| | | L410 od PWDT nebo CVA ??? 21. 1. 2007 / 19:49 | |
| | Ahoj, vaham jestli si mam stahnout z netu Turboleta od PWDT nebo CVA. V cem jsou hlavni rozdily mezi temito dvema modely ? Pocitam ze dynamika bude asi stejna, a co VC a 2D cockpit ? |
| |
|
| | | Re: L410 od PWDT nebo CVA ??? 21. 1. 2007 / 19:58 | |
| | | |
|
| | | | Re: Re: L410 od PWDT nebo CVA ??? 21. 1. 2007 / 20:01 | |
| | Dekuji.....jinak v adresari v "panel" jsou i nektere soubory .gau a .cab mam je nakopirovatdo hlavniho adresare gauges v fsce nebo je mam ponechat tam kde jsou ? |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: L410 od PWDT nebo CVA ??? 21. 1. 2007 / 20:23 | |
| | imho je muzes nechat tam. gau soubory v panel fungujou a aspon pak nekoligujou s jinyma. |
| |
|
| | | | Re: Re: L410 od PWDT nebo CVA ??? 21. 1. 2007 / 22:54 | |
| | Dík! Máte někdo názor na použití (a případně doporučené vhodné úpravy) pro použití ve FS 2k2 ?? |
| |
|
| | | Re: L410 od PWDT nebo CVA ??? 21. 1. 2007 / 21:00 | |
| | Jen doplním Jirku, že stran vnějšího modelu jsou PWDT a CVA téměř shodné a textury jsou mezi sebou zaměnitelné. Vylepšení jsou nejpatrnější v panelech. PWDT verze používá více defaultních prvků na rozdíl od CVA verze, která má už některé ovládací prvky vlastní, je třeba vybavena lepším nasvícením 3D panelu a má i jiné vylepšeníčka. Verze PWDT má zase funkční 3D overhead (i když jinak dosti nedotažený). Navíc ta CVA verze má jednu malou chybku, kdy kontrolka "WARN" nikdy nezhasne.
Osobně létám raději tu CVA a je to moje oblíbené éro, ale jisté "nedotaženosti" mě u ní mrzí. akovejhle parádní kousek by si jistě zasloužil pokračování práce - škoda, že sám to neumím |
| |
|
| | | | Re: Re: L410 od PWDT nebo CVA ??? 21. 1. 2007 / 21:17 | |
| | A tak třeba ještě někdo, někdy, něco udělá |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: L410 od PWDT nebo CVA ??? 21. 1. 2007 / 21:33 | |
| | Jirko to jsem rad ze jsi sem jako autor dal screen, nejakou dobu koumu na tyhle L410 otacky vrtuli - pri plnym plynu vylejzaj az na okraj budiku...az za cervenou. Chtel jsem se zeptat jestli to tak ma byt nebo jestli to je nejaky bug? V L410 jsem letel jen jednou a tehlech hodnot jsem si vsim az po vzletu. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: L410 od PWDT nebo CVA ??? 21. 1. 2007 / 21:43 | |
| | Podle mě by to tam nemělo lízt a je tu bug dynamiky, ten přístroj ukazuje správně, přesně to co si FSka vymyslí. Bohužel v té dynamice to je nějak blbě, takže FSka simuluje hodnotu trošku mimo. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: L410 od PWDT nebo CVA ??? 21. 1. 2007 / 21:48 | |
| | Otáčky vrtule jsou max 2080 ot/min,jinak lítají v rozmezí 1700-1950 ot/min |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: L410 od PWDT nebo CVA ??? 21. 1. 2007 / 22:06 | |
| | Jo to jo, ale kdyz to budes chtit dodrzet tak musis stahnout vrtuli jeste na zemi, to je prave ta rozhozena FS dynamika jak psal Jirka. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: L410 od PWDT nebo CVA ??? 21. 1. 2007 / 21:39 | |
| | | |
|
| | | | | Re: Re: Re: L410 od PWDT nebo CVA ??? 21. 1. 2007 / 21:48 | |
| | | |
|
| | | | | Re: Re: Re: L410 od PWDT nebo CVA ??? 22. 1. 2007 / 13:42 | |
| | Udela nekdo aj navigtorov panel a kabinku do FGcka? ) |
| |
|
| | | Re: L410 od PWDT nebo CVA ??? 22. 1. 2007 / 15:16 | |
| | Ak ho chceš použiť aj do FSX, tak z CVA. Funguje. |
| |
|
|