 tak pak jeste cekas na FSX pro DX10...

ale jinak v zasade stejny postup...
 

Re: Re: Nejak sa tu vytratilo...   31. 1. 2007 / 18:02
North-Wind   
napodobne, len trocha iny postup:

Kupil
Nainstaloval
Lietal 5 minut
Odinstaloval
Nadaval 3 dni za zbytocne vyhodene peniaze
 

Re: Re: Re: Nejak sa tu vytratilo...   31. 1. 2007 / 18:45
Marky Parky   
Koukám já jsem asi jediný co si FSX užívá a vesele v ní létá ))
 

Re: Re: Re: Re: Nejak sa tu vytratilo...   31. 1. 2007 / 20:23
jožo
Veď aj ja. Preto som sa divil, čo sa deje
 

Re: Re: Re: Re: Nejak sa tu vytratilo...   1. 2. 2007 / 08:15
Létající myš   
Nejsi
Užívám si taky. Jen času je málo.
 

Re: Re: Nejak sa tu vytratilo...   31. 1. 2007 / 18:58
pseudoMates
Nekoupil (neukradl)
Neinstaloval (pochopitelně)
Nečekám na DX10
Čekám na lepší komp, na kterým poběží FS9 v max. detailech i na nejlepších scenerkách
FSX mě odradilo podle screenů a i tady, bo se tu měsíc od jeho vydání ani o ničem jiném nemluvilo, než o FSX..
 

Re: Re: Re: Nejak sa tu vytratilo...   31. 1. 2007 / 20:21
Fabo™   
Približne rovnako ako ty.
 

Re: Re: Re: Nejak sa tu vytratilo...   31. 1. 2007 / 21:22
miki_pilot
asi takhle :

FSX nekoupil............... + 1.600,- ušetřeno
New PC nepotřeboval....... + 30.000,- ušetřeno
Vista tedy nepotřeboval....+ 4.000,- ušetřeno

SUMA......................... 35.600,- ušetřeno a za to mi to FSX NESTOJÍ !!!!!!!!!!

čus bus.
 

Re: Re: Re: Re: Nejak sa tu vytratilo...   31. 1. 2007 / 23:20
North-Wind   
Ejha, skoda ze si toto nenapisal este pred Vianocami
...ale ked ten FSX vo vyklade vyzeral tak dobre.....
 

Re: Nejak sa tu vytratilo...   31. 1. 2007 / 18:22
Už přistál   
Nekoupil (ani neukrad).
Netestoval.
I na Visty je dost casu.
Prece jenom jsme za civilizaci v kupni sile trosku pozadu.
 

Re: Nejak sa tu vytratilo...   31. 1. 2007 / 21:12
Blackrat
Koupil
Nainstaloval
Dal detaily na low
Byl unesen
Zvedl detaily
Cukalo
Byl zhnusen
Omodil
Potunil
Lita
Spokojen
(smutni ze nejsou addony)
 

Re: Nejak sa tu vytratilo...   1. 2. 2007 / 06:57
statikbeno
Kúpil (mal som potrebu legalizovať soft)
Nainštaloval a občas lietam.

Ad Vista: Brat skúšal public beta a pri jeho kompe (dvojjadro, 2giga RAM, primárne zostava kupovaná a upgradovaná na rendrovanie videa) systém nabiehal rádovo v minútach a celý komp sekal už pri spustení WinAmpu. Ale efekty s polopriehľadnými oknami boli pekné. Možno je to iba tým že to boli bety , ale ruku by som do ohňa za to nedal.
 

Re: Re: Nejak sa tu vytratilo...   1. 2. 2007 / 09:47
Dudko   
Chcel by som len upozorniť tých ktorí čakajú na krafické karty s podporou DirectX-10, že budú asi tiež mierne sklamaní(!)

Mám doma už dva týždne novú zostavu (viď.môj profil) a hoci tam mám dual core procesor Intel E6600 (pretaktovaný z 2.4GHz na 3.2GHz) k tomu 4GB RAM-ky a grafickú kartu GeForce-8800GTS s podporou DirectX-10, tak FS-X ide (off-line) pri FULL detailoch okolo 17-18FPS(!) Podotýkam, že je to na "default" letiskách, bez nejakých "addon sceneries" a bez traffiku na IVAO(!) takže tie FPS budú v reále ešte menšie.

Áno, máte pravdu prečo to skúšam hrať na FULL detailoch(?) Pretože pri nižších detailoch je to nepekné a každá trošku viacej "vymakaná" FS9 vyzerá lepšie (!!)

Poznámka:
---------
Len aby ste mali predstavu ako tá nová zostava chodí, tak v 3D Mark 2006 to má cez 9 tisíc bodov(!) - a FS-X to je stále málo(hi) ...
 

Re: Re: Re: Nejak sa tu vytratilo...   1. 2. 2007 / 09:58
Srandista
No to tvrdím pořát ža na FSX zatím neexistují pořádné počítače. Mám podobnou sestavu jak ty a jsem na tom stejně. FS9 na maximálních detailech mi ani na nejpropracovanějších letištích s plným provozem nikdy nepadnou pod 30FPS. Standartně létám při 50-80FPS. Tak že podle mne není co řešit.O FSX podle mne nemá cenu uvažovat dřív jek za dva roky. To budou na to počítače i addony.
 

Re: Re: Re: Re: Nejak sa tu vytratilo...   1. 2. 2007 / 10:12
Dudko   
Ktosi tu na fóre tvrdil, že vraj Mrkvosoft po čase vydá nejaký "zázračný" patch po ktorom vo FS-X dramaticky klesne FPS a bude to opäť hrateľné(?) Možno majú len nejakú tajnú dohodu s výrobcami HW aby ľudia nakupovali výkonné zostavy(hi) Silne o tom pochybujem.
Ale stejne nechápem ako môže byť taký veľký rozdiel medzi týmito dvoma simulátormi, keď na prvý pohľad tam nie je nejaký zásadný rozdiel v grafickom zobrazení(?) Akurát tam na apronoch pri FULL detailoch pobehujú nejaké autá a technika, ale to mi pobehuje aj vo FS9 v scenérkach "Budapest 2004", či na "FlyTampa Vienna", alebo na "MegaAirport Frankfurt" a napriek tomu tam mám cez 80FPS s touto zostavou(?)

Tak kde môže byť problém ?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Nejak sa tu vytratilo...   1. 2. 2007 / 10:29
North-Wind   
Chlopi, podla vas je divne, ked mi FSka nechce presiahnut 60FPS na uplne upne nizkych detailoch v FS9?
Ked som mal este graficku GF6600 a iny PC, tak to vklude ukazalo aj 70,80,90 FPS.
Ale teraz, ked mam novy PC (E6300,2GB Ram, X1950XTX) tak ani zaboha nejde presiahnut tych 60FPS.... niezeby sa mi to malilo,ale je mi divne,ze 60FPS mam aj na low details a aj na high details..
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejak sa tu vytratilo...   1. 2. 2007 / 10:43
AndreW   
Dle mého naprosto ubohého názoru máš nastavenou video synchronizaci na refresh
Ale abychom se dostali k FS-X - měl jsem nainstalováno (AMD X2 4400+@2.5GHz, 2GB RAM, nVidia 8800GTX v rozlišení 1920x1200) a dost mě to zklamalo. Po stáhnutí dynamického generátoru scenérie to však je více než použitelné. Bohužel jsem musel reinstalovat XPéčka a FS-X jsem už neinstaloval, protože se mi nechce létat s default letadly (já tam chci svoji Dakotu!!! )
Co ale z těch příspěvků vyplývá? Velmi úsměvný důsledek
Spousta lidí nakoupili FS-X s tím, jak je to bezva, přinesli to domů a s hrůzou zjistili, že to je totální odpad (a on to opravdu odpad je, protože oproti FS-IX je viditelných změn velmi málo). Prodejci si mnou ruce, protože těch kousků se určitě prodalo hodně. Vývojáři (tím myslím MS) si také mne ruce, protože se toho prodalo mnoho kusů a tím pádem vědí pro příště, že se to takto může prodávat - tj. produkt, který není lepší než předchozí verze, je pomalejší a nutí zákazníka koupit nový počítač. Krásně s námi vyjebávaj...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejak sa tu vytratilo...   1. 2. 2007 / 11:01
North-Wind   
mno, lenze preco pri ostatnych hrach mam teda obcas viac ako tych 60FPS?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejak sa tu vytratilo...   1. 2. 2007 / 11:38
AndreW   
Lebo sa to dá nastavit iba pre FS-X
Koukni se do nastavení ovladačů a nebo přímo v nastaveni FS-X.
 

Re: Re: Re: FS9 problem - v FS nemam viac ako 60FPS, nieco tomu brani.   1. 2. 2007 / 11:52
North-Wind   
...ale mam na mysli FS9
Ma to mat akoze nieco spolocne s refresh rate na monitore? (
 

Re: Re: Re: Re: FS9 problem - v FS nemam viac ako 60FPS, nieco tomu brani.   1. 2. 2007 / 12:01
AndreW   
Je úplně jedno jestli FS-IX nebo FS-X. Prakticky každá DirectX hra má možnost zapnout vertical sync. Pokud máš LCD panel a na něm nastaven refresh 60Hz, tak při zapnutí vertical sync nikdy nebudeš mít víc jak 60fps. Pokud máš nVidii (u ATI nevím jestli to lze v jejich control panelu nastavit) tak v nastavení pro grafiku lze pro každý program (nejen hry) nastavit určitý profil, který bude aplikován a tam lze natvrdo zvolit vertikální synchronizaci. Myslím, že se tady o tom už někdy dávno psalo.
 

Re: Re: Re: Re: Re: FS9 problem - v FS nemam viac ako 60FPS, nieco tomu brani.   1. 2. 2007 / 12:13
North-Wind   
Jo, toto som potreboval pocut, diky.
 

Otazka na Vsync   2. 2. 2007 / 09:40
Fabo™   
Môže mať nejaký dopad na výkon aj ak nedosahujem také vysoké hodnoty?
 

Re: Otazka na Vsync   2. 2. 2007 / 10:12
Marky Parky   
Má a dost velký - protože grafická karta nevykresluje "nejrychleji co to jde", ale čeká s vykreslováním scény na pozici paprsku na obrazovce. Navíc smysl tohodle se projeví jen pokud máš vysoká FPS, která ještě ještě jsou těsně ve fázi s obnovovací frekvencí monitoru - výsledkem je pak běhání takových vodorovných čar přes obrazovku. Pokud se ti bez této volby tenhle jev neprojeví (jako že je to krajně nepravděpodobné), tak klidně můžeš vypnout a karta zrychlí svůj výstup.
 

Re: Re: Otazka na Vsync   2. 2. 2007 / 10:24
Fabo™   
No ja som mal na mylsi práve či to má nejaký význam meniť ak mám FPS okolo 20-25
 

Re: Re: Re: Otazka na Vsync   2. 2. 2007 / 10:27
Tragédie v JRD
to je tak tezky zkusit to a vyzkouset, jak se to (ne)projevi?
vzhledem k tomu, ze mas FPS podstatne nizsi nez obnovovaci frekv monitoru, tak to nebude mit nejaky zasadnejsi vliv...
 

Re: Re: Re: Re: FS9 problem - v FS nemam viac ako 60FPS, nieco tomu brani.   1. 2. 2007 / 12:03
Totti10
Paneboze k cemu?? ... omez si FPS na 40 a mas FSku jak vino a vyzenes si detaily. Jinak na tohle je tusim nastaveni V-Sync na graficky karte. Nastav si ho na ALWAYS ON a melo by to jit. Ale je to kravovina...
 

Re: Re: Re: Re: Re: FS9 problem - v FS nemam viac ako 60FPS, nieco tomu brani.   1. 2. 2007 / 12:09
AndreW   
Někdy je lepší to, jindy ono. Pokud někdo honí fps, tak Always OFF. Pokud někdo chce mít plynulý obraz bez fragmentů - tak zapnout. Já osobně hraji Oblivion se zapnutým V-Sync, protože mi přijde obraz při pohybu prostě hezčí. Rychlost lze ovlivnit i tím, že se zapne V-Sync a povolí se "Tripple buffering" ("Trojité vyrovnávání" v české verzi ovladačů).
Ale to už zcela odbíháme od tématu a hlavně od náplně tohoto fóra...
 

Re: Re: Re: Re: FS9 problem - v FS nemam viac ako 60FPS, nieco tomu brani.   1. 2. 2007 / 12:09
Priskac   
Ako nic v zlom, ale fakt otazka naco? pre ludske oko je plynuly pohyb 24 v viacej fps. Filmy sa standartne tocia na 30 fps, cize je tam rezerva 6 fps, samozrejme ina vec je ked sa tocia nejake sceny ktore sa potom spomalia, ale hovorim vo filmarskej technike sa pouziva 30 fps, viacej netreba, takze popravde sa Vam vsetkym cudujem ze preco sa stazujete ze mate 60 - 80 fps v FS, je to uplne zbytocne, ten vykon ktory by si usetril na tych 30 - 50 (80 - 30 = 50) by si vyuzil omnoho viac v inych veciach...

Aspon toto je moj nazor.

Peto
 

Re: Re: Re: Re: Re: FS9 problem - v FS nemam viac ako 60FPS, nieco tomu brani.   1. 2. 2007 / 12:13
North-Wind   
Mno, tuna mi prave neslo o to, aby som lietal s FS na 90FPS atd.
Ja som sa skor pytal, preco sa to zastavilo na tejto hranici a neslo to vyssie.
V FSke lietam normalne na cca locknutych 40FPS.
Este raz, islo mi len o dovod, preco FPS neslo vyssie.
 

Re: Re: Re: Re: Re: FS9 problem - v FS nemam viac ako 60FPS, nieco tomu brani.   1. 2. 2007 / 12:15
Dudko   
Áno Peťo, toto máš pravdu - ja mám tiež FPS locknuté na 25 FPS hoci mi systém spraví na FS9 aj 70-80 FPS pri MAX detailoch, ale načo zbytočne "žhaviť" grafickú kartu, keď ľudské oko nerozozná od 25 frame-per-sekunda vyššie už nič viac(?) Inak povedané, či budem mať 25 obrázkov za sekundu, alebo trebárs 100 obrázkov za sekundu, tak moje oko to bude stále vnímať ako jeden a ten istý spojitý obraz resp. film(!)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: FS9 problem - v FS nemam viac ako 60FPS, nieco tomu brani.   1. 2. 2007 / 12:20
Priskac   
presne tak a ten vykon ktory usetris na tych zvysnych FPS sa Ti moze hodit napriklad na narocnych scenerkach, alebo pri trafficu pri IVAO a podobne.

Peto
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: FS9 problem - v FS nemam viac ako 60FPS, nieco tomu brani.   1. 2. 2007 / 12:33
Totti10
Jak uz sem psal o prispevek vedle. Nemas pravdu - zkus si posunout lock treba na 30 nebo 35 a uvidis sam.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FS9 problem - v FS nemam viac ako 60FPS, nieco tomu brani.   1. 2. 2007 / 12:55
Milan Lisner   
V cem nemam pravdu?
Ze neni rozdil mezi 25 a 60 FPS pri hrani her na PC monitor?
V tom mam pravdu, a sam muzu videt ten rozdil.
Samozrejme mezi 30 a 35 to poznat nebude ...

Je to uz ale spis na technickou diskusi.
Pokud se budeme bavit konkretne o leteckych simulatorech, tam ty vysoky FPS nemaj takovej smysl, jako v jinych hrach

Nejake vysvetlovani je tady:

http://www.tweakguides.com/Graphics_5.html
http://www.pcuser.com.au/pcuser/hs2.nsf/lookup+1/E5A88B49884D5167CA256E2500786C7F

Napr.

...
In particular the common claim that "The human eye can't see more than 24 (or 25 or 30) FPS" is completely false, and is partly borne of the misconception that TV or movie FPS is the same as PC game FPS, and partly possibly borne out of a need to justify lower framerates.

It's true that movies and TV only use 24 or 30 FPS, depending on which part of the world you're in. But there are three important differences between Movies, TV and PC games:



1. Movies and TV use Motion Blur, so that if at any time you freeze a movie scene on your DVD player for example, a large part of the scene may consist of blurred objects. Furthermore, the images in a movie or on TV do not have crisp detailed outlines. In a PC game on the other hand, if you take a screenshot or pause the game at any time, you will notice that everything is usually extremely sharp and distinct regardless of how fast it was moving when the shot was taken. Take a look at the screenshot comparison further above: on the left is a fast motion shot of an alien from the movie Alien vs. Predator, on the right a fast motion shot of an alien from the game Alien vs. Predator 2. So 24 often-blurred frames from a movie wind up looking much smoother to the human eye than 24 or even 30 distinct frames from a fast-moving PC game. So why can't games use motion blur? Well some recent games do use blur effects - in games like Oblivion or Prey when you are hit for example, or when using nitrous in Need for Speed: Most Wanted. This can indeed help to reduce the visible impact of lower framerates, but aside from the fact that the motion blur effect is not common, the next point addresses why this doesn't always work. And of course, PC graphics have very sharp outlines which only special effects like HDR and Antialiasing can reduce, but ironically these usually come at the expense of further lowering FPS.



2. Control responsiveness steps in again to further differentiate between a movie and a game. In a movie or TV show, the viewpoint is not under your control; it is typically a static or smoothly panning camera. In a game however, your control over the viewpoint means that in a rapidly moving gaming at 24 or even 30FPS you will notice the general choppiness due to a lack of responsiveness. The variability of control responsiveness based on variable framerate also helps highlight the next point below.



3. PC games do not have a rock-solid unchanging framerate; TV and movies do. While some games have a framerate cap of 30 or 60 FPS, very few if any recent PC games can be locked down to consistently show exactly 24 or 30 FPS - their FPS will vary, sometimes significantly. Movies and TV on the other hand always show exactly the same number of frames per second and do not vary one bit. Therefore the variability in framerate in games also works to exaggerate the impact of lower framerates, making them more noticeable. In Oblivion for example, if you walk out of an indoor area which has 80 FPS into a outdoor forested area with 25 FPS, you will notice the difference, partly due to a change in control responsiveness, and partly because your eyes detect the relative change in framerate.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FS9 problem - v FS nemam viac ako 60FPS, nieco tomu brani.   1. 2. 2007 / 12:58
Totti10
.... precti si moje prispevky - jejich obsah a na koho reagujou....
 

9xRe:FS9 problem ... 60FPS ...   1. 2. 2007 / 13:15
Milan Lisner   
Pro Tottiho:
uz to vidim,
sorry, myslel jsem, ze odpovidas me
Takovahle rozsahlejsi diskuze na tomhle foru je docela neprehledna


V tom jednom odkazu jsem nasel odkazy na zajimavy programy, kde je videt na jedny pulce pohybliva scena s nizsim FPS a va druhy pulce s vyssim FPS a je na tom pekne videt ten rozdil:

One way to demonstrate that the human eye can actually detect differences above 30FPS is to use a small program called FPS Compare

http://www.tweakguides.com/files/FPSCompare_v05_beta.zip (11KB)

by Andreas Gustafsson (used here with his permission).
To use it, simply extract and launch the FPSCompare.exe file. Make sure to read the instructions in the Readme.txt file, and note that this utility is still in beta form. You may need to force VSync to Off in your graphics card's control panel for it to work properly, but if it doesn't work properly for you, you can try the earlier more basic version of it from here: FPS Compare (old)

http://www.tweakguides.com/files/FPSComp_Old.zip (106KB).


 

Re: 9xRe:FS9 problem ... 60FPS ...   1. 2. 2007 / 13:19
OK-Milda (BHA410)   
HOTLINKING BLOCKED
 

Re: Re: 9xRe:FS9 problem ... 60FPS ... FPSCompare   1. 2. 2007 / 13:26
Milan Lisner   
No jo, odkazy takhle nejdou, to jsou ale filutove ...

Tak ty odkazy na programky Fscompare jsou tady:

http://www.tweakguides.com/Graphics_5.html

na spodku stranky
 

Re: Re: Re: Re: Re: FS9 problem - v FS nemam viac ako 60FPS, nieco tomu brani.   1. 2. 2007 / 12:20
Totti10
Film a hra je neco dost jinyho. Zkus si zahrat nejakou 3D strilecku ve 30FPS a po peti minutach pobezis z toho skubani k ocnimu

Jinak ve fsce bych rek, ze je ta hranice plynulosti nekde kolem tech 30-40.
 

Re: Re: Re: Re: Re: FS9 problem - v FS nemam viac ako 60FPS, nieco tomu brani.   1. 2. 2007 / 12:32
Milan Lisner   
No, ja to pravda, ale ne tak uplne, tedy co se tyka her na PC monitoru

Neco jinyho je film v kine nebo v televizi, kde to FPS 25-30 staci, protoze prechody mezi snimkama nejsou ostry ale plynuly, resp. rozmazany a oko to nerozezna.

Ale u her na PC poznas okem rozdil mezi 30 a 60 FPS
Ale je zase pravda, ze ty vyssi FSP se uzijou spis u strilecek, kde se rychle hejbes a rozhlizis a potrebujes presne a hbite mirit.

U simulatoru staci na dobrej dojem i ty nizsi FPS, s tim, ze usetrenej vykon se muze vyuzit jinde
 

Re: Re: Re: Re: Re: Nejak sa tu vytratilo...   1. 2. 2007 / 10:54
Srandista
Tomu že výjde nějakej zázračnej patch kterej najednou zdvojnásobí FPS bych určitě nevěřil. To už dřív začnu věřit na Jetiho. Mám svoje zkušenosti s X3. Když nějakej patche přidá 2 až 3 FPS tak to bude úspěch.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Nejak sa tu vytratilo...   1. 2. 2007 / 12:33
OK-Milda (BHA410)   
Zasadní rozdíly mezi těmito simulátory nejsou tak viditelné. Něco napoví to, že staré adony mnohé nejde použít (třeba typicky Celly) a podporuje to i textury výrazně vyššího rozlišení, něco je jinak i v počasí, jelikož to má už v základu jakous takous termiky a hodně toho je jinak v technologii zobrazení 3D, kdy už spoustu výpočtů bylo přeneseno na grafickou karu, aby se nepřetěžoval procesor a kdy byla zavedena podpora pro tuším, že se tomu nadává pixel a verte shadery, což je třeba vidět na texturách letadel, kdy se ti spoustu detajlů (třeba nýty) jeví plasticky - mění stíny při pohybu světla, atd.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejak sa tu vytratilo...   1. 2. 2007 / 13:00
jožo
Mne sa zdá, že zásadný rozdiel je veľmi viditeľný. Krajina - lúky, polia, lesy a pod. sú urobené veľmi realisticky, neporovnateľne s FS9. Ovšem kto lieta IFR, tomu to môže byť jedno. Ale také VFR polietanie napr. na Tiger Moth je nádhera.
 

Re: Re: Re: Re: Re: FS9 problem - v FS nemam viac ako 60FPS, nieco tomu brani.   1. 2. 2007 / 18:35
Shutty
Ahoj, zaujimalo by ma, ako ti slape FS9 na full detaily spolu s hustou oblacnostou, resp. ak mas Active sky..na mojom PC mi FS9 krasne slape na full detaily s fps lock na 45(UTE+GePro+dajme tomu PT TU154), ale akonahle mam zapnute Active sky s hustou oblacnostou, tak je to v p..To mi vo FS9 chyba, plynulost pri real weather, preto ma zaujima, ci to tvoj docela vykonny PC uz bez problemov utiahne.
Vdaka.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: FS9 problem - v FS nemam viac ako 60FPS, nieco tomu brani.   1. 2. 2007 / 19:12
Dudko   
Zdar Mirec,

Vies čo ja tam mám tak isto "ActiveSky6" + "Ground Enviroment Pro" + "Ultimate Terrain Europe" a TU-154B2 lietam každý deň a ide mi to úplne v pohode bez trhania a s touto zostavou nemám problém. Problém je len v tom, že mám locknuté FPS na 30 a tak Ti nepoviem presne skutočnú hodnotu. Ale za chvíľku keď prídem domov z roboty, tak dam FPS Unlocked a vyskúšam to.

Áno, to "ActiveSky6" robilo trošku problém na predchádzajúcej zostave a zobralo to dosť FPS, ale tam sa to dalo "oklamať" aj tým spôsobom, že si si v "Texture Setting" nastavil 128x128 DTX texture namiesto 32bit. Teraz to ide všetko na 32bit a "pohoda lesná". A oblačnosť to vie urobiť parádnu, najviac sa mi páči keď je v roznych výškach niekoľko druhov mrakov a keď ideš pomedzi to(hi)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FS9 problem - v FS nemam viac ako 60FPS, nieco tomu brani.   1. 2. 2007 / 19:41
Shutty
Hej hej, tiez mam velkost textur stiahnutu na 128*128, ale nepomaha A ked hovoris, ze ti to 30 framov da bez problemov, tak je to myslim jasne (ze to tvoj PC zvladne). Podla mojho nazoru je 30fps hranicou plynulosti a ideal je 60fps (a az nad 60 to uz nema zmysel zvysovat), takze mat aspon takych 45framov na LKPR + active sky+ 154ka=spokojnost
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FS9 problem - v FS nemam viac ako 60FPS, nieco tomu brani.   2. 2. 2007 / 09:04
Dudko   
To: SHUTTY

Tak som to včera doma vyskúšal aj keď scenérku LKPR ešte po re-inštalácii nemám v počítači (sorry). Ale postavil som sa na LZIB s tým, že som si nastavil všetky parametre vo FS9 na ULTRA HIGH, alebo na ULTRA HIGH DENSITY (dokonca aj AUTOGEN) a FPS som si dal na UNLOCKED. Zapol som si "ActiveSky6" a načítal aktuálne počasie. Výsledok bol ten, že ako pri pohľade z kokpitu, tak aj pri pohľade z vonka sa FPS menilo rýchlo medzi hodnotami 75 a 81 cyklicky dookola. Kurnik, ešte ale teraz rozmýšľam, či som nemal niekde zapnutú "Vertikálnu Synchronizáciu"(?) pretože tá hodnota 75 mi silno pripomína refresh frekvenciu môjho zobrazenia (??) Fungujem totiž na 1280x1024 32bit 75Hz 19" Philips LCD. Budem to musieť ešte dnes večer po práci pozrieť, pretože ma zarazilo, že nech tam pridávam, čo len chcem (detaily) tak stále to FPS behalo medzi 75 a 81(?)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FS9 problem - v FS nemam viac ako 60FPS, nieco tomu brani.   2. 2. 2007 / 09:07
Serž   
no a odpovida zobrazeni a plynulost obrazu tomu fps?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FS9 problem - v FS nemam viac ako 60FPS, nieco tomu brani.   2. 2. 2007 / 09:21
Totti10
Jezismarja uz toho nechte... jak kdyz ctu ty vase 75-81 FPS, tak sem ze svy trhanice doma uplne nestastnej - to se neda cist
 

Re: Re: Re: Nejak sa tu vytratilo...   1. 2. 2007 / 10:56
Palo-LM   
V prvom rade nemas DX 10 vo windowsoch
 

Re: Re: Re: Re: Nejak sa tu vytratilo...   1. 2. 2007 / 12:26
OK-Milda (BHA410)   
... a ani FSX není zatím s podporou DX10
 

Re: Nejak sa tu vytratilo...   1. 2. 2007 / 12:58
brendon (SVK832)   
Tuna http://forum.highinthesky.cz/showthread.php?t=1726&page=2 je napisane ze ma lespie FPS ako vo FS9. Citujem:
Takze jelikoz sem dostal od vas hodne emailu o pomoc tech radku tak vam je tu napisu a verte kdyz to ucinite budete mit FPS krasne TEXTURE_BANDWIDTH_MULT=40 muzes dat od 40 do 400 ja mam 40 !! do sekce (MAIN) napis toto FIBER_FRAME_TIME_FRACTION=0.1 tohle cislo sem nechal puvodni !!!! Do sekce [Terrain] napis toto TERRAIN_MAX_AUTOGEN_TREES_PER_CELL=400
TERRAIN_MAX_AUTOGEN_BUILDINGS_PER_CELL=3000 tohle mam opsane take presne nic sem nemenil a kamarade FPS mam lepsi jako na FS9 a pozor detaili mam SCENERY complex : VERY DENSE Autogen mam na NORMAL rozliseni 1240*1024 a pozor Antializing na 4 a anisotropis take na 4 ZAPLE vyzkousejte budete spokojeni jeste jednou uvedu confik meho pc Pentium D940 dual ,GF7900GT,a pamet DDR2 2 GB to je vse !!!! a letam vsak dukazy ? posilal sem zde par obrazku kde ste se me ptali kde sem vzal takove FPS )) Jen uz nenadavejte na FSX jako drive ja ( FSX je vyborny letecky SIMULATOR a Microsoft udelal obrovskou praci hlavne kdyz clovek pristava je to realistejsi nes na FS9 kdo nevyzkousi nevi !!!!!!!!!


Ale este nema ja FSX takze nemozem skusit. Nemam na to stroj. Co mam doma ledva sa rozhibe FS9 a nie este FSX.
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ