Tak důvodů je několik zkus si vybrat 
1. PSS si moc nehraje na 250 pod FL100
2. Při startu z rwy nepoužívej pravý klik na dvojvypínač A/T ARM (jak radí manuál) ale stiskni F4.
3. Autopilota režim pro stoupání VNAV zapínej raději později jinak se ten blázen snaží stoupat i rychlostí 5600ft/min což je bohužel blbost.
4. Postup " podle Gustíčka " natočený kurz dráhy,nastavená první letové hladina,kterou chci(nebo mám dovoleno) nastoupat.Nastavená rychlost na 250. Zapnout FD na ON, zapnout A/T ARM L i R, start klávesou F4,rychlost 170 táhnu stroj nahoru, podvozek schovat,klapky taky. Teď ťuknout na vertikální speed VS/FPA a natočit třeba +2500.Zapnout AP tlačítko.Nyní už zapnout LNAV,aby to točilo odletovou a hned potom nezapomenout ještě zapnout tlačítko A/T !!! na toto se zapomíná.Nad FL100,když nejsem řízený řídícím už zapnu i VNAV a už to maže nahoru co mu dech stačí. Pozor v takovém případě má ten blázen tendenci klidně přelítnout nastavenou hladinu i o 1000 ft a pak to rovnat.Proto mluvím o tom řídícím,protože v takovém případě je lepší VNAV zatím nezapínat a stoupat si klidně do jím nahlášené výšky s tím,že sleduješ rychlost,aby se napropadala ( to by se muselo stoupání už ubírat) a hezky tak 1000ft před dosažením požadované letové hladiny už mít rychlost stoupání né vyšší jak 1000ft/min.Usazení je pak hezky plynulé a řídící si chrochtá blahem,jak že hezky to s tím strojem umíme  |
|