| | | Jak na BGL 16. 1. 2007 / 11:56 | |
| | Ahoj.
Pred casem jsem si udelal do FS nektere budovy u nas ve meste v GMAXu. Ale po preinstalaci pocitace mi zbyli jen BGL soubory v zaloze FSka. Nevite nekdo jak je dostat zpet do neceho co se da editovat? (3ds,obj,x a opd)
Predem diky!!!! |
| |
|
| | | Re: Jak na BGL 16. 1. 2007 / 17:53 | |
| | Máš asi smůlu , z betonu cement neuděláš |
| |
|
| | | | Re: Re: Jak na BGL 16. 1. 2007 / 21:40 | |
| | No ne tak uplne Zalezi na tom. BGL z FS2k2 jdou v pode. Z 2004 jdou MDL ale BGL z 2004 jsem taky nenasel. NEvite nekdo? |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Jak na BGL 16. 1. 2007 / 23:11 | |
| | jj z bgl uděláš scasm , ale v žádném případě GMAX ani jiný 3D zdroj |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Jak na BGL 16. 1. 2007 / 23:24 | |
| | To to by mě zajímalo jak z bglka dostanu zdroják pro Gmax, abych mohl editovat model? Co vím tak to nešlo nikdy ani v 2002. Začal jsem modelovat už pro 2002 a nikdy se to nepodařilo. Stalo se mi to samé a musel bohužel vše vymodelovat znovu. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Jak na BGL 17. 1. 2007 / 08:39 | |
| | V tomto pripade odporucam vsetko zalohovat. Ja ma väcsinu zalohovanu na DVD pre istotu. A niektore veci ma aj na druhom PC pre dalsi pripad . |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Jak na BGL 18. 1. 2007 / 01:12 | |
| | Ale jo stare BGL z fs2k2 opravdu sly. Ja sam jsem to testoval na starsi verzi LKPR. Bylo to pres knihovnu PLIB ktera mela ve sve starsi verzi BGL loader. Pak musel byt z novejsich verzi vypusten kvuli problemum s Microsoftem. Jelikoz je PLIB GPL projekt tak neni problem pres CVS stahnout jakoukoliv verzi Bohuzel nove BGL pro fs2004 uz nejdou. Jeste jsem nemel cas poradne badat ale PLIB vypise nezname tagy v BGL. |
| |
|
|