Mno, IMHO, silničáři jsou všude stejný.. To je jako na LKPR. Když byla před 3-mi, nebo 4-mi roky ta příšerná zima, kdy každej druhej den kydalo vagony těch bílejch s**ček, tak Správa taky odmítla uklízet.. Přitom na kolikero jednáních tvrdili, že do -5°C se dá použít efektivně solení. Jenže to samozřejmě není hrstka soli, co padne na apron, pojezdovky a hlavně dráhy, ale pořádná hrst. A to stojí balík peněz. A tolik se asi Správě neoplatilo investovat.
To samý bych řekl, že bude i Správy komunikací. Než aby do -5°C celou noc solili a ráno byly tím pádem silnice vyšších tříd jen mokré, to radši budou čekat, až přestane.
Takhle to vidím já.
A jinak přesně, jak píše Tragéd. V noci není skoro žádnej provoz, můžou sypat o 106. |
|